Katoava kaalivankkuri vai Suomen ykkömerkki?

ManuaaliMotivaatio

21

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skoda_rulez

      Linkissä lienee jotain hämmnikiä, mutta tässä lainattuna
      tekstin sisältöä:

      "Toyota pystyi säilyttämään ykköspaikkansa, vaikka merkin rekisteröinnit vähenivät 19,5 prosenttia viime vuoteen verrattuna.

      Takaa tuli kovaa Škoda, jonka rekisteröintimäärät vastaavasti kasvoivat 13,3 prosenttia.

      Toyotan ero Skodaan on kahden kuukauden jälkeen vain 24 autoa."

      Tämä aiheuttaa taas riehumista.

      • en.tajua

        Tojo-tero sabotoi linkin, koska kolmen tonnin Korolla ei ole kärjessä?


    • Käppyrät.ok

      Trendihän on selvä. Skoda up ja tojota down.

    • uteliaisuuttani_kysyn

      Onkohan tuolla sinulleKAAN mitään merkitystä?

    • Tottakai skoda on aina ollut ykkönen, siellä jumbosijalla siis.

      • hessumopo

        Luet siis tilastoja ylösalaisin. Älä seiso päälläsi koko ajan, menee veri päähän ja haittaa aivotoimintaa.


    • aatteenauto

      Skodalla on hyvin pullat uunissa. Ei ole jäljellä enää muita kilpailijoita itäautosegmentissä. Lada,Warre, Trabant, ja Mosse ovat jo haihtuneet sinne suurien saavutusten hautausmaahan johon Skoda vasta on matkalla. Aina yhdelle itäeurooppalaismerkille ostajansa löytyy niinkaun kuin punavihreää aatteen paloakin on kehäkolmosen sisäpuolella.

    • aatteenauto

      Kolmen tonnin Korolla on meillä täällä maakunnassa oikeastaan aate sekin: Enempään ei ole varaa ja tälläkin pärjää, kun ei kauppareissuja pitemmälle lähetä. Sanokaa Hesois mitä nyt sitten viherpiipertäjät toitottaakin

    • NikkeLarusta

      Itse en Skodaa koskaan huolisi, ajan Mersulla.

      • laadukastakaveto

        Juu, vuosimallin 1998 Eemelillä.


      • NikkeLarusta
        laadukastakaveto kirjoitti:

        Juu, vuosimallin 1998 Eemelillä.

        Oot vaan kateellinen. Kun käy töissä on varaa Mersuun. :)


      • L.a.vetti
        NikkeLarusta kirjoitti:

        Oot vaan kateellinen. Kun käy töissä on varaa Mersuun. :)

        Juu juu. Kolmen tonnin Korolla tai tonnin Mannemersu. Koska itse et käy töissä.


      • NikkeLarusta
        L.a.vetti kirjoitti:

        Juu juu. Kolmen tonnin Korolla tai tonnin Mannemersu. Koska itse et käy töissä.

        Skodajorkki on kateellinen Korollastakin? :D

        Mut joo, mun ei oikeastaan tarvitse KÄYDÄ töissä. Mulla on rahaa...


      • Skodajorkki
        NikkeLarusta kirjoitti:

        Skodajorkki on kateellinen Korollastakin? :D

        Mut joo, mun ei oikeastaan tarvitse KÄYDÄ töissä. Mulla on rahaa...

        En ole muuten kateellinen Korollasta. Olkoon kolmen tonnin tai kolmenkymmenen tonnin Korolla.


      • NikkeLarusta
        Skodajorkki kirjoitti:

        En ole muuten kateellinen Korollasta. Olkoon kolmen tonnin tai kolmenkymmenen tonnin Korolla.

        Mutta rahoista olet :D

        Voinhan mä ostaa riviin Korollaa jos mä haluun mut ku mä haluun Mersun..


      • NakkeLirusta
        NikkeLarusta kirjoitti:

        Mutta rahoista olet :D

        Voinhan mä ostaa riviin Korollaa jos mä haluun mut ku mä haluun Mersun..

        Halusit Mersua jo vuonna 1998.
        Vasta nyt sinulla oli varaa ostaa vuosimallin 1998 Mersu.
        Rähähähöhöhöhö.


      • NikkeLarusta
        NakkeLirusta kirjoitti:

        Halusit Mersua jo vuonna 1998.
        Vasta nyt sinulla oli varaa ostaa vuosimallin 1998 Mersu.
        Rähähähöhöhöhö.

        Pappa rauhoittuu nyt, hae vähä bissee kaupasta jos mamma antaa luvan. mulla on kyll parempaa ;)


    • Simo.Tervola
    • NeukkuSkoda
    • Vwylivoimaa

      Tsekistä tulee suomeen skodat. Tohottimet turkista. Arvatkaapa, kummassa maassa on parempi työnlaatu?

    • Madein.germany

      Saksalaiset merkit jyllää Euroopan, ja Suomen automarkkinoilla. Suomen myynnit: 0-2/2019: Saksa 9764. Japani 4332. Kaikki muut valmistusmaat yht. n. 5400 autoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe