Uusi vai käytetty kevari

awfawffawf

Eli tässä mietin et ostaisko uuden vai käytetyn kevarin. Oon säästäny nyt kolmen kesän kesätyörahat rippirahat muut rahat niin mulla on vajaa 4000€ ja vanhemmat olis valmiita maksaa max 1000€. Kannattaisko ostaa uusi vai käytetty? Käytetyt olis halvempia mut ei oo takuuta.

5

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaiRai

Siinä on pohtimista 5000 on paljon rahaa, et montako kesää on tarkoitus ajaa.Uudehkot nelitahtiset japanilaiset kestäviä, onko kuinka käytettyjä saatavilla.Meillä käytetty Honda viime kesänä ei mitään ongelmaa kun ajoo vaan n. kakskyt tonnia mittarissa ja ollu luotettava kuin lypsykone.

• Jutustelija1

Käytetty 2t ilman kureja ja säädöissään ja rahaa jää vielä ylikin.

• läskimaha

Ei noihin takuuta tarvitse. Kyllä sen koeajolla huomaa onko kunnossa. 2000 € saa hyvän kevarin ja jää rahaa muuhunkin. Saat vielä saman kun myyt sen autoon siirryttäessä, kun hinta putoaa nopeasti uudessa.

• ARwerw

Kiitos kaikiille vastanneille ja tuli tosiaan eilen ostettua käytettynä tosin liikkeestä! Siihen paloi rahaa 3500€, mutta on vain pari vuotta vanha,1200€ arvosta varusteita kuten akrapovic kokoputkisto, kilsoja vain 16tkm ja huolto tehty syksyllä eikä ajettu sen jälkeen.

• Motonomi1

Hyvä valinta. Tervetuloa moottoripyöräilyn maailmaan. Liikkeestä saat myös jonkunlaisen takuun. Varovaisesti sitten sielllä liikenteessä. Autoilijat ovat puusilmiä erityisesti keväisin. Moottoripyörät yllättävät autoilijat kuten joka syksyiset liukkaat kelit. Hiekkaa on asfaltilla keväisin monessa paikassa. Seuraa myös tienpintaa niin vältyt lipoilta.
      Hyviä ajokilometrejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1853
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      147
      1312
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      68
      1141
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      65
      1002
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      931
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      86
      858
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      840
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe