Uusisarjaparempi

sampoparas

Kyllä on paljon parempi sarja. vintage miehet. Mutta parempi on pohjoisen sampo. Hänen ulkomuoto jo kertoo ettei olla koko ajan jääkaapilla. No entäs nuorikko notta on upea tumma nainen. kyllä jäi kuparipannut kattomatta. Arki alkaa hiipua tervatehtaalle

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laadukas_ohjelma

      Löysin YLE Areenasta tuon ohjelman Vintage-valtakunta. Niin oli hyvä sarja, että katsoin kaikki 10 jaksoa yhteen putkeen. Tätä lisää ja Huutokauppakeisari-ohjelmat voi haudata jo ikuisiksi ajoiksi historian roskatynnyreihin.
      Kyllä on Suomen maassa vielä vanhaa mielenkiintoista tavaraa tarjolla. Niiden ehostamisessa ja kunnostamisessa on ollut mukana ihan oikeita kädentaidon ammattilaisia, eikä mitään Erikeeperillä arvottomia laudanpätkiä yhteen liimailevia Tupa-Uunoja. YLE tekee laadukkaat ohjelmat, mutta Nelosella ja JIM:llä näytetään pääasiassa arvotonta roskaa.

      • Komppaan

        Näin on, kaikki totta!


      • piristävästi_erilainen

        Vintage-valtakunta. Kerta kaikkiaan aivan mahtavan hyvä suomalainen sarja. Lisää vaan äkkiä uusia jaksoja tähän sarjaan. Päihittää Huutokauppakeisarin jaksot kevyesti 6 - 0
        Ei tarvitse katsella enää kyllästymiseen asti "sammuneita tähtiä" jotka haluavat saada "vielä kerran naamansa televisioon"., niin kuin Huutokauppa-keisari ohjelmassa on saatu vuodesta vuoteen nähdä.


    • Rasvaiset.kielet

      Olen itsekin katsonut nyt Vintage-valtakuntaa. Ihmetellä saa mitä ihmiset kerää ja sitä tavaran määrää. Sen lisäksi miehet esittelee erilaisia paikkoja ja ihania aarteita. Viime viikolla sen ranskalaisen asunto 50-60-luvun tyyliin oli aivan ihana.
      Huutilaisten arabiat ja nännistillit ja muut ruostetavarat on nähty.
      Huutilaisten autolla ajelu, ovikellon soitto ja tinkaaminen sekä epätoivoiset julkkikset eivät ole mikään ohjelman suola.

      • huutiukko-pois-televisio

        Olipa naulan kantaan sanottu!


    • keppihevoinen

      On meinaan markku kova naama pisti pystyyn oman sarjan eikä jäänyt valittaan. Naisetkin tykkää ja jättää oman pirtti jäärän ja lähtee maken mukaan ku meke osaa.

      • pellepelottoman-kuvatus

        eiköhän noillekin sarjoille ole käsikirjoittajat ihan erikseen, ei niiden laatimiseen ja kuvauksien pystytykseen heinähattua tai pelikaania tarvita


    • paras-pitkiin-aikoihin

      Vintage-valtakunta on pitkästä aikaa ohjelma, missä tuntee saavansa lopultakin YLE-verolle vastinetta. Ohjelma etenee sopivaa vauhtia, eikä sitä ole keinotekoisesti pitkitetty. Eikä ole mainoksia!

    • fiksu_ohjelma

      Vintage-valtakunnassa ei viedä mummoilta viimeisiä eläkerahoja.

    • Vintage-Venla

      Vintage-miehet tulevissa Venla-gaaloissa vahvoilla...

    • Burleski

      Vintage-miesten Ulrikalla on kilot juuri oikeissa paikoissa. Kiinteät pystyt rinnat ja hyvä perä, vaikka sitä erilaisilla vaatetuksilla yrittääkin peitellä.
      Rapamaha, paksut reidet ja pylväsjalat ei ole enää mikään vetonaula missään tv-ohjelmassa.

      • kova-panomies

        Minulla tulee tämä Vintage-miesten Ulrika ihan uniin monena yönä. Sen sijaan Tervaplantaasin sihteeri ei edes häivähdä minun eroottisissa unissani koskaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe