Suonenjoella tuntuu olevan kadut todella huonossa kunossa, miksi jään annetaan kasvaa kaduille, isoja monttuja ja epätasaisuuksia? Alusterää ei ole kaupungin kuorma-auto käyttänyt koko talvella.
Tuollaiset kadut syö jo autojen niveleleitä ja pusliakin.
Älytöntä on katuosaston meno. Kaupunki ostaa muutaman vuoden välein uuden catin pyöräkoneen useilla sadoilla tuhansilla euroilla pienelle kylälle ja kadut tässä kunnossa! Voi sano että on priosisointi vähän enemmän hukassa.
Katujen kunnossapito talvella, keskustan ympäristö
5
102
Vastaukset
- olkaakseli
Älä valita ..kukaan mummo ei oo juuttunut sutimaa yöks kadulle ja osta parempi auto ittelles.Opettele lukemaan koneen merkki ensin oikein ees,KÄY muuallakin katuja katsoo onko pöytälautaa tiet..Katumestarin luo voi mennä omalla naamallaan kertomaan jos nii kauheeta on.
- outo_elämä
Mikähän suakin riivaa, kun pitää olla noin epäkohtelias?
- asiassa
Olen samaa mieltä huonosta katujen kunnossapidosta. Tämä talvi on poikennut edellisistä talvista ja miksi?
Niinpä, kalustoa on kyllä . Töiden jaossa häikkää ? Olen myös kyllästynyt koska ajan sähkömopolla .Lopettaa koko sana kaupunki . Pieni pitäjä tämä on . Palvelut karkaa, surkeaa todella. Kallista kaupunki imagoa pidetään yllä.
Päättäjistä puolet pois, koska EU-sanelee ehdot ?
Kompuroidaan näillä "kaduilla".- Lads
No ehkä ei vaan ammattitaito riitä johdolla, jätkät kyllä tekee mitä määrätään, mutta kaupungin johto säästää palkoissa ja ylityökorvauksissa.
Antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297