Kello 15 katson tulevaan torstaina 7 maaöiskuuta tunnin ajan. Vastaan ilmaiseksi kysymyksiinne, vain yksi kysymys. En näe asioita, joiden tarkoitusperät ovat arveluttavia tai toisen ihmisen haitaksi. Näen asioita, joilla voit auttaa omaa elämääsi. Uuvun tästä tunnista kovun, joten en ehkä jaksa vastata lisäkysymyksiin kaikille. Tunmen miten minusta lähtee energiaa asioiden katsomisessa!
Ilmainen ennustus tietäjåshamaanilta
8
122
Vastaukset
- Projektissaupoksissa
Kiltti Tietäjäshamaani!
Haluaisin kysyä projektistani, johon menee kaikki voimat. Onnistuuko tämä vihdoinkin? En voi enää perääntyä.
Kiitos vastauksestasi. Olen nainen. - teekuppi
vihdoinkin joku näkijä tällä palstalla!!!
mitenkäs talous? raha kiinnostaa siis miten pärjää tästä eteenpäin....
kitkutan eteenpäin enkä ole veloissa. kuitenkin olis kiva päästä vaikka lomalle? - ristinsielu
Autan kaveria (mies, minä nainen), asuu nyt luonani. On ensimmäistä kertaa vuokra maksamatta minulle. On ulkomaalainen ja kiltti. Tavallinen työmies. Miten tästä eteenpäin??
- Herttarouvatar
Mahdunko mukaan?! Ölen nainen 50 . Rakkaus?
- Ladymissäseherraluuraa
Rakkaus miten tämä vuosi näyttää sen osalta? Yksin kulkenut jo tovin. Punamusta hius mulla on.
- Tuleekominustamummia
Mitä näet tähän vuoteen minulle? Aihealue kotiasiat/rakkaus? Kerro kaikki mitä näet koska en tiedä mitä sinulle näytetään! Tummahko hoitsu olen. Kiitos<3
- Epätietoinen1
Haluaisin tietää vaalean skorpionimiehen ajatukset/aikeet kohtaani.
- Outoyksilö
Mitä näet uuteen työpaikkaani missä aloitin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723