Mitä mieltä työ ootta nuorista jotka pörrää kauppojen eesä??
Nuoriso kauppojen edessä
19
132
Vastaukset
- PaavaliKolmas
Paskasakkia. Turpaan vois vedellä jos ois joskus sen verran aikaa.
- AjanKysymys
No hyvä ettei sulla ole aikaa vedellä mua turpaan. Anna tulla sitten, on mulla netti kavereitä jotka hakkaa sut jos niillä on aikaa jos sulla on aikaa?
- virtuaalimeininkiä
AjanKysymys kirjoitti:
No hyvä ettei sulla ole aikaa vedellä mua turpaan. Anna tulla sitten, on mulla netti kavereitä jotka hakkaa sut jos niillä on aikaa jos sulla on aikaa?
Hakkaako ne netissä vai?
- NettiAikaa
hästäg netti fight
- offkurse
virtuaalimeininkiä kirjoitti:
Hakkaako ne netissä vai?
No ne hakkaa tietenki sitä nettiä niinkö se sanoki.
- digipöpövaara
offkurse kirjoitti:
No ne hakkaa tietenki sitä nettiä niinkö se sanoki.
Taitavat vain nyrkittää omaa peliohjainta nettiä vahdatessaan.
- Mielipuoli
Sinuun verrattuna tervepäistä sakkia.
- Perinteet
Asiallinen kysymys. Aikoinaan oli kyläkaupoissa pörrääjiä ja siellä kuulumiset olivat tärkeinmpiä kuin ostaminen, myyjä myi tuotteiden ohella kuulumisia joten siksipä sinne kerääntyi paikallisia pörrääjiä.
Sen ajan jälkeläiset keräänntyvät nykysiin keskuksiin yllä pitämään perinteitä joten vanhempien pitäsi olla ylpeitä omista lapsistaan. - Patmos
Jälkeenjääneiden junttien vähämielisiä penikoita. Näkeehän tuon jo niiden naamasta että pienen piirin geeniperimästä on nämä apinat tehty.
- yksyhteen
Sitä se on geeniperimää.Kun katsoo ja kuuntelee kun ovat vanhempiensa kanssa liikkeellä niin huomaa ettei se omena ole kauas puusta pudonnut.
- Mude
Mietityttää mikseivät nuoret keksi parempaa ja kehittävämpää tekemistä kuin päivä toisensa perään kaupan edessä notkumisen. Menisivät vaikka hiihtämään tai luistelemaan tai lähisalille lihaskuntoa kohottamaan. Jos mun lapset päntiönnään notkuisivat kaupan edessä, hakisin kyllä omani kotiin!
- AhastaOn
Joku jonnenpoikanen siinä ovensuussa keikisteli pyöränsä kanssa. Oli haitolla joten pukkasin sivummalle. Sinne se jäi itkemään. Oisin kussu päällekin vielä jos ois kusettanu.
- Viimeinenpysähdys
Nuoret on samanlaisia nuoria, kuin me olimme aikanaan.
Linja-autoaseman eteisessä ootettiin kyydin lähtöä. Kyllä meitäkin hätyyteltiin ulos sieltä.
Muistetaan, että nämä nuoret hoitavat joskus meitä🤗- Tyrnäväntorpedo
Nämä vellihousut ei hoida ketään
- EiJatkoon
Vammaisia penikoita pääasiassa nämä
- Anonyymi
Onkos kukaan miettiny sitä koskaan ennenku alkaa haukkumaan ketään vammaseksi niin kattokaa tätä paikkaa täälä ole saatana mitään tekemistä nuorille tai paikkaa mihin mennä!! Kesällä voi puistoissa tai tämmöisissä kyllä olla mutta miten sit ku ei pystykkää puistossa istumaan kaupat ainoa paikka missä on lämmin! Rakentakaa "paremmat" ihmiset sitten paikka saatana missä me voidaan olla ettei tarvi siinä kaupoilla istua!! Ja turha tulla sanomaan että menisitte salille tai nuokkarille vittu sanon minä! Ku kaikki ei välttämättä halua istua nuorisotilalla missä ei saa teherä mitään tai käydä salilla valoja päähän
- Anonyymi
Mene kotias, kutsu vaikka kaverit kylään.
- Anonyymi
Onko siellä kaupan aulassa sitten enemmän tekemistä kuin nuokkarilla? Te ette vain halua olla valvotuissa olosuhteissa, koska siellä ei voi nuuskata, tupakoida tai impata.
- Anonyymi
Ottavat mallia emmentaalista!Rosvoavat minkä kerkiää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999