Kuinka pääsisin sairaalaan?

Kiusattu

Eli kuulostaa varmaan typerältä mutta on vain pakko sillä koulussa mua kiusataan ja nauretaan aina kun kävelen ohi. Luokalla olen tällä hetkellä yksin sillä ainoa kaverini luokallani on kolmen kuukauden lomalla. Ja olen jo aivan loppu vaikka tämä on vasta toinen päivä kun olen yksin. Olen siis 14 -vuotias tyttö, mulla on kyllä muilla luokilla kavereita. Kiusaajani ovat kaikki poikia joista suurin osa luokallani. He eivät ole ainakaan vielä lyöneet mua mutta pulpettiani he ovat potkineet. Niin TIEDÄN jo nyt että en tule kestämään tätä kolmea kuukautta. Ja mulla on pieniä masennuksen ja anoreksian oireita. En ole ainakaan vielä kertonut kiusaamisesta kellekkään. Kiitos jos viitsit vastata ja lukea tämän eli siis kysymys oli et miten voisi päästä KAUAKSI sairaalaan tai sairauslomalle.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkinolinyksin

      Kannattaa kertoa jollekin aikuiselle tästä. Tai vaikka kouluterveydenhuollon henkilölle, hänellä on määräys ja vastuu auttaa sinua.

    • TässäOnApua_VoiHyvin

      kerro vanhemmille, kerro koulu henkilökunnalle, kerro poliisille kerro kaikille, minua kiusattiin koulussa koko peruskouluajan melkeen ja olin aikalailla vaan hiljaa siitä, se EI todellakaan kannata. kun kerrot nämä asiat eteenpäin niin saadaan muutosta aikaan, voit jopa päästä kotikouluun, eli tunninpitäjät lähettää sulle tehtävät koulun intra ohjelmalla mikä se sit lieneekään helmi yms. Mutta älä vaikene tästä asiasta se ei todellakaan auta mitään.

      • Alottaja

        En kyl haluis ku tuntuu siltä et sille ei tehtäs mitää ja sit ne muut vaa naurais viel enemmän vaan. Et haluisin oikeesti päästä sairaalaan nii eiks kellää ois mitään nopeeta juttuu miten vois pääst.


    • Love_Peace_Bless

      ja vielä tärkein asia: parhaan avun saat aina Jumalalta. Eli rukoile apua. Kiitos

    • Eemeli04

      Suosittelen puhumaan jollekin aikuiselle olen itse samassa tilanteessa olut Park päivää ja kun kerroin aikuiselle niin asiat parantuivat koulussa asia selvitettiin ja asiat olivat taas hyvin kerro vain ku sit ku ne asiat on hoidettu niin voit taas elää normaalia elämää jos et kerro niin sä kadut sitä koko elämän

    • Kiusattu.tyttö

      Kerro vanhemmillesi opettajallesi (paitsi jos opekin kiusaa) ja rehtorille ketkä kiusaa ja miten sua kiusataan.... ei kannata antaa masennukselle valtaa eikä kannata vähentää syömistä... yritä puhua asiasta muille .. ps ymmärrän miltä tuollainen kiusaaminen tuntuu.. toivon tosi paljon että sun kiusaminen loppuu ... ei kannata luovuttaa mä uskon että olet tosi hyvä ihminen......onnea.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3684
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      578
      3445
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3339
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2167
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2091
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      317
      1921
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      156
      1624
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe