Hei muutin joulukuun polivälissä uuteenasuntoon .Kiusaaminen alkoi ensimäisestä yöstä! Kiusaaminen on 7/24 ja tapahtuu jolakin sähköisellä laiteella! Ja minä ihmetelen miksi tämä kiusaaminen tapahuu, kun emme edes tunne ! Olen 72v. mummu!
kerrostalossa kiusaaminen
01974
3
73
Vastaukset
- qweqwe
ilmoita taloyhtiölle ja selvittäkää asia.
- 01974
Ei asia muutunut mihinkään suuntaan,kun asuntoon mentiin oli ihan hilaista! Kun tuli ilta oli kiusa oli viellä voimakaampi !Jututin asunnon omistajaa hän oli tosi vihainen.
Sähköallergia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091582
- 1241505
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671303- 811091
- 53929
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa357806