Heinävedelle

Nichlolas

Mikä on Heinäveden paras yökerho? Olen tulossa lomalle 3 viikon päästä ja en tiedä heinävedestä mitään. Olis hyvä jos olis vähän, myös naisseuraa tuolla yökerhossa. Kiitos etukäteen.

14

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sannikkainen

Kunnassamme ei tätä nykyä ole yökerhoa. Mutta päiväkerho on, voinet käydä siellä! Naisseurana siellä ovat lastentarhanopettajat.

• Nichlolas

Kiitos asiallisesta vastauksestasi.

• Enoonisä

No ihan perus heinävetinen vastaus, pelkkää nälvimistä jonka vain osaavat. Kierrä kylä kaukaa. Tästä paikasta tulee mieleen elokuva u-käönnös helvettiin

• Anonyymi

Kyllä niitä yökerhoja on vaikka kuinka,sinne on vain 50km matkaa.

• Anonyymi
        Enoonisä kirjoitti:

No ihan perus heinävetinen vastaus, pelkkää nälvimistä jonka vain osaavat. Kierrä kylä kaukaa. Tästä paikasta tulee mieleen elokuva u-käönnös helvettiin

Mitä eroa on Heinävetisessä ja Heinäveteläisessä? No sillon kun saattaa vettä on vetinen,ja kun joutavana on veteläinen.suurin osa on niitä Heinäveteläisiä.

• 24junttila

Ei tämä aloittajakaan tosissaan kysele,joku kylän häirikkö joka täällä haluaa aloittaa provosoinnin.Tietää tasan tarkkaan ettei täällä yökerhoja ole ja muualta tulevat ottavat asiasta selvää kyllä muualta kun suomi 24:sta.Perus H-vetistä touhua.

• Nichlolas

No kyllä yritin etsiä tietoa heinävedestä mutta ei ollut mitään mistään ravintoloista joten päätin kysyä täältä, mutta näyttää olevan heinäveteläisillä joku pakkomielle alkaa nälvimään. PS: en ole enää tulossa kylällenne.

• Anonyymi
        Nichlolas kirjoitti:

No kyllä yritin etsiä tietoa heinävedestä mutta ei ollut mitään mistään ravintoloista joten päätin kysyä täältä, mutta näyttää olevan heinäveteläisillä joku pakkomielle alkaa nälvimään. PS: en ole enää tulossa kylällenne.

Jos ei löydy tietoa netistä niin silloinhan ei ole mitään yökerhoa!etkö usko lukeemaasi?

• Kisskissa

Tääl ois sulle seuraa. Tietty ikä vähä kiinnostas

• Anonyymi

toiminoonko se koppelo

• Anonyymi

Kyllä ja Ansun kahvilasta saa kahvia ja pullaa!

• Anonyymi

onko h-vedellä ees kapakkaa eli pubia?

• Anonyymi

Miu kellarissa oon, perunoiren ja porkkanoiren keskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miu kellarissa oon, perunoiren ja porkkanoiren keskellä.

Entä drinkkilista?.

• Anonyymi

Aika kuollut kylä. Tosin nuoriso muuttaa muualle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4600
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2662
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1695
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      892
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      886
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      863
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      849
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      817
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe