Mistä nuita juoppoja oikeen sikiää?

Lennrtt

Alkoholisoitumiseen tarvitaan ymmärtääkseni usein alttius ja läheskään kaikilla ei sitä ole.
Nuorilla on muuten monilla äiskät ja iskät, mummut ja kummit rahoittamassa taustalla.. niillä jotka iloisina ovat työttöminä ja voivat kuluttaa korvauksensa ja perustoimeentulotukensa johonkin harrastukseen..

9

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarjatarmo

Voihan sitä ostella vaikka masennuslääkkeitä ja hakea apua.Juomalla et ainakaan itsellesi naista saa, paitsi jonkun vanhan mummon.

• Väärätkiukunkohteet

Osa alkoholiongelmaisista käy myös kiukuttelemassa chatissa ja haukkumassa viattomia.
      Kannattaisi katsoa sinne peiliin ja kaataa ne likaämpärinsä siihen suuntaan ja antaa viattomien
      olla rauhassa.

• sopiitähän

Ilman syytä hyökkäävällä ja
        syyttelevällä ihmisellä
        on useinmiten itsellä paha olla
        ja huono omatunto, jolle
        etsii syyllisen ja purkaa olonsa
        viattomaan, ennemmin kuin
        katsoo peiliin
        omaan itseensä
        (netistä poimittu viisaus)

• Sawolaiset

Pahimmat juopot asuvat usein vanhempien luona koska luottotiedot mennyt ja se paha masennus päällä.

• 77vuotias

Hei mä haluisin mukaan johonki tämmöseen! Mulla ei kyl oo mitään diagnosia koska en oo jaksanu/uskaltanu mennä viel lääkärille mut masentunut ja ahdistunut olo kokoajan :/

• Eiurheilullinenkaan

Kai teillä on sitius fortius?

• matrix..riot.im..tavataa

Mikä tahansa määrä alkoholia on haitallista ihmiselle. Ei hyväksi terveydelle. Samoin pienikin lihavuus on epäterveellistä. Juokaa vain vettä, kraanavesi on juotavaa. Sanokaa juopoille että eivät osta kaupasta kun sinne menevät. Rahat voi käyttää jonkun asian kehitykseen mikä kiinnostaa heitä.

• melkeenkuollut77

Lopetin kiljun juomisen ja nykyään vain kraanavettä ja piimää.Palaan myöhemmin kun olen hoidossa kuopiossa.

• Sanelma88

Missä olet rakastan sinua niin paljon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5278
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3772
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3180
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3055
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1892
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1835
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe