Kello 15 katson tulevaan torstaina 7 maaöiskuuta tunnin ajan. Vastaan ilmaiseksi kysymyksiinne, vain yksi kysymys. En näe asioita, joiden tarkoitusperät ovat arveluttavia tai toisen ihmisen haitaksi. Näen asioita, joilla voit auttaa omaa elämääsi. Uuvun tästä tunnista kovun, joten en ehkä jaksa vastata lisäkysymyksiin kaikille. Tunmen miten minusta lähtee energiaa asioiden katsomisessa!
Ilmainen ennustus tietäjåshamaanilta
8
155
Vastaukset
- Projektissaupoksissa
Kiltti Tietäjäshamaani!
Haluaisin kysyä projektistani, johon menee kaikki voimat. Onnistuuko tämä vihdoinkin? En voi enää perääntyä.
Kiitos vastauksestasi. Olen nainen. - teekuppi
vihdoinkin joku näkijä tällä palstalla!!!
mitenkäs talous? raha kiinnostaa siis miten pärjää tästä eteenpäin....
kitkutan eteenpäin enkä ole veloissa. kuitenkin olis kiva päästä vaikka lomalle? - ristinsielu
Autan kaveria (mies, minä nainen), asuu nyt luonani. On ensimmäistä kertaa vuokra maksamatta minulle. On ulkomaalainen ja kiltti. Tavallinen työmies. Miten tästä eteenpäin??
- Herttarouvatar
Mahdunko mukaan?! Ölen nainen 50 . Rakkaus?
- Ladymissäseherraluuraa
Rakkaus miten tämä vuosi näyttää sen osalta? Yksin kulkenut jo tovin. Punamusta hius mulla on.
- Tuleekominustamummia
Mitä näet tähän vuoteen minulle? Aihealue kotiasiat/rakkaus? Kerro kaikki mitä näet koska en tiedä mitä sinulle näytetään! Tummahko hoitsu olen. Kiitos<3
- Epätietoinen1
Haluaisin tietää vaalean skorpionimiehen ajatukset/aikeet kohtaani.
- Outoyksilö
Mitä näet uuteen työpaikkaani missä aloitin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053565Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2302333Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02120Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381869Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91669- 951128
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5920- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu70860Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130822