kissan kiintymys omistajaan

SOOLO

Onko kellään vastaavia kokemuksia. Kissani ei tunnista edes nimeään, jOSKUS OSOITTAA KIINTYMYSTÄÄN MINUUN, MUTTA HARVOIN. Eleileilee omissa oloissaan.
Itse olen kovinkin kiintynyt siihen toisaalta, mutta koska en saa vastakaikua kiintymykselleni,, niin kissa jää vähemmälle huomiolle, kuin koirani. Välillä tuntuu, että sille on sama kuka sitä ruokkii ja pitää huolta. Toisin sanoen jään huomiotta.

15

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinju

Ehdotan, että osoitat itse kissalle kiintymystä. Leikit sen kanssa paljon ja juttelet, houkuttelet lähellesi.

• Soolo

Niin teenki. Joku paltalaisistata kirjoittaa johnkin, että kissa ei kiinny oistajansa, vaan on itsenäinen, kunhan se ruokitaan kunnolla.

• pienetEleet

Tuollaisiahan kissat ovat! Kyllä ne kiintyvät omistajaan, mutta eivät ole niin riippuvaisia ja miellyttämisen haluisia, kuin koirat. Se tekee niistä juuri niin salaperäisiä ja ihania. Kissa tulee ihmisen luo silloin, kun se itse haluaa, ei komentamalla. En tiedä, minkä ikäinen kissasi on, mutta kyllä meillä ainakin jo aikuistuneet ja rauhoittuneet kissat tulevat välillä syliin, viereen nukkumaan, tai vaan pyyhkäisevät ohimennessään hännällä jalkoihini. Se on sitä kissan rakkautta!

• Soolo

PIENET ELEET

KISSANI ON 7 VUOTTA.

• Juuri noin se on ja oikeissa olosuhteissa olla pitää. Mutta niin kissat kuin koiratkin tarvitsevat läheisyyttä eritavoin, itseasiassa niin kuin ihmisetkin.

Meidän koiramme ovat olleet vähemmän "läheisriippuvaisia" mutta nyt tämä pieni on oikea vauva. Mutta ei riesaksi asti.

• SOOLO

Minulle kävi niin, että heti kun olin kirjoittanut tämän, kissa alkoi osoittaa kiintymystään, aivan kun se olisi lukenut ajatukseni. Nykyisin, tai sanoisinko, että itse olen oppinut ymmärtämään sen mauunnasta, mitä se milloinkin tahtoo. Soolo on jo pennusta nukkunuy, ainakin osan yöstä kaulallani. Varmaan hellyydenosoitus sekin.

• vapaajaonnellinenkisu

Varsinkaan sisäkissat eivät kiinny omistajiinsa. Ja miksi kiintyisivätkään, koska niiden omistajat eivät välitä kissojan hyvinvoinnista. Sisäkissaparat elävät tylsää ja virikkeetöntä elämää. Ei siinä paljon kiintymystä vangitsijaansa kohtaan ole odotettavissa.

• Soolo

VAPAAjaonnellinenkisu

Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Soolo pääse valjaissa minne tahansa, paitsi autotielle.
        Sitä paitsi kissani on hyvin määrätietoinen , JOPA VAATIVA,MUTTA VAIKUTTAA ONNELLISELTA
        Nyt naapurin naaraskissalla on kiima ja Soolo haluaa koko ajan ulos, treffaamaan tätä nättiä tyttöä.

• Soolo
        Soolo kirjoitti:

VAPAAjaonnellinenkisu

Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Soolo pääse valjaissa minne tahansa, paitsi autotielle.
        Sitä paitsi kissani on hyvin määrätietoinen , JOPA VAATIVA,MUTTA VAIKUTTAA ONNELLISELTA
        Nyt naapurin naaraskissalla on kiima ja Soolo haluaa koko ajan ulos, treffaamaan tätä nättiä tyttöä.

vapaa ja onnellinen
        Kissani Soolo ei pääse juoksentelemaan vapaana. Ainoastaan valjaissa n. 1,5 tuntia kerrallaan. Se on alkanut osoittaa hellyyttä, miten milloinkin. Yöt se on pennusta asti nukunut kaulalani, se on lämin paikka. Koirrani Touho nukkuu enimmäkseen jalkopäässä.
        Nyt on luvattu lämpeneviä ilmoja, niin silloin Soolokin viihtyy kauemmin ulkona.
        oN SE VAAN NIIN PIRUN KIVA Kissa kuten koirani Touhokin.

• tehdaskissa
        Soolo kirjoitti:

VAPAAjaonnellinenkisu

Ei kai ole hyvänen aika leikkaamaton

• SOOLO
        tehdaskissa kirjoitti:

Ei kai ole hyvänen aika leikkaamaton

Ei ole. On leikattu 1 vuotiaana ja nyt on 7 vuotta..

• kissallekyytiä

Kissathan ovat täysin tunteettomia otuksia, lisäksi sadisteja. Siksi ihmettelenkin, että miksi naiset ihailevat kissoja suuresti.

• Soolo

Ei pidä paikkaansa. Kisa on hyvinkin tunteva olento.

• kissanainen96

Ittel 3 kissaa jotka on todella kiintyneitä muhun. Johtuneet siitä että ymmärrän hyvin kissan elekieltä ja touhuan niiden kanssa PALJON. Olen myös kouluttanut kissojani mm. agilityyn :) Temppuja osaavat myös.

Jos kissan kanssa ei touhua ja vietä aikaa on päivän selvää että se ei kiinny yhtä lujasti omistajaansa kuin kissa jonka kanssa aikaa vietetään ja touhutaan.

• SOOLO

kissanainen 96

Puhut asiaa, mutta luulen, että olen oppinut ainakin hieman paremin ymmärtämään kissani elekieltä ja nauuntaa. Rakastan sitä. Soolo on nyt 7 vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4383
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      57
      2974
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2511
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2321
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2003
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      64
      1647
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe