Onko tärkeää kysyttävää?

Hei

Pitkästä aikaa, istun tässä koneella jonkun aikaa ja voin vastata kysymykseesi.

t. Keskiyö

32

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätietoinen1

      Haluaisin tietää vaalean skorpionimiehen ajatukset ja aikeet kohtaani. Lisäksi haluaisin tietää työpaikkani energioista kohtaani - onko tässä kateutta?

    • jokuvaanjo

      Hei! Onko minulle luvassa mitään pysyvämpää rakkauteen tänä vuonna?

      • Hei Jokuvaanjo

        Sinulla on ollut tummia pilviä rakkauden rintamalla, se näkyy. Tulossa on hyviä kavereita ainakin aluksi. Aikojahan ei pysty sanomaan. Osaan sanoa että pian, tai sitten myöhemmin.....

        Tosin tässä näen tosi hyviä ystäviä, ainakin kaksi. Unelmiesi kumppanissa on niin korkea rima, että voisiko sitä hieman madaltaa? Sinun unelmia "nakerretaan". Ja näen samalla sen, että tiedät varmasti mitä haluat, mitä olet etsimässä. Jää omaksi päätökseksesi se, kuka sinulle kelpaa.

        Yksi kevyt alku loppuu lyhyeen. Ei kannata olla liian avoin, koska hän ei ole sen arvoinen. Mieluummin yksin ja rehellisesti, kuin tuollaisen tyypin kanssa. Häneen ei voi luottaa.

        Voisit lähteä pienelle reissulle, tai retkelle? Kurssille tai muuten toiselle alueelle? Siellä sinun synkät ajatuksesi saavat siivet alleen! Siitä poikii kaveri, jonka kanssa viestittelet aluksi. Ja voi kehittyä lisää.

        t. Keskiyö


      • jokuvaanjo
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei Jokuvaanjo

        Sinulla on ollut tummia pilviä rakkauden rintamalla, se näkyy. Tulossa on hyviä kavereita ainakin aluksi. Aikojahan ei pysty sanomaan. Osaan sanoa että pian, tai sitten myöhemmin.....

        Tosin tässä näen tosi hyviä ystäviä, ainakin kaksi. Unelmiesi kumppanissa on niin korkea rima, että voisiko sitä hieman madaltaa? Sinun unelmia "nakerretaan". Ja näen samalla sen, että tiedät varmasti mitä haluat, mitä olet etsimässä. Jää omaksi päätökseksesi se, kuka sinulle kelpaa.

        Yksi kevyt alku loppuu lyhyeen. Ei kannata olla liian avoin, koska hän ei ole sen arvoinen. Mieluummin yksin ja rehellisesti, kuin tuollaisen tyypin kanssa. Häneen ei voi luottaa.

        Voisit lähteä pienelle reissulle, tai retkelle? Kurssille tai muuten toiselle alueelle? Siellä sinun synkät ajatuksesi saavat siivet alleen! Siitä poikii kaveri, jonka kanssa viestittelet aluksi. Ja voi kehittyä lisää.

        t. Keskiyö

        Kiitos vastauksestasi. Omasta mielestäni olen jo kriteereitäni tarkastellut ja mielestäni ne ovat kohtuulliset. Kuinka ihmeessä erotan tämän petturimiehen näistä pare,,ista...Onko kenties joku sellainen, jonka jo tunnen vai uusi tuttavuus...?


      • Hei Jokuvaanjo

        Taidan puhua miehestä, jota et vielä tunne. Koska hän ei ole paikkakunnaltasi. Uskon, että kohtaat hänet uudella alueella.
        Tässä on paljon uutta energiaa.

        t. Keskiyö

        ps. ja kiitos palautteesta, se on aina kiva juttu


    • Palleroinen

      Pääsenkö näistä läskistä ja masennuksesta eroon?

      • Hei Palleroinen

        Voi kyllä pääset "ylimääräisistä" eroon, eikä se edes ole hirveän vaikeaa. Kunhan aurinko paistaa sinä innostut! Olet sydämeltäsi edelleenkin nuori tyttö ja täynnä unelmia. Olet vain lukossa, mietit kovasti harmaita ajatuksia. Miksi oikeastaan? Oletko pähkäillyt kannattaako se? Miettiä toisten mielipiteitä, vaikka oma itse on paljon tärkeämpää?
        Näytä heille, että olet vahvempi kuin he!

        Olet lainannut rahaa jollekin, tai sinua on muuten huiputettu. Siitä opit, että pidät pussin narut tiukasti kiinni tulevaisuudessa. Pienet vilustumiset ja lyhyet matalapaineet loppuvat pian. Edessäsi on uusi kevät ja "tohinaa". Joskin myös pientä stressiä. Muista vitamiinit!

        Uskon, että haluaisit näyttäytyä nättinä, liikkua enemmän ulkona. Ja sinulle tulee stoppi oman epävarmuutesi kanssa. Laitat itse oman käsijarrusi päälle. Kukaan muu ei pidä sinua rumana, ainoastaan sinä itse. Vaadit tosi paljon itseltäsi. Vaikka meitä on kaikennäköisiä ja kaikenkokoisia.....

        Korosta nyt meikillä ja hiuksilla, vaikka kynsillä ja haljuvedellä. Kroppasi laihtuu kevään tullessa ja päättäessäsi, että näin tehdään. Näen muutoksen tosissaan.
        Tässä on myös nuorempi mies, ehkä veljesi, tai joku muu sinua nuorempi mies. Hän tarkoittaa hyvää. Ja työssä sinä on vahva, tee vain hommasi hyvin edelleenkin.

        Masennukseen auttaa itsesi rakastaminen, se on niin kauhean tärkeää. Tee pieniä kivoja juttuja itsellesi usein. Korosta hyviä puoliasi. Kevään aikana paino lähtee laskuun ja piristyt sen myötä.

        t. Keskiyö


      • Palleroinen

        Kiitos paljon! Olen junnannut liiankin kauan synkissä vesissä ja erakoitunut hiljalleen. Jospa se siitä vielä muuttuu, kun kevät tulee.


    • Hei

      Ajattelet miestä, josta ei oikein tahdo saada kiinni. Mies on itsekin risteyksessä monessa asiassa. Olet myös varsin epätietoinen siitä, kehen voit luottaa. Olet surrut ystävän menetystä - siis se voi olla hänen lähtönsä muualle, tai varsinainen stoppi kaveruudelle. Toivot hyvää ilmapiiriä työpaikkaasi, se on sinulle äärettömän tärkeää, koska pidät työstäsi! Mutta siellä on tosiaankin henkisellä puolella hankalaa. En usko että itse työ tuottaisi vaikeuksia, mutta ilmapiiri senkin edestä. Siellä on henkisesti "tunkkaista". Näen että sinulle tulee muutoksia, voi jopa tulla oikea muutto. Onko se työ vai koti, en vielä tiedä. Se näkyy kahteen kertaan, eli vahvasti. Tulee myös ulkoapäin, mahdollisesti ulkomailta tai ainakin kauempaa, erittäin hyvä mahdollisuus / tilaisuus. Ja lopuksi sanon, että lukemasi tai oppimasi näyttää sinulle totuuden ja onnen. Sieltä se löytyy, tekstistä, jos olet epävarma.

      Tälle kysymällesi miehelle riittää jo yksinäisyys, sitä hän on saanut kokea tarpeeksi. Mutta hän on erittäin epävarma. Ja positiivinen ihminen, sitä hän kyllä on. Ja intohimoinen, se on hänen avaimensa kaikkeen, mihin hän ryhtyy.
      Eli hän ei vielä tiedä mistä löytää, mutta muutosta hän haluaa elämäänsä.

      t. Keskiyö

      • Siis tämä oli Epätietoiselle


    • Suruisa

      Hei, miten kevät ja kesä? Onko tulossa mukavampaa aikaa? Nyt vähän murheita taloudessa. Kiitos sinulle!

      • Hei Suruisa

        Voi hitsi mikä nimimerkki :(
        Aluksi se, ettei aikoja voi nähdä (tämän minä allekirjoitan). Energioita sitäkin enemmän.

        Rahaa mietit ja olet erittäin tarkka sen kanssa. Hyvä. Tässä näkyy vanhempi mies, joka osaa neuvoa raha-asioissa. Haluat selvittää taloutesi, etkä vain pihistellä. On ehkä hyvä tarkistaa myös vakuutukset ja muut menot.
        Sinun on vaikea luottaa toisiin, olet joutunut kokemaan sen omissa nahoissasi. Ymmärrettävää!

        Näen sinut menneessä mukavassa asunnossa ja kumppanin kanssa. Tulevassa oletkin sitten talossa ja vielä mukavammin! Toivot vanhemmalta naiselta sympatiaa, mutta se tulee kuitenkin nuoremmalta naiselta. Tämä nuorempi on käynyt koulunsa ja oppinut paljon.

        Tulevaisuuden näkymäsi ovat oikeasti aurinkoiset! Saat luottamuksesi takaisin ja aloitat alusta. Sitäkin paremmin, ihan totta.

        En kirjoita tässä tämän pitempään, vain pitkässä tulkinnassa. Onnea ja valoa tässä näkyy niin, ettei sinun tarvitse enää pelätä!

        t. Keskiyö


      • Suruisa

        Kiitos, usko on mennyt liiankin monta kertaa ihmisiin ja tuo talouden saaminen kuntoon on itselleni tärkeää juuri sen vuoksi etten jaksa jatkuvasti enää pihistellä. Valoisaa kevättä sinullekin!


    • AavikonSanna

      Miksei virkamiehiä korvata tetriksen tekoälyllä? Miksi hätäkeskus ja poliisi mainostaa telkkarissa, vaikkei hoida oikeasti hommiaan!?

      • Hei AavikonSanna

        Nyt kysyt vaikeita. En asu Suomessa, enkä tiedä teidän systeemeistä.
        Oletkohan oikealla palstalla?

        t. Keskiyö


    • Utelenvaann

      Jatkuuko meidän avioliitto tällaisena? Onko toista miestä näkyvissä?

      • Hei

        Onko toista miestä näkyvissä, vaikka avioliitto on kesken? Olet lähtenyt ennenkin ja mietit nyt samaan suuntaan. Toisaalta, onko lähteminen ratkaisu ongelmiin?

        Et voi hyvin tässä kauniissa ympäristössäsi. Haluat uuden alun, terveen ja puhtaan alun elämällesi. Se on ymmärrettävää! Et usko valheisiin, joita saat kuulla. Eikä pidäkään. Kukat eivät ole tuoreita.
        Mutta nyt sinä olet jo oppinut, olet tehnyt läksysi. Etkä tee enää samaa virhettä - tai vika päätelmää.
        Toivot, että nainen olisi rehellinen sinulle. Että hän olisi kuten ennenkin. Mutta hän ei ole.
        Saat kuulla juoruja, on niin halpamaisia ihmisiä jotka "nauttivat" kertoessaan aavistelmistaan. Kaikissa ei välttämättä ole edes perää. Moni on sinulle kateellinen.

        Mutta sinä vahvistut entisestäsi. Levität siipesi ja kurkotat korkealle. Kannattaa varoa suoria ja epäsuoria seksiehdotuksia, et sinä niillä pitkälle pötki. Olet haluttava, mutta olet enemmän kuin vain lyhytaikainen seuralainen.

        Kumppanisi ei voi hyvin, tosin et sinäkään. Olisitko niin rohkea, että puhuisit suoraan ja selkokielellä - kaunistelematta ja varmasti, selkä suorana?

        Ei tämä voi näin jatkua, tässä on monta solmua. Huijaatte toisianne.
        Puhun suoraan, ota tästä se mikä tuntuu oikealta. Ja toivotan onnea matkaan!

        t. Keskiyö


    • tuskainen1

      Jos vielä joskus palaisit käymään tällä palstalla, niin ehkä näet viestini. Tilanteeni on surkea. Olen petetty ja jätetty. Isä katkaisi uuden onnensa myötä myös välit lapsiimme. Varsinkin nuorempi lapsi kaipaa kovasti isäänsä. Miten selviydymme? Miten asuntoasia etenee? Löydänkö vielä elämääni onnellisen ja uskollisen miehen vai elänkö loppuelämäni yksin?

    • Mussukkaaikävä

      Hei tuntijasi! Katsoisitko minulle ja nuoremmalle pitkän huiskealle vaakamiehelle tulevaa? Saadaanko välejä korjattua?

    • oinaskuutar

      Hei Keskiyö-mitä näet energioissani kevät-talveen ja olevia asioista ympärilläni? olen vaalea nainen ja rauhoittunut tässä menneistä.

    • KesäkuunLady

      Olisi rakkausasia päällimmäisenä? Mitä sinne näytetään /näet? Punahiuksinen nuorekas nainen olen.
      Raha-asiat onko sinne tulossa kahisevaa palkan lisäksi? Mistähän se tulisi?

    • XY111

      Ex-mies ja minä...mikä on meidän tulevaisuus?

    • Orpo-olo

      Hei Tuntijasi ! Haluaisin esittää sinulle yhden kysymyksen:löydänkö koskaan enään kumppania rinnalleni?Vuosi,vuosia yksin.Onko mitään toivoa? Kiitos jos vastaat.

    • murheellinen

      Hei Tuntijasi!

      Vieläkö vastailet tänne. Olisin todella kiitollinen saadessani apua.
      Viimeiset 8 kuukautta ovat olleet elämäni pahinta aikaa. Sydämeni on tuhansina sirpaleina. Vieläkö tämä karmeus jatkuu, vai rauhoittuuko elämä vihdoin ja olisi helpompia aikoja jo tiedossa? Olen niin väsynyt itkuun ja suruun.

      • VL.Kominkinen

        Ihme että olet elossa, sydän kun ei pahemmin sirpaleita kestä. Olet tainnut tehdä väärän arvion itsestäsi. Siinä sydämmessä taitaa olla jotakin muuta vikaa. Kannattaisi käydä lääkärin juttusilla ja pyytää tutkimusta.


      • murheellinen
        VL.Kominkinen kirjoitti:

        Ihme että olet elossa, sydän kun ei pahemmin sirpaleita kestä. Olet tainnut tehdä väärän arvion itsestäsi. Siinä sydämmessä taitaa olla jotakin muuta vikaa. Kannattaisi käydä lääkärin juttusilla ja pyytää tutkimusta.

        Tähän ei muuta voi todeta kuin että olet todella ilkeä ihminen. Hyvää loppuelämää itsesi kanssa, se ei tule olemaan helppoa.


    • kotilääkäri

      Kannattaa rauhottaa eläämäsi ja irtiotto hankalista ihmistä,muuten sama jatkuu,pallo on sinulla. Ja jos elämä käy liian raskaaksi,mene ammattiauttajalle puhumaan ja saamaan apua,tuskin mikään ennustelija muuttaa elämääsi,olet täysin hukassa joten ammattiapua hakemaan,ps nyt elämän muutos hankalista asioista sekä ihmisistä,muuten et pelastu.

      • murheellinen

        Anteeksi, mutta sinulla ei ole aavistustakaan elämästäni, asioista joihin ei todellakaan itse pysty millään tavalla vaikuttamaan. Elämässäni ei ole ainuttakaan hankalaa ihmistä, ihan tiedoksi vain.
        Oma valintani keneltä kysyn, enkä kaipaa jonninjoutavia latteuksia.


    • kotilääkäri

      Hukassa olet ja mieleltäsi epäväkaa kun itkun törähdyksiä kestää aina ja aina.MIKÄ SUA ITKETTÄÄ? olet masentunut ja tarvitsee ihan ammattiauttajaa,et hallitse elämää kun uskoudut jollekin näkijälle joka varmaan pelastaa sut sydän siruistasi heti,eli annat elämäsi ennustajien haltuu,uskot ja elät miten ne satuilijat lorisee,eih täällä enää vastailla,menikö jakeluus? älä itke iines,hae lääkettä,sairastut vielä vakavsti sressaamisisltasi!

      • kotilääkärille

        Kuljet täällä neuvomassa toisia, vaikka olet itse ammattiauttajan tarpeessa, pahemmin kuin kukaan muu. Otathan lääkkeesi ja keskityt omaan elämääsi.

        Hoitajille vinkiksi, nettiaikasi pitäisi poistaa.


      • Anonyymi
        kotilääkärille kirjoitti:

        Kuljet täällä neuvomassa toisia, vaikka olet itse ammattiauttajan tarpeessa, pahemmin kuin kukaan muu. Otathan lääkkeesi ja keskityt omaan elämääsi.

        Hoitajille vinkiksi, nettiaikasi pitäisi poistaa.

        hahahahahahahaha


    • Anonyymi

      Hei keskiyö, teetkö vielä tulkintoja olen saanut sinulta tulkinnan jotain 10v. sitten. Mistähän löytyisi sinun sähköpostiosoitteesi. Ottaisin mielelläni sinuun yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe