Muistoja, kokemuksia ym. kerroppa tietosi.
Taksikopin historiikki
10
92
Vastaukset
- kaikkihyvin
Rohkeasti vaan kirjoittamaan. Historiikissa saa olla myös särmää.
- Scatmaaan
Monella naisella on varmasti "muistoja"
- mihinkä
tähtäät "muistosi"?
- Muistelen
Kortelaisen veljekset ja Kainulainen Arto olivat ainakin ennen taksina Sonkajärvellä taisi olla joitakin muitakin?
- V.BAdolfson
Sen muistan ko lapsosena olin äetin matkassa lääkärissä. Odotushuoneessa käev supina jotta pittää heettee hoosut poes ja pyllistee. Talossa talon tavalla.
- historiikinalku
Taksikopin tiloissa toimi lääkärin vastaanotto 60 luvun lopulle asti. Muut huoneistot olivat lääkärin asuintiloja.
- aivankaikella
Kaikella on aikansa.
- nykyiselläkin
Mittee tuhmoo oel tuohonnii kijotettu? Kaekilla on aekasa on tottuus.
- Muistoissakaikkikirkastu
Jos joku oikeasti haluaa kirjoittaa taksikopin historiikin. Kannattaisi ehkä järjestää tilaisuus jossain ja kerätä yhteystiedot ja sitten tavata henkilöitä jotka haluaa muistonsa julkisuuteen. Tällä palstalla tuskin löytyy asiallisia mielipiteitä.
- kirkkaastimuistan
Kasurisen Timo huolehti nuorison suksineen aamusella linja-autolle, jos vanhemmat olivat jo töissä. Hoiti työnsä ammattitaidolla ja luotettavasti. Kiitokset vieläkin, ikäänkuin sijaisvanhemmalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089