Nuoriso kauppojen edessä

Ikinuori66

Mitä mieltä työ ootta nuorista jotka pörrää kauppojen eesä??

19

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaavaliKolmas

      Paskasakkia. Turpaan vois vedellä jos ois joskus sen verran aikaa.

      • AjanKysymys

        No hyvä ettei sulla ole aikaa vedellä mua turpaan. Anna tulla sitten, on mulla netti kavereitä jotka hakkaa sut jos niillä on aikaa jos sulla on aikaa?


      • virtuaalimeininkiä
        AjanKysymys kirjoitti:

        No hyvä ettei sulla ole aikaa vedellä mua turpaan. Anna tulla sitten, on mulla netti kavereitä jotka hakkaa sut jos niillä on aikaa jos sulla on aikaa?

        Hakkaako ne netissä vai?


      • NettiAikaa

        hästäg netti fight


      • offkurse
        virtuaalimeininkiä kirjoitti:

        Hakkaako ne netissä vai?

        No ne hakkaa tietenki sitä nettiä niinkö se sanoki.


      • digipöpövaara
        offkurse kirjoitti:

        No ne hakkaa tietenki sitä nettiä niinkö se sanoki.

        Taitavat vain nyrkittää omaa peliohjainta nettiä vahdatessaan.


    • Mielipuoli

      Sinuun verrattuna tervepäistä sakkia.

    • Perinteet

      Asiallinen kysymys. Aikoinaan oli kyläkaupoissa pörrääjiä ja siellä kuulumiset olivat tärkeinmpiä kuin ostaminen, myyjä myi tuotteiden ohella kuulumisia joten siksipä sinne kerääntyi paikallisia pörrääjiä.
      Sen ajan jälkeläiset keräänntyvät nykysiin keskuksiin yllä pitämään perinteitä joten vanhempien pitäsi olla ylpeitä omista lapsistaan.

    • Patmos

      Jälkeenjääneiden junttien vähämielisiä penikoita. Näkeehän tuon jo niiden naamasta että pienen piirin geeniperimästä on nämä apinat tehty.

      • yksyhteen

        Sitä se on geeniperimää.Kun katsoo ja kuuntelee kun ovat vanhempiensa kanssa liikkeellä niin huomaa ettei se omena ole kauas puusta pudonnut.


    • Mude

      Mietityttää mikseivät nuoret keksi parempaa ja kehittävämpää tekemistä kuin päivä toisensa perään kaupan edessä notkumisen. Menisivät vaikka hiihtämään tai luistelemaan tai lähisalille lihaskuntoa kohottamaan. Jos mun lapset päntiönnään notkuisivat kaupan edessä, hakisin kyllä omani kotiin!

    • AhastaOn

      Joku jonnenpoikanen siinä ovensuussa keikisteli pyöränsä kanssa. Oli haitolla joten pukkasin sivummalle. Sinne se jäi itkemään. Oisin kussu päällekin vielä jos ois kusettanu.

    • Viimeinenpysähdys

      Nuoret on samanlaisia nuoria, kuin me olimme aikanaan.
      Linja-autoaseman eteisessä ootettiin kyydin lähtöä. Kyllä meitäkin hätyyteltiin ulos sieltä.
      Muistetaan, että nämä nuoret hoitavat joskus meitä🤗

      • Tyrnäväntorpedo

        Nämä vellihousut ei hoida ketään


    • EiJatkoon

      Vammaisia penikoita pääasiassa nämä

    • Anonyymi

      Onkos kukaan miettiny sitä koskaan ennenku alkaa haukkumaan ketään vammaseksi niin kattokaa tätä paikkaa täälä ole saatana mitään tekemistä nuorille tai paikkaa mihin mennä!! Kesällä voi puistoissa tai tämmöisissä kyllä olla mutta miten sit ku ei pystykkää puistossa istumaan kaupat ainoa paikka missä on lämmin! Rakentakaa "paremmat" ihmiset sitten paikka saatana missä me voidaan olla ettei tarvi siinä kaupoilla istua!! Ja turha tulla sanomaan että menisitte salille tai nuokkarille vittu sanon minä! Ku kaikki ei välttämättä halua istua nuorisotilalla missä ei saa teherä mitään tai käydä salilla valoja päähän

      • Anonyymi

        Mene kotias, kutsu vaikka kaverit kylään.


      • Anonyymi

        Onko siellä kaupan aulassa sitten enemmän tekemistä kuin nuokkarilla? Te ette vain halua olla valvotuissa olosuhteissa, koska siellä ei voi nuuskata, tupakoida tai impata.


    • Anonyymi

      Ottavat mallia emmentaalista!Rosvoavat minkä kerkiää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe