Jos mennään metsäretkellä yhdessä?
Otatko nainen käestä kiinni?
11
69
Vastaukset
- luontoarakastava
ehkä vähän liioitellusti ilmaistu, mutta luonto on minullekin erittäin tärkeä elementti. Tällä viikolla olen ulkona liikkuessa saanut nauttia auringon lämmittävistä säkeistä ja mahtavasta linuunlaulusta.
- AhtiAnnenOnkija
Täälpäin otetaan käetkin suoraan postiloora.sta.
Niissä ku asuu joku qumma purasija. Mistä hoito lasta lie nee majotettu. ;) - Käkikädessämennään
Minä kyllä pitelen käkeä, ettei pääse livahtamaan pakkaseen. Minnekkäs arvelit retkelle?
Mä reppuselässä sinua vien..
- enjaksaihmisiä
En halua lähteä metsäretkelle kenenkään kanssa. Olen voinut huonosti monta vuotta traumaattisen kokemuksen takia, tai oikeastaan se trauma "varmistettiin" monta kertaa. Lisäksi kaikki sen jälkeisinä vuosina tapahtuneet "auttamiset". En kaipaa ketään elämääni, enkä tiedä tulenko kaipaamaan enää koskaan.
- Justjoonäitä
Mikähän mieltäsi kaihertaa kun pyörität akna tuota samaa levyä. Oletko edes omalla asiallasi?
- NOPEANDNOHOPE
Jos tämä ei ole väsynyt käki-vitsi, niin vastaan, että en. Se, jota edes vähän ajattelen, ei ikinä haluaisi pidellä kädestä metsässä tai muuallakaan. Kysyjä olisi siis joku, josta en pidä (lue kaikki muut kuin tämä mainittu "kättelyn" välttelijä).
- Tottakai
Käsi kädessä juostaan sitten yhessä vaikka jänkhällä Lapissa.
- OlliHuopaKalossi
Ei ku mää pitelen vaan Käen muni.sta. ;)
- IkäväSua
Ilomielin otan sua käestä :) Metsäretki sun kans on yks mun haaveista.
- voinminäsitäkurkustaotta
Käkeä käy vähän sääliksi, vaikka onhan sillä kyllä se ikävä taipumus munia toisten pesiin ja sitten potkasta ne toisten lintujen poikaset hittoon tieltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude17914724Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11810402Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1069269Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k288823Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy618553Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk496867Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1796455Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri305413Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1485312Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole412595