Mistä kavereita löytää?

Hei täälä yksinäinen mies etelästä kirjottelee. Toivois kavereita elämään. Eli jäin työttömäksi tossa ja olen masentunut. Päivät vähän usein tylsiä yksin. En tiedä missä tutustuis ihmisiin. Aloitin kuntosalin käytön ja lenkkeilen. Mutta yksin ei ole kivaa. Vapaasti voi tutustua muhun kyllä.

22

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenki arvasin ettei ketään kiinnosta jutella.

      • Kai mussa on jotain vikaa, olen paljo miettinyt sitä kun jatkuvasti yksin, eikä tutustu ihmisiin.


      • M82j

        Masennus on kyllä niin perseestä. Oon pariin otteeseen ollut aika maissa mutta jossain vaiheessa asiat alkaa menemään parempaan suuntaan, aikaa vaan ei tiedä kauanko siihen menee.


      • M82j

        Tuo että harrastat liikuntaa on hyvä, se pitää pään paremmassa kunnossa.


      • Joo mutta silti on asiat ihan peeestä. ennen oli kavereita, kaikki meni, ja en tiedä mitä tehdä. en halua elää tällästä elämää. olen masentunut ja työtön.


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        Joo mutta silti on asiat ihan peeestä. ennen oli kavereita, kaikki meni, ja en tiedä mitä tehdä. en halua elää tällästä elämää. olen masentunut ja työtön.

        haluan olla kaverisi allu


    • Ennen sai naisiaki, nykyää ei siis mitään..

    • No parempi olla yksin ei auta, ja hommata koulu tai duunia.

    • Se on kumma kun asuu Pk- seudulla ja ei tutustu ihmisiin. Kaikilla vain omat piirit tuntuu olevan. Naisetki ylimielisiä ja kaikkee,täälä vain pitäs olla koulussa tai töissä.

    • Eiks täälä ole ketään joka haluais tutustua muhun?

    • Ilmeisesti ei ketään. Olen jo kauan tiennyt että mussa on vikaa, siksi haen apua. Ei kukaan halua masentuneeseen työttömään sekaantua. On mulla sentää luottotiedot kunnos ja hieno uus vuokra asunto, mutta ei naisia ei kavereita, olen jo luovuttanut ja tiedän olevani yksinkertanen luuseri naist3n silmis.

      • fsdfsdfds

        Miten sille sun naisjutulle kävi mistä kerroit täällä aikaisemmin nimimerkillä aleksei?


      • fsdfsdfds kirjoitti:

        Miten sille sun naisjutulle kävi mistä kerroit täällä aikaisemmin nimimerkillä aleksei?

        Se otti eron, semmosia ne naiset on!.


    • Joo en tiedä mistä naisen saisi uuden, aika näyttää. Baaritkaa ei niin enää kiinnosta. Ja tinderis ei saa matcheja.

    • Joo ei auta ku hypätä salilla et saa laihdutettua ja mahaa pois et kesällä sais naisia.

    • mukaanvain

      Pudota tuo marttyyrin naamari kasvoiltasi. Se tekee sinusta todella epämiellyttävän, ei ihme ettei kukaan hae seuraasi.

      Jos todella haluat tutustua ihmisiin, etkä ole ikä- tai muu rasisti, mene muiden joukkoon ja ala tekemään asioita mitä muutkin tekee. Esim, souturyhmään, rakentamaan kodittomille asuntoja, vierailemaan vanhusten luona jututtamassa heitä, liittymällä iso-veli ryhmään jossa toimit isosena lukutaidottomalle tai avuksi nuorelle josta on tulossa väliinputoaja jne jne jne jne jne.

      Ota yhteyttä seurakuntasi (tai mihin tahaansa kuppikuntaan haluat) ja tarjoa aikaasi, tietojasi ja taitojasi heille. Siinäkin pakosti tutustut muihin.
      Ajan kuluessa on 99% varmaa että huomaat tapaavasi ihmisiä joiden seurassa viihdyt!

    • e.v.p

      ei me työkyvyttömät työttömät saada enään naisia. se juna meni jo. onneksi tuli aikoinaan heiluttua naismaailmassa kuin viikatemies mustanruton aikaan. jäipähän edes muistot. nyt laulan kuin mikko alatalo että kunhan nyt selviäisi edes huomiseen... ai niin, pokaa sieltä kuntosalilta joku kottarainen, menet vaan polkeen viereistä masiinaa ja annat jutun lentää...

      • Mä en ole työkykyinen oon tehny paljo töitä sori vaan, ja meinaan mennä kuntoutuksee,naiselle riittää et tekee jotain.


    • raitulipaituli

      Niin no kaveruus ja ystävyyssuhteiden solmiminen on ollut ainakin mulle näin aikuisena haaste. Tuttavia kyllä löytyyvja on mutta sellaiset terveet tasavertaiset ystävyyssuhteet loistavat poisssolollaan. Eli aikas vaikeen kysymyksen esitit että mistäs niitä kavereita. En osaa vastata.

      • Juu en mäkään tiedä., ennen oli kavereita, mut nykyään ei mitään. Ne on vaa hävinnyt, täs iäs muutenki pitäs olla vähän erilailla asiat, mut eipäs ole ei, ei auta valitus ja itku markkinoilla.


    • Anonyymi

      Onneks sain vihdoin töitä ees, toiv myöhemmin kavereita, työttömät ei naisia saa..

    • Anonyymi

      Hyvää työpäivää, sitten auto ja naisia löytyy

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe