Eli oon 12v tyttö ja itsetyydytin tänään, ja siinä aloin tuntee että lens joka paikkaan jotakin noh ei mennyt kun hetki ja katoin että sormi oli verellä, ja katoin peiton alle lakanoihin, siinähän oli kiva tahra ja oma alapää oli ihan veressä, kuitenkin päätin mennä vessaan ja katoin alapäätäni, ja pyyhkisin paperilla, ja ihan kunnon vuotoa tuli, mut en tiedä onko menkkaveri samanlaista, ku se oli kuitenkin hyvin kirkasta, mut joo sitä tuli PALJON. Auttakaa pliis, en tiiä onko jotenkin immenkalvo revennyt vai? En tiiä aikasemminki tuli verta mut tuli vaan sormen verran. Nyt tuli js PALJON. Mul ei po yhtää havua siitä, mut kerroin äitille siitä kuitenkin et menkat vissiin alkos. Ehkäpä enkat alko, ku mulla on nytki terveysside. Auttakaa, en kestä jos en saa selvlille. Ps. Ei sattunu yhtään ees enkä tuntenu "menkkoja". Kiitos jos vastaisit!
Vastaukset 1
- Ei_ole_lapsen_kirjoittam
Pyydä apua vaikka korkeimmilta voimilta, että jätät lapset rauhaan näissä sairaissa jutuissasi. Ole aikuinen ja käyttäydy vastuullisesti. Teen kohta rikosilmoituksen näistä jutuistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.902785Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442313Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 36971
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76552 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42582- 36561
- 21555