Kello 15 katson tulevaan torstaina 7 maaöiskuuta tunnin ajan. Vastaan ilmaiseksi kysymyksiinne, vain yksi kysymys. En näe asioita, joiden tarkoitusperät ovat arveluttavia tai toisen ihmisen haitaksi. Näen asioita, joilla voit auttaa omaa elämääsi. Uuvun tästä tunnista kovun, joten en ehkä jaksa vastata lisäkysymyksiin kaikille. Tunmen miten minusta lähtee energiaa asioiden katsomisessa!
Ilmainen ennustus tietäjåshamaanilta
8
157
Vastaukset
- Projektissaupoksissa
Kiltti Tietäjäshamaani!
Haluaisin kysyä projektistani, johon menee kaikki voimat. Onnistuuko tämä vihdoinkin? En voi enää perääntyä.
Kiitos vastauksestasi. Olen nainen. - teekuppi
vihdoinkin joku näkijä tällä palstalla!!!
mitenkäs talous? raha kiinnostaa siis miten pärjää tästä eteenpäin....
kitkutan eteenpäin enkä ole veloissa. kuitenkin olis kiva päästä vaikka lomalle? - ristinsielu
Autan kaveria (mies, minä nainen), asuu nyt luonani. On ensimmäistä kertaa vuokra maksamatta minulle. On ulkomaalainen ja kiltti. Tavallinen työmies. Miten tästä eteenpäin??
- Herttarouvatar
Mahdunko mukaan?! Ölen nainen 50 . Rakkaus?
- Ladymissäseherraluuraa
Rakkaus miten tämä vuosi näyttää sen osalta? Yksin kulkenut jo tovin. Punamusta hius mulla on.
- Tuleekominustamummia
Mitä näet tähän vuoteen minulle? Aihealue kotiasiat/rakkaus? Kerro kaikki mitä näet koska en tiedä mitä sinulle näytetään! Tummahko hoitsu olen. Kiitos<3
- Epätietoinen1
Haluaisin tietää vaalean skorpionimiehen ajatukset/aikeet kohtaani.
- Outoyksilö
Mitä näet uuteen työpaikkaani missä aloitin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä10511004Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14810271- 258011
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1806468Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455466- 735031
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1434317Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai224198Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas533977Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313574