Sä laulat mies kuitenkin ;) Lumouduin täysin sun laulusta...ja siitä suudelmasta.
Sä juksasit mua!
17
<50
Vastaukset
- RiikkaMursunVolvo
Niin. Yleensähän ku Poliisin Soittokunnassa vaan puhalletaan... ;)
- Mänäin
Viimeyönä ihan törkeen makeen unen. Olin jossain järvessä ja kelasin "mitä mä tässä teen?", ja otin siivet alle ja nousin ilmaan. Katsoin aukeavaa maisemaa hullunkurisen innoissani ja päätin että mäpäs lennän eteenpäin. Sitten rupesin kstselemaan maisemia ja ikäänkuin "kiinnityin" niihin ja vedin niitä lähemmäksi, aluksi ote meinasi herpaantua jalentorata meni vinksinvonksin, mutta päädyin johonkin linnan portilleja maassa oli pieni pyramidi. Katsoin mitäs tässä lukee, mutta siinä oli vain jotain kummallisia symboleita.
Lentäminen oli tosi nastaa!- Ainiinjoo
Tuon jälkeen joku todella kaunis pyöreäposkinen aasialainen nainen höpötteli jotain. Se oli kromattu hopeanväriseksi, oikein loisti ne heijastukset siitä.
Jotain sanoi, että jokin on "keinotekoista..."? - SSL-viesti
Jep. Siinä kustussa kolmiossas luki ;"Tämä EI ole etsimäsi Litzi-Luumu. Se raitti löytyy oman Kyyläkauppasi takahuoneen Ala-hyllyltä heti Muta-Ka-Akkujen Alta. ". ;)
- Jaapajaa
Järvenpohja oli ihan mudassa. Missä siellä? Ei siellä mitään näkynyt...
- OksaSenOlkiVoimAla
Jaapajaa kirjoitti:
Järvenpohja oli ihan mudassa. Missä siellä? Ei siellä mitään näkynyt...
Ei tietenkään mitään eikä ketään näykään missään, jos sää oot siel sammakkomiehenä.
Sun Ahtis ja Näkkiski löytyy vaan kuivalta maalta, ja sillonki vaan toisten tonteilta. ;) - Jeptoisten
tonteilta. Mutta säännöthän on tehty rikottaviksi... shhhh... älä kerro kellekkään.
Ja säännöillähän en tarkoita stalkkaamista, vaan jotain paljon nerokkaampaa!
Tiedätkö ryöstön, mistä ei jää mitään jälkiä? Sommeinen potenssiin 10! ;) - Ei.hetkenkäänhuoleen
Tiedän tuollainen ei ole ryöstön ryävöötä. Tuo on sun turha velvollisuus, ylääräinen rasittavuus...
Tarkoituksena targastaa ansa, lääkitys päällä varmasti sulla
Niistä nilikki vaan neniäs hähä..
KÄKÄ
https://m.youtube.com/watch?v=4RK9nnnapXk - MaaIlmanMatteja
Jeptoisten kirjoitti:
tonteilta. Mutta säännöthän on tehty rikottaviksi... shhhh... älä kerro kellekkään.
Ja säännöillähän en tarkoita stalkkaamista, vaan jotain paljon nerokkaampaa!
Tiedätkö ryöstön, mistä ei jää mitään jälkiä? Sommeinen potenssiin 10! ;)Jep. Täälpäin sitä sanotaan Welhoks. ;)
- anonyymouus
Kauniita unia. :* 🐽
- Säveliätuuleen
Laulan täällä sinulle nainen usein.
Onko sinulla suosikkiradiokanavaa niin lauletaan yhdessä?
Ja se suudelma olkoon semmoinen huulet huomioonottava:)
https://youtu.be/hOGhkUI9Huk- TheRese
Ap:llä soi Varmasti Iskelmäkanava Harju & Pöntinen. Pitääkö sen ottaa oma huulirasvakin mukaan?
- Säveliätuuleen
Semmonen purnukka:)
- unta.näin
Kyllähän tuosta laulusta täysin lumoutuisin jos hän sen mulle silmiin katsoen esittäisi. Tekohengitystä varmasti tarvitsisin ;)
- poliisienorkesteri
Poliisien soittokunta, minkähänlainen olisi sitten joku kkk-soittokunta gatlkin-konekivääreineeneineen ja taistelukivääreinääneineen, voisi olia teurastusorkesteri polisiimiehille
:D- PiiMäVäärissäPurkeissa
Ja Sun Eukkos kaatuis siinäki Etu nenässä, ku ampuisit ite niskaan.
"Kolmen Koon Kokkelilla" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu184980olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78835