Olen tässä jo jonkin aikaa, miettinyt paikkakunnan vaihtoa. Nyt haluaisin tietää, millaista olisi asua Jämsänkoskella?
Mitä porukat touhuu siellä? ja mimmoinen on kylän henki? entäpä kulttuuritarjonta, elokuvat ja diskot?
Olen miettinyt muuttaa asumaan Jämsänkoskelle
15
911
Vastaukset
- sittenjuhitaan
Paskat sää mitään muuttamas ole kuhan jutun juurta haet. Jokainen keltä lämmin paska tulee, niin tietää että tähän kuolevisten monttuun ei muuta. Paitsi täyspäivänen juoppo tai piripää.
- missäs-oot-ollu
Mutta missäs oot taru-anneli ollu? Hiihtolomatkin meni,etkä ollu kirppareita perheesi kanssa kiertelemässä.
- morttijavertti
Ei ole leffateatteria, ei diskoa eikä kulttuuriakaan juuri ole tarjolla. Jämsän puolella olis edes vähän näitä.
- muuttajako
Minua kiinnostaa, saiko linnanHerra linnansa toimimaan? Lohkeisikohan sieltä tämmöiselle "paluumuuttajalle" sieltä kenties töitä?
Onko töitä kylällä enää ollenkaan? Miten on kauppojen laita yleisesti?- TulevaisuudenKylä
Sinnehän jo varakkaat piirit tekevät sijoituksia, Ilveslinna, Pässinmäki ja mikä sitten seuraavaksi?
- 16vuotta-jo-asunut
Kulttuuria kyllä on, oikein rikastettua sellaista. Hyvä kylä on asua, työpaikat lähellä ja yhteishenki on tunnetusti hyvä. Keski-Suomessa tuskin löytyy vastaavaa asuinseutua, joka pääsisi lähelle Jämsänkosken vaurautta ja hyvinvointia.
- maailmakin-muuttunut
juu ja mamujakin vilisee, se on sitä nykyajan rikkautta ja rakkautta
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Kylän henki on perseestä, suurin osa luulee olevansa jotain ja sitä tyypillistä kyttäämistä mitä pienissä paikkakunnissa on tapana.
- Anonyymi
Ja varo jos sukunimi alkaa J llä
niin kierrä kaukaa.
- Anonyymi
Älä saatana sinne muuta, ellet halua menettää mielenterveyttäs. Juoruämmiä ja ukkoja joka nurkalla, talous kuralla, muuttotappiokunta, sisäänpäinlämpiävä... mitä näitä ny on
- Anonyymi
Monenlaista on juu.
- Anonyymi
Muuta vaan AP...pääset kyyläreitten kytättäväksi
- Anonyymi
Kaikkee löytyy läheltä esim. Uimahalli,Pallonenttä,Ureheilukenttä,Tenniskenttä,Jäähalli, Rasua,Varpainen ja Himos.Työpaikkoja on tekeville ja mahd.opiskella ja kehittyä Gradialla.
- Anonyymi
Lauantaina oli disko ja toinenkin festivaali.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632