Millaisia harrastuksia teillä on? minä itse pidän ulosteen keräilystä! erityisesti ihmisten. yleensä laitan äitini häkkiin ja annan hänen ulostaa peilin edessä seisaaltaan. häkki on yleensä sänkyni alla😊. kerään ulosteet, tarvittaessa haistelen JA maistelen, tykkään myös ulosteen koostumuksesta, ah ihanaa. olenko ainoa?? !!!!!!!!!!!
Ihmisen ulosteet
kakankeräilijä
1
334
Vastaukset
- Kakkakeräilijä
Hei! Tämä kuulostaa tutulta, itse käytän kohteenani pikkuveljeäni ja sukulaisiani. Pyydän sukulaisiani ettei vetäisi vessaa kun on käynyt tarpeillaan ja sen jälkeen menen noukkimaan kakat sieltä, pikkuveljeni on vielä vaippaikäinen joten otan hänen vaipasta kakat. Tämä on mukava harrastus! Missä sinä säilytät kakat, itse kerään ne pahvilaatikkoon joka on lipastolla.
Ps. Kakasta tulevat tuoksut on todella miellyttäviä☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063761
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2302809
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392366- 351676
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241486Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181335
- 221271