Eli oon 12v tyttö ja itsetyydytin tänään, ja siinä aloin tuntee että lens joka paikkaan jotakin noh ei mennyt kun hetki ja katoin että sormi oli verellä, ja katoin peiton alle lakanoihin, siinähän oli kiva tahra ja oma alapää oli ihan veressä, kuitenkin päätin mennä vessaan ja katoin alapäätäni, ja pyyhkisin paperilla, ja ihan kunnon vuotoa tuli, mut en tiedä onko menkkaveri samanlaista, ku se oli kuitenkin hyvin kirkasta, mut joo sitä tuli PALJON. Auttakaa pliis, en tiiä onko jotenkin immenkalvo revennyt vai? En tiiä aikasemminki tuli verta mut tuli vaan sormen verran. Nyt tuli js PALJON. Mul ei po yhtää havua siitä, mut kerroin äitille siitä kuitenkin et menkat vissiin alkos. Ehkäpä enkat alko, ku mulla on nytki terveysside. Auttakaa, en kestä jos en saa selvlille. Ps. Ei sattunu yhtään ees enkä tuntenu "menkkoja". Kiitos jos vastaisit!
Ekat menkat vai verta itsetyydytyksestä?
Hämmentynyttyttö
1
104
Vastaukset
- Ei_ole_lapsen_kirjoittam
Pyydä apua vaikka korkeimmilta voimilta, että jätät lapset rauhaan näissä sairaissa jutuissasi. Ole aikuinen ja käyttäydy vastuullisesti. Teen kohta rikosilmoituksen näistä jutuistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789