sannan elämä osa 1

*minä*

12.7.2005

kun kuljin koulun pihalla, vastaan tuli janne. janne oli ollut ihastukseni jo viidenneltä luokalta, mutta olimme nykyään vain kavereita.
-hei, sanna! öh... kun on tulossa ne koulun tanssiaiset... niin.. eh.. voisitko olla kannsani siellä? kun.. öh.. no niin. jooko?
janne pihisi ujona. hän on aina ollut ujo ja suloinen.
-voin, tottakai! no, tuletko hakemaan minua kello 8, niin mennän yhdessä tanssiaisiin, sillä sinähän sait juuri ajokortin ja auton... sanoin muistuttaen häntä ylpeyden aiheestaan: hänellä oli kallis mersu. hän oli rikkaasta perheestä, joten hänen isänsä oli kovin antelias pojalleen.
-nähdään! janne vielä huikkasi ja kiiruhti viimeiselle tunnille minun jo laahustaessa kotiin.

en ehtinyt edes nurkan taa kun ex-poikaystäväni joka ilmeisesti piti vieläkin minusta, asettui tielleni.
-sauli! väistä! tiuskaisin ja lähdin kiertämään häntä. sauli vain naurahti ja tukki tieni taas.
-en, ennenkuin lupaat olla kannsani tannsiaisissa.
sauli oli minua päätä pidempi ja todella lihaksikas.
hei, lupasin jo toiselle. en voi.. päästä nyt! sanoin saulille.
sauli tönäisi minut seinää vasten ja piti minut siinä paikallaan.
-kuule narttu, älä nyt ala..
-ALAN! jos et päästä niin huudan!
-uskallappas! sauli naurahti
-OPETTAJAAAAAA! aloin kiljua ja sauli lähti, mutta lupasi muistaa tekoni illalla.
juoksin nopeasti nurkan taa ja oikaisin niityn poikki kotiin. kello oli jo kuusi, ja päätin mennä peseytymään. menin vaatekaapilleni ja valitsin vaaleansiniset stringit ja sangen läpinäkyvän, valkoisen anokaulaisen asun josta nännini nöpöttivät sievästi läpi.

kahdeksalta janne tuli minua hakemaan ja juttelimme autossa niitä näitä. kun olimme perillä oli koulun piha koristeltu ilmapalloilla ja lyhdyillä. astelimme käsikädessä sisälle ja minua odotti ihana näky. sali oli aivan ihanasti koristeltu! janne vei minut tanssimaan melkein täyteen saliin ja silloin alkoi juuri hitaat. janne osasi tanssia loistavasti ja huomasin häneen nojatessani että hänellä taisi seisoa. hän kuiskutti korvaani...
-sanna, haluaisin olla muutakin kuin ystävät..
-niin minäkin vastasin hiljaa. ihanan hetken keskeytti joku joka tempaisi minut pois jannen syleilystäsauli lähti juoksemaan minä perässä raahautuen salin poikki. janne kadotti meidät paljosta väkijoukosta johtuen. sauli pysähtyi seinän viereen ja sulki suuni kädellään.
-ei olisi kannattanut kieltäytyä, hän sanoi ja vei toisen kätensä perseelleni..
-mfff, yritin sanoa mutta saulin käsi oli edessä.
sauli kaappasi minut syliin ja kantoi musiikinluokkaan. siellä oli äänieristetyt seinät, jotta muut saisivat opetus rauhan. sauli paiskasi minut lattialle ja lukitsi oven takanaan. sydämeni tykytti ja odotin mitä tuleman pitää..
-noh, pikku-narttu, nyt saat mitä tilasit hän sanoi nostaen minut ylös vierelleen. hän alkoi hivellä takamustani typerästi virnuillen.kavahdin askeleen taaksepäin, mutta korkokenkien takia kompastuin ja kaaduin lovalle lattialli. yritin nousta ylös, mutta sauli esti sen. ja tuli makaamaan päälleni.
-avaa housuni, sauli kuiskasi. kun en tehnyt elettäkään totellakseni, niin hän läimäytti minua kovaanaamalle. nyyhkytin kipua ja ahdistusta.
-hiljaa ja avaa housuni! sauli tiuskaisi ja aloin vapisevin käsin avata nappeja hänen housuistaan.
kun sain vetoketjunkin auki, niin hän sanoi imelällä äänellä:
-hyvä, pikku, narttu
yritin kiemurrella pois hänen syleilystään, mutta sauli vain tiukensi otteitaan. hän alkoi napittaa hamettani takaa auki, ja minä rimpuilin ettei hän onnistuisi aikeissaan, mutta silloin sain läimäyksen otsaani ja lopetin rimpuilemisen uikuttaen. hän sai kaikki napit auki ja alkoi hivuttaa hamettani pois. olin siinä hänen allan ainoastaan korkokengät jalassa ja stringit päällä.
-ota korkokenkäsi pois. sauli sanoi ja nousi päältäni. käytin tilaisuutta hyväkseni ja juoksin ikkunan luo. musiikinluokka eiollut korkealla joten voisin hypätä.
-ilman hamettako aiot karata.
-eh...en. anna hameeni! vikisin
-turha luulo. ota kenkäsi pois tai saat vyöstä.
otin kenkäni pois ja sauli tuli luokseni vyö kädessään. sitten hän löi minua sillärinnoille. horjahdin askeleen taaksepäin ja otin tukea seinästä. sauli tuli lähemmäs ja pakotti minut seinää vasten. hän alkoi hyväillä pakaroitani ja imeskellä rintojani. tahtomattani sringit alkoivat kostua.
sauli alkoi hivuttaa toista kättänsä alaspäin, ja alkoi riisua sringejäni.hän ei riisunut niitä kokonaan ja kun hän nousi pois päältäni, nostin stringit takaisin. sauli toi minulle olutpullon ja käski juoda sen. join sen kiltisti ja aloin olla hieman humalassa. sauli joi itsekkin yhden ja toi minulle toisen. join sen ahnaasti ja sauli näytti olevan tyytyväinen. hän kaappasi minut syliinsä ja suuteli intohimoisesti minua. samalla hän otti stringini pois ja hineli klitoristani. hän riisui paitansa ja bokserinsa. silloin näin hänen suuren peniksensä joka oli jäykkänä.hän asetteli minut maaten ja nousipäälleni.
-nuole, hän sanoi ja aloin nuolla ja imeä hänen alapäätään hänen välillä urahdellen nautinnosta. hän alkoi työntää kahta sormea sisääni ja inisin nautinnosta nuollessani hänen penistään. tunsin että olin saamassa. varoittamatta aloin vavista orkun kourissa. sitten valtostuin, ja sauli laskeutui alaspäin hänen kullinsa etsiessä oikeaa paikkaa. hän löysi oikean paikan ja työnsi rauhallisin vedoin kulliansa sisään ja ulos. mahlani valuilattialle ja ynisin nautinnosta. sauli alkoi kiihdyttää vauhtiaan ja syöksysi spermansa sisälleni. vavisin orkun pyörteissä ja imin hänestä viimeisetkin pisarat pois. en saanut rauhaa vieläkään vaan hän jatkoi naimista ja sain orkun toisensa jäkeen. sitten hän veti itsensä pois minusta.. se oli kamala hetki. anoi häntä jatkamaan, mutta sauli alkoi pukea ja antoi vielä viimeisen intohimoisen suudelman ja sanoi: soitellaan.

