en mahtunut avesnikseen

periahkonen

Naapurilla on sellainen ja minun piti ostaa 2 vuotta uudempi mutta ei sinne aikamies mahtunut.
johan oli kippo.
Mersuun sitten mahtui :)

11

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • periahkonen

olen 202cm pitkä ja painan 325kg...

• Hehehekoheko

Odota sen aikaa että erektiosi laskeutuu.

• Valistusta

Olettaisin että tuon auton suunnitelun perustana on hieman pienempikokoiset ihmiset.
      Suosittelen painon vähentämistä - olisi helpompi mennä sisään siihen mersuunkin.
      Diabetes on vaarallinen sairaus pitkillekin ihmisille.

• periahko

Joku apksu klooni kirjoittaa kännipäissään virsien veisuun välillä. Olen kyllä 2 metrinen mutta vain 131 kg.

• Valistusta

Tuollakin painolla BMI : si on kyllä liian suuri. Ota lääkärisi kanssa asia puheeksi ja kysy mikä olisi itsellesi sopiva lukema.

• fewfwefwefwef
        Valistusta kirjoitti:

Tuollakin painolla BMI : si on kyllä liian suuri. Ota lääkärisi kanssa asia puheeksi ja kysy mikä olisi itsellesi sopiva lukema.

No minä äkkiä laskin niin 30 - 40 kg alempi lukema olisi oikein hyvä, ellei nyt sitten satu olemaan kehonrakentaja ja tuo paino koostuu lihaksista.

Painonalentamiseen hyvä keino on liikkuminen ja hyötyliikunta on etenkin hyödyllistä. Eli olisi kannattanut jättää koko auto ostamatta.

• fewfwefwefwef
        fewfwefwefwef kirjoitti:

No minä äkkiä laskin niin 30 - 40 kg alempi lukema olisi oikein hyvä, ellei nyt sitten satu olemaan kehonrakentaja ja tuo paino koostuu lihaksista.

Painonalentamiseen hyvä keino on liikkuminen ja hyötyliikunta on etenkin hyödyllistä. Eli olisi kannattanut jättää koko auto ostamatta.

Niin, pakko sanoa vielä, että kyllä mullekin kävisi mikä auto vaan ahtaaksi jos koittaisin istua kuskin penkille ja mahduttaa perunasäkin (40kg) itseni ja ratin väliin.

• greetv

Minulla on 15 senttinen ja tojota .
      Mitkä mahikset?

• greetvlle

Jaa audi mies vaihtanut toyotaan, no vielä on hiirulaisellakin toivoa

• stondirope

Itsellä levossa 43 cm ja Yaris. Mitkä mahikset?

• kansallispukuRulaa

Toyotasedällä pitää olla virallinen Toyotapuku, eli liukaspintainen tuulipuku, silloin sitä solahtaa pulskempikin setä etupenkille ilman suurempaa tuskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1802
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      937
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe