Onko Venäjä uhka vai ei?

https://youtu.be/BSHrIxp9qAU?t=74

Ainoastaan Perussuomalaisten Jussi Halla-aho uskaltaa sanoe, että Venäjä on jonkinasteinen sotilaallinen uhka. Muilla politiikoilla on löysät housuissa. Joukolla he uskaltavat haukkua Euroopan populistipuolueita Venäjä yhteyksistä. Mitään vaikeuksia ei ole haukkua Trumpia samasta asiasta.
Mikäli heiltä kysyy itse asiasta ei kukaan uskalla sanoa mitään.
4Venäjä, Venäjä, Venäjä. Tosin Suomen talouden kannalta suurempi uhka on Ruotsi.
Berner lähti Wallenbergien pankkiin ja Suomen kansallisomaisuuden myynti halvalla ruotsalaisille sijoittajille kiihtyy. Suomi pysyy Scandinavian kehitysmaana ja ruotsalaiset aikovat lähettää tänne lisää maahantunkeutujia tekemään töitä halvalla. Ensin suomalaiset veronmaksajat elättävät heitä, kunnes rahat loppuu.

11

81

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhgfdsöö

Montako "naahantunkeutujaa" tuli viime vuonna?

• No entisiä ei saatu ulos maasta. Maahantunkeutujat pitäisi sijoittaa asumaan Svenskfinlandiin ja Ahvenanmaalle, Esimerkiksi Tammisaari potee väestöpulaa, kun taas Helsingin itälähiöissä on matuja aivan liikaa.

• RasseBori

Tammisaari on Raaseporin kaupunginosa.

• mamutulva_pahenee

Eihän heitä tullut Migrin tilaston mukaan "kuin" 79 000!!!!

• waku

ei.

• Rauhamaassa

Ei ole! Nuku rauhassa ja näe kauniita unia.

• Suomi-svekokratia

Venäjä ei ole uhka ELLEI maamme ruotsinmielinen eliitti siitä sellaista tekisi!

• Ehdottakaa puolustusvoimille, että tilaavat vain 32 Drakenia joilla puolustavat Lappia ja Itärajaa.
      Mikäli tulee kriisi, niin pyydetään niitä Ruotsista lainaksi. Suomen rahat säästyy ja rikas Ruotsi voi valmistaa hävittäjiä omalla kustannuksellaan varastoon.

• MikäSinuaVaivaa

Olet oudon ristiriitainen tyyppi? Tajuat kuinka Suomi on svekokratia ja alennettu Ruotsin alusmaaksi . Kuitenkin ehdottelet noiden Jas-romujen hankintaa, vaikka se pelaa vain Ruotsin pussiin ja on Suomelle vain haitta???

• ulitsa.rentgena

Putinin Venäjä on uhka kaikille sivistyskansoille ja myös sivistymättömille.

• TässäTotuus

Venäjä ja slaavit yleensä tulevat vielä pelastamaan koko Euroopan maat,kansat ja kulttuurit sekä koko eurooppalaisen sivilisaation EUvostoliiton aiheuttamalta tuholta!

Tai ainakin parasta toivoa niin, koska se voi olla ainoa mahdollisuus pelastaa Eurooppa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe