Kello 15 katson tulevaan torstaina 7 maaöiskuuta tunnin ajan. Vastaan ilmaiseksi kysymyksiinne, vain yksi kysymys. En näe asioita, joiden tarkoitusperät ovat arveluttavia tai toisen ihmisen haitaksi. Näen asioita, joilla voit auttaa omaa elämääsi. Uuvun tästä tunnista kovun, joten en ehkä jaksa vastata lisäkysymyksiin kaikille. Tunmen miten minusta lähtee energiaa asioiden katsomisessa!
Ilmainen ennustus tietäjåshamaanilta
8
91
Vastaukset
- Projektissaupoksissa
Kiltti Tietäjäshamaani!
Haluaisin kysyä projektistani, johon menee kaikki voimat. Onnistuuko tämä vihdoinkin? En voi enää perääntyä.
Kiitos vastauksestasi. Olen nainen. - teekuppi
vihdoinkin joku näkijä tällä palstalla!!!
mitenkäs talous? raha kiinnostaa siis miten pärjää tästä eteenpäin....
kitkutan eteenpäin enkä ole veloissa. kuitenkin olis kiva päästä vaikka lomalle? - ristinsielu
Autan kaveria (mies, minä nainen), asuu nyt luonani. On ensimmäistä kertaa vuokra maksamatta minulle. On ulkomaalainen ja kiltti. Tavallinen työmies. Miten tästä eteenpäin??
- Herttarouvatar
Mahdunko mukaan?! Ölen nainen 50 . Rakkaus?
- Ladymissäseherraluuraa
Rakkaus miten tämä vuosi näyttää sen osalta? Yksin kulkenut jo tovin. Punamusta hius mulla on.
- Tuleekominustamummia
Mitä näet tähän vuoteen minulle? Aihealue kotiasiat/rakkaus? Kerro kaikki mitä näet koska en tiedä mitä sinulle näytetään! Tummahko hoitsu olen. Kiitos<3
- Epätietoinen1
Haluaisin tietää vaalean skorpionimiehen ajatukset/aikeet kohtaani.
- Outoyksilö
Mitä näet uuteen työpaikkaani missä aloitin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990