Koiran juoksutin fillarin. Mitä mieltä onko vaarallinen

Ajatelluthankkia

Jos juoksutettavana on koira n 30 kg vetokoira niin kuinka käy pyöräilijän jos rusakko juoksee tien yli ? Onko ilmalento luvassa ?

4

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A5B5

Ei mitään paniikkia, jos vain itsekkin pidät silmäsi auki. Ne ovat ihan turvallisia ja pitävät (okeinkäytettynä) koiran ja hihnan poissa renkaista/polkimista. Kypärähän sulla on tietty..

• öjklhnjklbh

Toi on muille tielläliikkujille hengenvaarallista, mutta sehän ei teitä kiinnosta!

• mitenkäsvaan

pidä hihna kädessä siten että lujasta riuhtaisusta irtoaa. Jos käytätä fleksia, niin karkutilanteessa flexi tarttuu jossain vaiheessa puihin ja puskiin, ja koira löytyy helposti. Kokemusta on

• tarkkuusjavoima

Oon ajokoiraa juoksuttanu pyörällä,ihan hihna kädessä.Mut kieltäny jämäkästi kissojen ,jänisten perään menon. Joo,alkuun oli tosi tiukkia tilanteita,ja ite pitää huomata kaikki ennen koiraa,jotta kerkeää jarruttaa pyörää,ja pitämään hihnaa tiukalla ettei lähde viemään.Haastavimpia on kissat,jotka lymyy tien penkalla,ja ihan kohilla niillä pelko iskee,ja juoksevat tielle tai pusikkoon.Mut kun koira tottuu,niin on helpompaa .Ja nuo ojanpenkka kissat on jo meilläpäin hävinneet,tiellä näky syksylläkin yks jääneen.Niin on jo paljon helpompaa koiraa pyöräilyttää ,eikä ajoa oo pyöräillessä tullu enää😉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe