Lieksan varuskunta

Cgfc

Lieksan varuskunta, koska pitää kutsunnat?

21

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutsu.tulee.aikanaan

      Varuskunnat eivät järjestä kutsuntoja. Lieksalaisten kutsuntoja hoitaa Puolustusvoimain Pohjois-Karjalan Aluetoimisto Joensuussa. Kutsu tulee postitse kutsuntoihin. Älä ole huolissasi asiasta.

      Pielisjärvellä oli Märäjälahden varuskunta 1940-luvun alussa, mutta sekin lakkautettiin sodan jälkeen. Varuskuntaa Lieksassa ei ole eikä tule.

    • fatva.laho.latva

      Mikäs varuskunta siellä märäjälahdella nyt on? Taisteluja pakenevia vai?

      • selvää.tekstiä

        Ei mikään. Varuskuntaa Lieksassa ei ole eikä tule.


    • taistelijoita

      Märäjälahden varuskunnassa on hyvä miehitys kriisin varalle!

      • ja_lisäksi

        K-Market Muskotissa on hyviä perunoita ja niitä voi ostaa kriisin varalle kun vaan pitää huolta säilytystilan viileydestä.


      • Varuskunta

        Perimätieto kertoo, että kesään -44 saakka toimi sellainen kuin Lieksan varuskunta.


      • selvää.tekstiä
        Varuskunta kirjoitti:

        Perimätieto kertoo, että kesään -44 saakka toimi sellainen kuin Lieksan varuskunta.

        Pitää varmaan paikkansa.


      • Puurokenraalille
        ja_lisäksi kirjoitti:

        K-Market Muskotissa on hyviä perunoita ja niitä voi ostaa kriisin varalle kun vaan pitää huolta säilytystilan viileydestä.

        Vietkö sinä puurokenraalille Muskotista perunoita varuskuntaan Märäjälahdelle?


      • KunKysyit
        Puurokenraalille kirjoitti:

        Vietkö sinä puurokenraalille Muskotista perunoita varuskuntaan Märäjälahdelle?

        Enhän minä. Lopetin pitopalveluasiat jo aikoja sitten.


      • kallistutimme
        ja_lisäksi kirjoitti:

        K-Market Muskotissa on hyviä perunoita ja niitä voi ostaa kriisin varalle kun vaan pitää huolta säilytystilan viileydestä.

        On tyhmää maksaa liikaa.


    • Rajakoulu Timitrassa vuoteen 1956 asti jos varuskunnaksi voi kutsua.

      • älä.tartu.vinopäihin

        Tiedät. Niin tiedän, minäki.


      • selvää.tekstiä

        Puolustusvoimat ja Rajavartiosto ovat eri asioita ja eri ministeriöiden alaisia laitoksia. Rajavartiosto ei ole varuskunta. Se henkilökunta on Puolustusvoimista siirtyneitä sotilaita.


    • KahVITUTUTTAA

      Onko lidlissä halpaa kahvia?

      • silkillinentie

        Pankon pavut ovat epäkypsiä. Kauan, Kaukaisuudesta asti.


      • marjatpihlojain
        silkillinentie kirjoitti:

        Pankon pavut ovat epäkypsiä. Kauan, Kaukaisuudesta asti.

        No on varsinaiset rypäleet, yli-ikäiset.


    • menoks.poijat

      Aina kannattaa otta huomioon ns. maanalainen. Onkojks teille nii us assii, jotta pittää kieltää kuim muurahaispesä kiliju? Tölevänteri toistussuki pareet oivaltas kaiken harmoonise hassutukse, jok on ny menos.

    • varuskunta

      Nurmeksessa oli iso varuskunta vielä 40-luvulla,mutta puheiden mukaan Nurmeksen herrat pelkäsi tyttöjensä puolesta niin paljon,että varuskunnasta piti päästä eroon.

    • Huuk

      Nurmes teki aivan oikin, kun pelkäsi hameväen puolesta, se oli miehen työ, ei voi muuta sanoo. Jos karjalaisuus ja pussihousut menee yhteen, tuo onneton tilanne, se kannattaa pelastaa.

    • palvelin.siellä

      Olihan se joskus varuskunta silloin kun rajakoulu oli. Se oli oikein kunnon varuskunta kaksi komppaniaa.

      • pitäisi.olla.selvää

        Otapa selvää tai lue tuolta ylempää. Ei ollut varuskunta, vaan Rajavartiolaitoksen Lieksan Rajavartiosto ja Rajavartioston rajakoulu. Vain Puolustusvoimilla on varuskuntia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe