Jos mennään metsäretkellä yhdessä?
Otatko nainen käestä kiinni?
11
<50
Vastaukset
- luontoarakastava
ehkä vähän liioitellusti ilmaistu, mutta luonto on minullekin erittäin tärkeä elementti. Tällä viikolla olen ulkona liikkuessa saanut nauttia auringon lämmittävistä säkeistä ja mahtavasta linuunlaulusta.
- AhtiAnnenOnkija
Täälpäin otetaan käetkin suoraan postiloora.sta.
Niissä ku asuu joku qumma purasija. Mistä hoito lasta lie nee majotettu. ;) - Käkikädessämennään
Minä kyllä pitelen käkeä, ettei pääse livahtamaan pakkaseen. Minnekkäs arvelit retkelle?
Mä reppuselässä sinua vien..
- enjaksaihmisiä
En halua lähteä metsäretkelle kenenkään kanssa. Olen voinut huonosti monta vuotta traumaattisen kokemuksen takia, tai oikeastaan se trauma "varmistettiin" monta kertaa. Lisäksi kaikki sen jälkeisinä vuosina tapahtuneet "auttamiset". En kaipaa ketään elämääni, enkä tiedä tulenko kaipaamaan enää koskaan.
- Justjoonäitä
Mikähän mieltäsi kaihertaa kun pyörität akna tuota samaa levyä. Oletko edes omalla asiallasi?
- NOPEANDNOHOPE
Jos tämä ei ole väsynyt käki-vitsi, niin vastaan, että en. Se, jota edes vähän ajattelen, ei ikinä haluaisi pidellä kädestä metsässä tai muuallakaan. Kysyjä olisi siis joku, josta en pidä (lue kaikki muut kuin tämä mainittu "kättelyn" välttelijä).
- Tottakai
Käsi kädessä juostaan sitten yhessä vaikka jänkhällä Lapissa.
- OlliHuopaKalossi
Ei ku mää pitelen vaan Käen muni.sta. ;)
- IkäväSua
Ilomielin otan sua käestä :) Metsäretki sun kans on yks mun haaveista.
- voinminäsitäkurkustaotta
Käkeä käy vähän sääliksi, vaikka onhan sillä kyllä se ikävä taipumus munia toisten pesiin ja sitten potkasta ne toisten lintujen poikaset hittoon tieltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261