Olla ostaakseen nissan auton?
A: täysin tyhmä
B: super ääliö
C: vajakki
D: tyhmä tuulipuku ääliö
E: joku muu, mikä?
Kuinka tyhmä ihmisen pitää
18
85
Vastaukset
- ÄäliöitäMoneenMakuun
Entäpä VW konsernin huijaustuotteen?
- SaksalainenParasKaikessa
No se, jos mikä on todellisen idiootin ilmentymä!
- Mersumiäs
Toyota kuskit on järjestään vajakkeja.
- vitunmikkihiiret
Tehdäänkö "mersumiäs" treffit ja katsotaan uskallatko sanoa sen päin naamaa?
Tulin tänne etsimään kommentteja ja kokemuksia tietyistä autoista ja nämä sivut ovatkin täynnä pienimunaisia mikkihiiriä jotka ovat aivan liian kiinnostuneita muiden kulkuneuvoista. - Mersumiäs
vitunmikkihiiret kirjoitti:
Tehdäänkö "mersumiäs" treffit ja katsotaan uskallatko sanoa sen päin naamaa?
Tulin tänne etsimään kommentteja ja kokemuksia tietyistä autoista ja nämä sivut ovatkin täynnä pienimunaisia mikkihiiriä jotka ovat aivan liian kiinnostuneita muiden kulkuneuvoista.Voin korkeintaan huudella sinulle rivouksia uuden Mersuni ikkunan raosta, koska pelkää kuollakseni tuommoisia toyotavajakkeja.
Minulla ei ole tarpeen tuommoisten moukkien kanssa jutella kasvokkain.
- äteritsiputeritsi
Itäautoja kaikki japsit korealaiset ym. Länsiautot tehdään Irlannin länsipuolella
- KerroRohkeasti
No kerroppa sitten minkä auton olet itse ostanut, että tiedetään ettet ole a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k, etkä l vaihtoehto.
- Syoyngyonh
Olen ostanut syong youg auton.
- Urpoo
Skodas on enempi powerii kuin toyoissa😂🤣😃😅😆🤩
- Anonyymi
Riippuu autosta.
- Nolojavehkeitä
Nissan on kyllä dacian kanssa automaailman häpeäpilkku. Oikee datsun serry
- SinäkinOletNolo
Samalla tavoin, kuin sinä olet yhteiskunnan häpeäpilkku. Molemmat ovat siis häpeällisiä pilkkuja.
- Dachia
Aina tarvitaan muutama häpeäpilkku tähän syntiseen maailmaan. Cherry nyt on cherry, mutta nissapaska kuitenkin. Datcia on parempi kuin nissan mutta paskasilti.
- Luotettavatutkimus
Juuri valmistuneen Saksalaisen tutkimuksen mukaan 98.4% nissan kuskeista on hom o sexuaaleja!! Voiko tämä pitää paikkansa? Aikamoisia r unn kkareita kyllä näkyy nissan kotteroilla ajamassa.
- persereikävolkktutkimus
Taitaa tulla perseestä toi sun tutkimus!
- Nissanperse
Täällä se tutkimus tehtiin.
https://www.perse.co.uk/upper/academic/subjects/german/ - MoonAutomies
Jos puhutaan käytetystä niin sehän on aina pientä tuurikauppaa ja jos autopalstoja lukee niin mitään autoa ei uskaltaisi ostaa.
No, itsellä on ehkä käynyt tuuria Nissanin (qashqai 2 Diesel 2l vm.2011) kanssa kun ostin sen 4,5v sitten. Sillä oli silloin jo ajettu 230 000km ja itse olen ajanut nyt noin 130 000km. Mitään muuta ei ole tehty kuin jarrulevyt ja palat vaihdettu, joten olen kyllä ollut todella tyytyväinen autooni.
Eli, mun kohdalla vastaus on E ja tässä tapauksessa JÄRKIVALINTA - Anonyymi
E) Entinen Tojon omistaja joka hakee parempaa...
Terv.Micra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020