Eli tässä mietin et ostaisko uuden vai käytetyn kevarin. Oon säästäny nyt kolmen kesän kesätyörahat rippirahat muut rahat niin mulla on vajaa 4000€ ja vanhemmat olis valmiita maksaa max 1000€. Kannattaisko ostaa uusi vai käytetty? Käytetyt olis halvempia mut ei oo takuuta.
Uusi vai käytetty kevari
5
361
Vastaukset
- RaiRai
Siinä on pohtimista 5000 on paljon rahaa, et montako kesää on tarkoitus ajaa.Uudehkot nelitahtiset japanilaiset kestäviä, onko kuinka käytettyjä saatavilla.Meillä käytetty Honda viime kesänä ei mitään ongelmaa kun ajoo vaan n. kakskyt tonnia mittarissa ja ollu luotettava kuin lypsykone.
- Jutustelija1
Käytetty 2t ilman kureja ja säädöissään ja rahaa jää vielä ylikin.
- läskimaha
Ei noihin takuuta tarvitse. Kyllä sen koeajolla huomaa onko kunnossa. 2000 € saa hyvän kevarin ja jää rahaa muuhunkin. Saat vielä saman kun myyt sen autoon siirryttäessä, kun hinta putoaa nopeasti uudessa.
- ARwerw
Kiitos kaikiille vastanneille ja tuli tosiaan eilen ostettua käytettynä tosin liikkeestä! Siihen paloi rahaa 3500€, mutta on vain pari vuotta vanha,1200€ arvosta varusteita kuten akrapovic kokoputkisto, kilsoja vain 16tkm ja huolto tehty syksyllä eikä ajettu sen jälkeen.
- Motonomi1
Hyvä valinta. Tervetuloa moottoripyöräilyn maailmaan. Liikkeestä saat myös jonkunlaisen takuun. Varovaisesti sitten sielllä liikenteessä. Autoilijat ovat puusilmiä erityisesti keväisin. Moottoripyörät yllättävät autoilijat kuten joka syksyiset liukkaat kelit. Hiekkaa on asfaltilla keväisin monessa paikassa. Seuraa myös tienpintaa niin vältyt lipoilta.
Hyviä ajokilometrejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871853Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1471312YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651002
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82931Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli86858Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810