Corolla 40 000 euron hintalapulla !

NinniJaJenni

https://www.is.fi/autot/art-2000006020773.html

Tuon sähkömoottorin kanssa on 2 litrainen bensa moottori ja yhteisteho on 180 hevosvoimaa.

Normaalisti 2 litrainen bensa kone antaa yli 200 hevosvoimaa itsellään ja siihen päälle sähkömoottorin tehot.

2 litrainen bensakone tulee syömään bensaa, vaikka se miten olisi viritetty ja ajettaisiin miten säästellen

Mistä Toyota on keksinyt tällaisen yhdistelmän ?

40 000 € on iso summa rahaa sillä luulisi saavan muutakin kuin pienenmmän keskiluokan kulkineen !

23

<50

Vastaukset

  • Kuka maksaa jostain tojosta noin paljon? Tuolla rahalla saa jo kunnon autoja uutenakin. Saakohan tuolla vetää edes minkäänlaista peräkärriä. Tojon korihan ei tunnetusti kestä mitään ylimääristä rasitusta. Ja ajettavuus taas tietysti jotain ihan kamalaa, varsinkin talvikelissä. Kannattaa kiertää kaukaa.

    • Kertoisitko lisää noista kunnon autoista? Olethan Selvästi Asiantuntija.


  • Laitoin tilaukseen 2l hybridin, karvan yli 30t € oli hintaa... Vajaa kymppi jää maksettavaa kun vaihdossa menee hybrid Auris.

    • Mä laitoin tilaukseen vastaavan saksalaisen. Nyt ei yllättäen olekkaan varaa sitä lunastaa. Hintaa olikin sitten liikaa, ja vielä ne kaikki ongelmatkin siihen päälle....


    • Mutta eihän mahtavissa saksalaisissa ole mitään ongelmia? Eihän???


  • Vaikka kuinka Toyotaa arvostan, niin tuossa ei tosiaan tunnu olevan mitään järkeä. Samaan rahaan saisi jo täyssähköisen Konan. Tai A4:n. Tai jonkun Optiman tai Superbin isohkolla moottorilla.

    • Osta siis TÄYDELLINEN saksalainen!!


    • Samaa mieltä, kaikessa parempia.


    • realismia kirjoitti:

      Samaa mieltä, kaikessa parempia.

      Sori. Mä vaan en....


  • "Samaa mieltä, kaikessa parempia."
    Niinhän se Hitlerkin meinasi. Ei vaan onnistunut....,.

  • Saakos sillä hypriidillä vetää peräkärriä ja venetraileria ?

    • No miksi pitäis? Ei mun ainakaan tarvitse vetää mitään ylimääräistä perässäni omalla autollani.


    • Ei saa koska tuon corollan 2.0l hybridin vaihteisto ei kestä tuollaisia painoja.
      Jos haluat Toyotalta hybridiauton vetohommiin niin eipä sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin nelivetoinen RAV4 2.5l hybridi jolla saa vetää 1650kg jarrullista perävaunua.


    • eikestäpainoa kirjoitti:

      Ei saa koska tuon corollan 2.0l hybridin vaihteisto ei kestä tuollaisia painoja.
      Jos haluat Toyotalta hybridiauton vetohommiin niin eipä sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin nelivetoinen RAV4 2.5l hybridi jolla saa vetää 1650kg jarrullista perävaunua.

      Eli sinun on siis pakko vetää jotain perässäsi autollasi. Selväksihän se tuli.


  • Tuo noin 38885€ maksava Corolla hatchback , jota väität noin 40000€ hintaiseksi on kaikista kalleimmalla varustepaketilla.
    Halvimmillaan tuon 2.0l hybridijärjestelmän saa Corolla hacthbackiin noin 30466€.
    Farmarina halvin hinta on 2.0l hybridijärjestelmällä noin 31557€, kalleimmalla varustelulla noin 39991€.

  • Toki siihen saa kattavan kokonaisuuden silmälle sopivalla ulkonäöllä. Huomioitavaa toki, että laittamalla tähän jo hyvään verrokkiin hieman lisää, saisi jo Lexus UX hybridin hintaan (noin) 43000e, ei aivan utopistinen hinta laatutietoiselle.

  • Hutero pläkkipelti vänkyrä sikahintaan?

    • Näkemys tuokin. Itse povaan suurta suurta menestystä Toyotan tapaan.


  • Iso summa kun vertaan siihen kun vanhemmat ostivat Uuden Golf 4 variantin 2004 ja hintaa oli tasan 20 000eur.

    Auto ajossa edelleen, 100% ruosteeton

    Huoltokulut. 35eur vuodessa öljyt ja suodattimet.

    Kerran vaihdattettu jakopää 300eur

    Tulpat pari kymppiä.

    • Onhan noita yksilöitä, mutta päivän arvo marginaalinen, vastaavassaToyotan verrokissa on vielä arvoa.


    • KylläKelpaa kirjoitti:

      Onhan noita yksilöitä, mutta päivän arvo marginaalinen, vastaavassaToyotan verrokissa on vielä arvoa.

      Paljonko maksaisit itse tuon ikäisestä corollasta ? En ottaisi edes ilmaiseksi, jos sillä olisii myös pakko ajaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Paljonko maksaisit itse tuon ikäisestä corollasta ? En ottaisi edes ilmaiseksi, jos sillä olisii myös pakko ajaa.

      Volkkarimiehellä mieli muuttuis -30c pakkasella..taitas corolla kelvata.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Volkkarimiehellä mieli muuttuis -30c pakkasella..taitas corolla kelvata.

      Nimenomaan ei kelpaa, pakkanen vie ne vähätkin tehot akusta.

      Ylipäätään lämmitys äärioloissa ei ole ykköskriteeri mutta ymmärrän toki että Corollan suurimmalla käyttäjötäryhmällä, vanhuksilla, lämmittimen tehobon tärkeämpää kuin moottorin teho. Ehkä toyo sitte pärjää keskinkertaisesti lämmitintehossa. Miten se menestyi talviautotestissä?


Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.