sauli jätti minut alastomana huoneeseen ja puin, lähdin kotiin ja näin ihanaa unta saulista











haluatteko lisää?

9

9213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faner

      Toi oli loistavaa tekstiä..lisää vaa

    • * Härkä vm. - 88 *

      Hyvä oli tarina, kirjoita toki lisää :)

      Ainoo epäkohta, joka jäi toho ku jossai kohas oli et...
      "imin hänestä viimeisetkin pisarat pois."
      Toi on sinänsä totta mut yleensä MUN mielest tota käytetään ku otetaa suihi...ja tos se jätkä oli sen sisällä...
      mut toi on pelkkä tulkinta asia =)

      Kirjota vaan lisää päiväkirjaa >)

    • fani_

      Mitä sille toiselle jätkälle tapahtui? Se olis voinu tulla mukaan..

      • *minä*

        se että "imin hänestä viimeisetkin pisarat pois" tarkoitti että orgasmin aikana imee miehestä pillullaan mehut pois jos mies laukeaa... ihan vain tiedoksi.. tarkoitin sitä.

        ja sinä fani_, kerron seuraavassa osassa mitä sitten sille tapahtuu, ja valitseeko sanna saulin vai jannen.

        kertokaa kaikki miten voisin tätä parantaa, jottan saisin seuraavasta osasta paremman. lisää yksityiskohtia seksiin? lisää repliikkejä? erikoisia asentoja tai tapoja? kertokaa miten saisin seuraavasta osasta mieluisemman! haluan vähän neuvoja ennenkuin aloitan seuraavan.


      • Janne-fani ;)
        *minä* kirjoitti:

        se että "imin hänestä viimeisetkin pisarat pois" tarkoitti että orgasmin aikana imee miehestä pillullaan mehut pois jos mies laukeaa... ihan vain tiedoksi.. tarkoitin sitä.

        ja sinä fani_, kerron seuraavassa osassa mitä sitten sille tapahtuu, ja valitseeko sanna saulin vai jannen.

        kertokaa kaikki miten voisin tätä parantaa, jottan saisin seuraavasta osasta paremman. lisää yksityiskohtia seksiin? lisää repliikkejä? erikoisia asentoja tai tapoja? kertokaa miten saisin seuraavasta osasta mieluisemman! haluan vähän neuvoja ennenkuin aloitan seuraavan.

        Ilman muuta se valitsee jannen!! sauli on raiskari!


    • no just!

      EI JATKOA! opettelisit ekaksi kirjoittamaan kunnolla! naurettavaa tekstiä.

    • ;<

      oliko toi "päähenkiö" tykänny jannesta koko ajan vaikka olikin ollu saulin kanssa? alussa se vihasi saulia mutta eipä enään lopussa :

    • Source

      Siis täynnä kirjotusvirheitä!
      Tässä esimerkkejä:

      ´´kannsani tannsiaisissa.


      joku joka tempaisi minut pois jannen syleilystäsauli lähti juoksemaan minä perässä raahautuen salin poikki.

      kaaduin lovalle lattialli.

      kovaanaamalle.

      musiikinluokka eiollut korkealla

      löi minua sillärinnoille.

      hineli

      nousipäälleni.

      valuilattialle

      sauli alkoi kiihdyttää vauhtiaan ja syöksysi spermansa sisälleni. vavisin orkun pyörteissä ja imin hänestä viimeisetkin pisarat pois.´´

      Eikä lauseita ole aloitettu isolla kirjaimella.

      Varmaan joku kakara, joka on just oppinut mitä esim. orgasmi tarkoittaa xS

    • paska

      Täynnä kirjoitusvirheitä ja paska tarina muutenkin. Säästä maailma monelta pahala äläkä jatka! Joko koulunkäyntisi ei ole päässyt alkamaan tai olet jäänyt pahasti jälkeen äidinkielenopinnoissasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe