Miehen seksimieltymykset..

Hbnmmmmm

Olen tavannut erään miehen kanssa lähinnä seksin merkeissä.. Jokin aika sitten selvisi, että mies tykkää kovasti kivesten nuolemisesta ja pyllynreiän hieromisesta ja nuolemisesta.. Tämä oli mulle ihan uusi asia.. On ollut suhteita ja pitkä parisuhde.. Eka kertaa törmään tällaiseen.. Onko tämä miten yleistä?

9

61

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jklmmmm

      Olisi kiva saada vastauksia.. Ja kokemuksia liittyen aiheeseen?

      • Se on tavallista, monet naiset ovat nuollet mun kiveksiä ja pyllynreikä, tuntuu tosi hyvältä ja olen 100 % hetero. Mikä siinä on sinusta niin erikoista?


    • Mies59c

      Kyllä tuntuntuu hyvälle kun hierotaa ja annetaan kielen vaeltaa

    • Vvbbnnnnm

      Niin siis tämä ei ole mikään trolli vaan ihan oikeasti haluaisin tietää, tykkääkö miehet tuollaisesta? Ja miten naiset suhtautuu tähän? Itse hieman hämmennyin....

    • Ainakin minä tykkään tuosta niinkuin muustakin kinkymeiningistä. Suosittelen muillekin.
      Kyllä rimming kelpaa molemmille sukupuolille, jos on ehtinyt "syventävien opintojen asteelle" ;)
      Puhtaus ennen kaikkea kuitenkin...

    • Bbnnmmmm

      Onko tuo kinky-meininkiä? Mitä naiset ajattelee tästä ja kuinka moni nainen suostuu tällaisia mieltymyksiä toteuttamaan?

    • Tgtgtgtg

      Olen mies ja tykkään tuollaisesta. Ja useampi nainen on tehnyt minulle noita juttuja. Ehkä he ovat nähneet minun nauttivan ja halunneet tehdä sitä sen takia. Ovathan hekin saaneet sitten jotain muuta mistä he nauttivat.
      Ei kannata paljon miettiä mitä muut ajattelee jos saa itse tai antaa toiselle nautintoa jollakin tavalla. Oli se tapa mikä tahansa.

    • Minua on sormetettu pyllynreikään ja minusta ainakin se tuntui tosi kiihottavalta. Nuoltu ei ole, mutta kokeilunhaluisena olisin kiinnostunut tietämään miltä se tuntuu. Exä ei sitä halunnut tehdä ja minusta se oli ihan ok ja kunnioitin hänen päätöstään. Exän peppua nuolin ja sormetin siitä samasta mielenkiinnosta sekä kokeilunhalusta. Hän sanoi, että kun lakkasi miettimästä että peppua nuollaan niin se tuntui oikein hyvältä ja kiihottavaltakin.
      Minusta ei kannata miettiä toisia ja heidän mielipiteitään vaan jutelkaa yhdessä ja jos se molemmille ok niin eikun kokeilemaan.

      • Niin ja olen siis mies


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3644
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3156
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2122
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2105
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1755
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      292
      1458
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1362
    Aihe