Kaasu hirtti pohjaan tänään

huhhuhhyundai

Tapahtuipa tänään sellainen kuuluisa kaasun pohjaan hirttäytyminen Hyundaissa ihan itsekseen, eikä edes ollut kaasu pohjassa, vaan kytkin kun olin hidastamassa liikennevaloihin.

Auto alkoi huutamaan täydellä kaasulla eikä lopettanut ennen kuin sammutin auton. Uudelleen käynnistettyä vika oli poistunut ja kävi normaalisti.

Ei ole ennen moista tehnyt. Mietin johtuisiko tämä pakkasesta kun sitä kuitenkin oli sellaiset 13 astetta ja yöllä oli ollut vielä enemmän.

Onko muilla tehnyt vastaavaa?

9

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hymyanuksee

Tuohan on jo vaarallista lähtee vielä lapasesta tai handusta?

• POLOINEN

Ei pakkaset hynyn tuollain vaikuta:: ettet vaan painanut vahingossa kaasua yht aikaa jarrunkanssa;; vaikka painoit kytkimen pohjaan mutta samalla jarrua ja kaaua eli jalka hipas vai??

• ryyyytikkä

Palstan kesto häirikön pää on ainoa mikä jumittaa. .vuosia jatkunut aivoton spämmäys. Kaikissa muissa merkeissä kauheasti vikoja. .Toyota ainut jossei. .Olis asiallista selvittää häirikön ip ni näkis kuin hirveästi tätä mielikuvitus spämmiä tulee. .ilmeisesti ihan hirveästi. .90 % palstan annista pelkkää mielikuvitus valetta

• sqqqqq

Ei Hyundaissa tuollaisia vikoja ole. Mielikuvitus trollilla laukkaa.

• vanhus

Liian iso kenkä, painoi jarrua ja kaasua, Muutamissa autoissa kaasupoljin on niin lähellä jarrupoljinta En tunne mainittua autoa.

• Merkkiä vaihtamalla vähenee viat!

• Anonyymi

Meillä oli joskus Toyota Corolla ja siinä hirtti kanssa kaasupoljin. Pesun jälkeen talvella.
        Ainoa vaihtoehto oli sammutaa virta. Oli kovaa menoa pikkutiellä.

• trollitHIRTEEN

Hanki se hyundai ensin älä satuja kirjoittele.

• Anonyymi

Itsellä Volvo V50 teki kolme kertaa saman kesken normaalin ajon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      125
      1714
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1014
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe