Säälin hyvällä erästä naista. Tunne on ikävä, vähän kuin olematon oma lapsi, jonka hyvinvoinnista välittää. Hän tuhoaa itsensä henkisen kipunsa takia. Kivun, jonka hän itse aiheutti itselleen. (Olen nähnyt läheltä samankaltaista aiemmin, ja siinä käy huonosti.) Olen kokenut jo kolmekymppisenä paljon. Yritin auttaa aiemmin, aidosti, koska hän oli/on kaunein päällä maan. Mullakaan ei nyt ole mahdollisuuksia auttaa, vaikka rakastan häntä kaukaa. En tyrkytä itseäni.
Mitäkö ajatuksia mies tuntee perjantai-iltana?
Hirveää
6
<50
Vastaukset
- Niinkö
Minkälainen henkinen kipuilu? Miten hän on sen itselleen aiheuttanut?
- Hempeilyä
Etkö voisi rakastaa läheltä???
- Hirveääkö
Miksi et voisi auttaa, jos kerran rakastatkin? Kerro hänelle.
- Niinkö
Kyllä oikea rakkaus keinot keksii!
- Hirveää
*Hmph*. Yritetään, ihan alkuun se lähtee ystävyydestä, kaiketi. Jo toiseen kertaan. Vähän apaattinen olen tämän suhteen.
En naisena kyllä kaipaisi kenekään sääliä..
Haavoja käytän vahvuutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724138
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans723850Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa542373Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?522197Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361945- 491839
- 991636
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551613- 501605
- 571473