Elämäni on pilalla ilman sua. Lohtua toisi, jos sinäkin olisit onneton.
Oletko nyt Elina onnellinen?
12
<50
Vastaukset
Mikäli oikeasti rakastaisit häntä niin toivoisit hänen onneaan.
- OTM71
En tiedä miksi noin pitää ajatella. Jos minä olen onneton, niin myös hän voi olla onneton!
- OTM71
Sanon sinulle tällä tavalla, kuin sanoisin jokaiselle ihmiselle!
Jos ei tunne toista ihmistä kohtaan mitään jos ei kykene edes ystävyyteen joka johtaa automaattisesti puhumiseen / avautumiseen toiselle ihmiselle.
Miten voisi rakastaa, ei mitenkään pystyisi rakastamaan, sillä rakkaus on niin paljon enemmän kuin ystävyys ihmisten välillä. En tunne onnea siitä jos joku vieras ihminen väittää, elämänsä olevan pilalla jonkun toisen ihmisen takia. Riippuu tästä ihmisestä että, kuka hän on ja miten se elämä on olevinaan pilalla! Miten asiaan suhtautuisi, tämän olen oppinut elämäni aikana:
Aina asioihin / tapahtumiin tarvitaan paljon tehtyjä asioita, vääriä valintoja, harkitsemattomia päätöksiä: On myös viisasta tarkastella omaa toimintaansa, ei voi lähteä syyttämään vierasta ihmistä siitä jos hän, ei tahdo kuulua sinun elinpiiriisi / elämääsi, joka olisi hänelle myrkkyäkin tuhoisampaa. Ketään ei osteta helminauhalla, koruilla, kalliilla lahjoilla yhteiselämään tai muuhun vaateeseen. Rahalla saa turvan, ehkä ripauksen onneakin. Mutta tukulla rahaa en usko että, kukaan voi saada ketään elämäänsä lohduttajaksi ja määräysvallan alle.
Suhteeseen joka olisi yksinäisyyttäkin pahempi kohtalo.- OTM71
Kirjoitit sitten minun nimimerkillä kirjeen)
- OnnenAakkoset
Ei kun osoitin sinulle sanomani nimimerkki syystä että, tietäisit sinulle nuo sanat!
Älä syyllistä toista/muita ihmisiä omista virheistäsi. - kyllävoipilata
Olette ihan väärässä kyllä toisen ihmisen elämään voi tuoda iloa ja onnea. Ja kyllä toisen ihmisen elämän joku voi ihan vaikka pilata teoillaan eikä sillä ole mitään tekemistä ettei rakasta tai halua toista ihmistä elämään tai että haluaa erota.
Joskus rakastaminen on vain sitä, että osaa päästää irti ja mennä eteenpäin. Painit selvästi raskaan aiheen ympärillä ja se syö sinulta voimia. Ehkä jopa itsesi vuoksi kannattaisi unohtaa turha haahuilu ja keskittyä tulevaan.
- AikaLuopuaMahdottomasta
Tismalleen: Ei kannata rakentaa pilvilinnoja,ihmisestä jota oikeassa elämässä "ei tunne."
Ja jonka kanssa ei pysty ystävyyteen ei edes kohtaamaan rehellisellä mielellä!
Joutava haahailu ja rakkauden olettamukset syövät vain voimia turhaan.
Keskittyä kannattaa tulevaisuuteen ja pyrkiä määrätietoisesti uusia asioita kohti ja saamaan jäljellä olevasta elämästä kelvollinen.
- TulokkailleKyytiä
Yx Ellu Kanoineen on onnellinen vaan sillon ku saa tuupattua jonkun mummon avantoon tai Jormakkoon. Kuulema. ;)
- OTM71
En minä ole kertonut tässä rakkaudesta. Se tulee sitten, kun on tutustunut toiseen oikeasti. Rakkaus joo. Mun mielestä paljon tärkeämpiä sanoja ovat kunnioitus, arvostus, arvomaaima.
- Elluhalloyb
Mä en tuu ..enää ikinä onnettomax miehen takia..
Tai ainakin yritän välttää...😊😂☀️😎🐰👍 - Sydänpompoii
Pyh pelkkää lätinää. Mut se komistus ne meidän katseet toisillemme ne ruskeat ihanat silmät kiiltävä tumma tukka vähän niskasta laineilla ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366