pyykit vielä koneessa

pullukka

Ihana miesytäväni(viitaten 2 ed. pullukan aloitettani) on melkein vienyt järkeni.
Hän toi minut äskem kotiin, olimme seuraamassa hankirallia pitkin länsiuuttmaata ja hän vei minut "mäkkäriin" syömään.siellä oli tosi paljon nuorisoo,,,siis klo 2.30 aamulla...huhu

Hän vonkui että pääsiskös sisään (siis asuntooni,älkää nyt minussta vielä tumhia kuvitelko) Sanoin vaan,että katsotaan myöhemmin
ja olen väsynyt (tosi) ja menen koisii.....

Tavallaan apuva, kuinkka pystyisin´sivistyneesti/
sanomaan turvallisesti EI eii ennenkuin
mä antusen menen hänen vietäväksi??

10

1481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kait

tuossa hommassa mitään vikaa ole.
      Jos Jamppa ei vinkkiä ymmärrä, on muutakin hukassa.
      En ole mikään "sykolooki", mutta mulla on kans pyykit koneessa ja tyhjennyspummppu rikki, joten jonkin aikaa huolet jossain aivan muualla. Onneksi on tuo kierrätyskeskus josta saa kansalainenkin helpotuksen!
      Älkää pingottako, kyllä se siitä, maalaisjärjellä..

• SORRY VAAN

Siis ei vielä kaiken tämän intoilun jälkeen ole vielä edes päässyt sisään asuntoosi ja silti yhä innoissaan?

• Terri**
        SORRY VAAN kirjoitti:

Siis ei vielä kaiken tämän intoilun jälkeen ole vielä edes päässyt sisään asuntoosi ja silti yhä innoissaan?

Entä nainen?? Eikä ihan vähän..:))) (olen joitakin aloituksia lukenut..huh)
        Mikä pentu kirjoittelee tänne 50 palstalle jatkuvasti saadakseen huomiota? Huvinsa kullakin...

Uskon, että kaikki on tuon pullukan vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Mistähän hoitolaitoksesta hän näitä suoltaa nettivuorollaan?

• pullukka
        Terri** kirjoitti:

Mikä pentu kirjoittelee tänne 50 palstalle jatkuvasti saadakseen huomiota? Huvinsa kullakin...

Uskon, että kaikki on tuon pullukan vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Mistähän hoitolaitoksesta hän näitä suoltaa nettivuorollaan?

tosi ilkeyttä sinulta...lapsellista..kyllä olen ihan täysjärkinen.. ja hoitolaitoksessa (vanhainkoti) olen käynyt ainoastaan katsomassa mummoani joka täytti uutena vuotena 98 vuotta.
        Sulla ne pienet piirit on, jos tommosta kirjoitat ja solvaat ihmistä.
        Kyllä alkaa vituttaa,,,luulin että tää palsta on sellainen, johon voi kirjoittaa tunteitaan. tms
        mutta ei.....aina joku potkii päähän..
        taidan vaihtaa palstaa sun mieliksesi..pönttö..
        Taidat vaan olla kateellinen onnestani...Olen muuten lähdössä hänen kanssaan pilkille..on niin hyvä ilma.....mutta sitähän sä et usko....kato peiliin.

• Terri** kirjoitti:

uskontosi on vain sinun omasi,eikä varmaankaan kukaan ole sinun tuntemuksillesi kade.

Jos vielä kauniisti erästä mukavaa viihdeohjelmaa siteeraan,"olet",tämän ketjun,"heikoin lenkki;HYVÄSTI"!

• emw34 kirjoitti:

uskontosi on vain sinun omasi,eikä varmaankaan kukaan ole sinun tuntemuksillesi kade.

Jos vielä kauniisti erästä mukavaa viihdeohjelmaa siteeraan,"olet",tämän ketjun,"heikoin lenkki;HYVÄSTI"!

Edelliseen kommentiin pitää sanoa:Ei tarvi ruveta heti haukkumaan etkä sinä määrää,kuka täällä saa kirjoittaa.

Eikös se näin suurinpiirtein mennyt,Säästin vaivannäköäsi,että jaksat arvioida toisten aloituksia ja ikää sun muuta mukavaa.

• Terri**
        pullukka kirjoitti:

tosi ilkeyttä sinulta...lapsellista..kyllä olen ihan täysjärkinen.. ja hoitolaitoksessa (vanhainkoti) olen käynyt ainoastaan katsomassa mummoani joka täytti uutena vuotena 98 vuotta.
        Kyllä alkaa vituttaa,,,luulin että tää palsta on sellainen, johon voi kirjoittaa tunteitaan. tms
        Taidat vaan olla kateellinen onnestani...Olen muuten lähdössä hänen kanssaan pilkille..on niin hyvä ilma.....mutta sitähän sä et usko....kato peiliin.

Eikö täällä saakaan ihan jokainen mielipiteensä kertoa? Vai olenko erehtynyt?

Kuka hupsu kertoilee näitä satuja? Kuka hupsu kyselee näiltä palstoilta mielipiteitä, jos ei sitten kestä niitä?

Kun kuitenkin ollaan 50 keskusteluryhmässä, niin siksi vain ihmettelen. Toki olen huomannut, että aika lapsellisiahan monet kannaotot ja kysymykset täällä ovat. Taitavat heittää samoja juttuja joka ikäluokkaan!

Tai sitten kuivia ja tosikkomaisen naivia! (varsinkin naisten 50 ).

HUOM! Tämä on mielipiteeni ulkopuolisen silmin ;=)

• mennä vaan!!!
        pullukka kirjoitti:

pullukka! Eletyn ja koetun syvällä rintaäänellä toivotan onnea ja menestystä eteenpäin! Itse olen kihlautunut jo kolmannella tapaamiskerralla ja muutimme yhteen puolen vuoden kuluttua. Se oli menoa heti alussa, jalat meni alta, eikä ne vieläkään ole ihan maanpinnalla...ja aikaa on mennyt jo melkein neljä vuotta. Ja ihan hyvin on mennyt...ei ukkeli mikään prinssi ole, mutta ihan kunnollinen, kiltti ja hellä. Ja vieläpä ihan hyvännäköinenkin, muidenkin kuin minun mielestäni. Ota vain onnesta kiinni, ennenkuin se menee ohi...

• bmw34

Pullukan jutut ovat saanet aikaan keskustelua ja se kai täällä on tarkoitus?

• 101

%:sesti REHELLINEN! Mitä järkeä on valehdella? Joutuisi olemaan tosi tarkkana koko ajan, ettei jäisi valheistaan kiinni. Valehtelu on tyhmää.

HUOM! Sanoin: valehtelu on tyhmää. EN: valehtelija on tyhmä!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2435
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82