Kun kohta meri sulaa niin ajattelin lähteä välittömästi Kaunissaareen vaikka merellä on todella kylmä. Ostin talviveneilyä varten eturauhasen lämmittimen. Se on sellainen noin 1cm halkaisijan ja 15cm pituinen lieriö joka lämpenee 12 voltilla ja siinä oli valmiina tupakansytytin pistoke. Kun istun viimassa kylmällä penkillä ja eurauhanen alkaa kohmettumaan kytken vain pistokkeen kiinni ja hetken kuluttua ihana lämpö leviää peräaukon kautta kehoon. Tuon kanssa pystyy kylmällä veneilemään tuntitolkulla. Löytyy googlaamalla ”12v prostate heater”. Kannattaa ostaa samalla lisävarusteena kertakäyttöisiä suojapusseja. Tässä olisi jollekin suomaiselle venevaruste liikkeelle hyvä mahdollisuus alkaa maahantuomaan noita!
Talviveneily Kaunissaareen
19
<50
Vastaukset
- barlitti
meillä akka hoitaa prostaatan lämmityksen. ja jos ei akka niin tallinnan pimut..
- Searaysakari
Ja jos matkalla kaunissaareen tulisi kylmä niin perillä mahtava itä-helsinkiläinen yhteishenki lämmittää!
- bava
Searaysakari kirjoitti:
Ja jos matkalla kaunissaareen tulisi kylmä niin perillä mahtava itä-helsinkiläinen yhteishenki lämmittää!
Saako sinne tulla Helsingin länsipuolelta olevatkin?
- Searaysakari
Espoolaiset on siinä ja siinä, meno voi äityä turhan sivistyneeksi ja silloin alkuperäisfiilis vähän kärsii. Mutta Espoolaset ja muut länsisuomalaiset ovat tervetulleita keskellä viikkoa tutustumaan kaunissaareen!
- Espoon.rahaa
eipä sinne uskalla/viitsi tullakaan viikonloppuna tai juhannuksesta seuraavien 4 viikon aikana kun itä-hesan peikot siellä möykkää ja tappelee ympäri saarta
eivät taida muualle edes päästä niillä vanhoilla louskuillaan.
joskus tuun uudenkarhealla ja kiiltävällä paatillani sinne hauskuuttamaan itseäni kun rupusakki örveltää keskilaiturilla!
ja ne telttailijat....
- beikunvekkuli
Kannattaa kyllä tarkistaa kytkennät ennen kuin laittaa päälle ja varmistaa kumpi pää menee tupakansytyttimeen?
- Juopionukkeli
Kaikki elämisen riemut on Helsingissä. Täällä sisämaassa on tylsää, järvetki vielä jäässä.
- kohta.kännätään
Sipoossa!! Kaunissaaressa!! keskilaiturissa!! Barlitissa/Bavariassa!!!
- Kaunisniilo
Kaunissaari! Mä niin odotan että saan vetää laiturilla märkää!!
- jos.kalastellaan
vai märkänä laituria kun sua kalastellaan ylös sikojenlahdesta?
- ParatiisiOdottaa
Väylä Vuosaaresta kohta auki, eipä muuta kuin asetutaan lähtökuoppiin.
- jäässä.on.järkikin
mun barlit ei ole jää-vahvistettu!
tuleeko voima tai kontia avustamaan jos huudan? - Barlidarling
jäässä.on.järkikin kirjoitti:
mun barlit ei ole jää-vahvistettu!
tuleeko voima tai kontia avustamaan jos huudan?Mä oon laittanut pontikkapannun puolikkaan mun Barlitin keulaan., se suojaa runkoa todella hyvin. Lähden vuosaaresta kohti Kaunaria heti kun kevätjää on vähän pehmeämpää,
- Säälittävää
Vajakki innostui taas kerran luomaan yksinpuheluketjun Kaunissaaresta!
- Itäreino
Vajakki? Onko se joku vauhdikkaampi kajakki? Saat sinä silläkin tulla mukaan, varataan sulle keskilaiturista paikka!
- AnnelikinInnostuu
Anneli onkin kaksin astuttava vajakki eli Vuosaaren poijjaat, melat heilumaan !
- punaraitainen-beikku
Kaunarin keskilaituri-porukka HUOMIO!
vuokin satamaan imemää märkää ja muistelemaan mennnyttä kautta.
päivän päätteksi paattiin nukkumaan, tulihan tuettua paatti riittävästi syksyllä?
omat kossut.
työt tuskin haittaa ketään meistä- Sinikylkibarlit
Loistava idea! Ruvetaan litkii ruskeaa jaffaa jo keskiviikkona aamupäivällä? Mulla ei ollut syksyllä fyrkkaa ostaa uutta pressua barlitin päälle, joten voi olla vähän kostea yö mutta mitä sitä ei tekisi että pääsee keskilaiturin porukan kanssa ryypiskelee.
Vois muuten teettää ens kesäksi mustat t-paidat missä valkoisella teksti ” KESKILAITURI”. - aggrekaatti.laulamaan
voi jee! todella hyvä idea! Reijolta tuli jo ilopisu housuun!
jos sulle tulee kylmä yöllä niin voit kömpiä mun kylkeen lämmittelemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822