Eli tässä mietin et ostaisko uuden vai käytetyn kevarin. Oon säästäny nyt kolmen kesän kesätyörahat rippirahat muut rahat niin mulla on vajaa 4000€ ja vanhemmat olis valmiita maksaa max 1000€. Kannattaisko ostaa uusi vai käytetty? Käytetyt olis halvempia mut ei oo takuuta.
Uusi vai käytetty kevari
5
475
Vastaukset
- RaiRai
Siinä on pohtimista 5000 on paljon rahaa, et montako kesää on tarkoitus ajaa.Uudehkot nelitahtiset japanilaiset kestäviä, onko kuinka käytettyjä saatavilla.Meillä käytetty Honda viime kesänä ei mitään ongelmaa kun ajoo vaan n. kakskyt tonnia mittarissa ja ollu luotettava kuin lypsykone.
- Jutustelija1
Käytetty 2t ilman kureja ja säädöissään ja rahaa jää vielä ylikin.
- läskimaha
Ei noihin takuuta tarvitse. Kyllä sen koeajolla huomaa onko kunnossa. 2000 € saa hyvän kevarin ja jää rahaa muuhunkin. Saat vielä saman kun myyt sen autoon siirryttäessä, kun hinta putoaa nopeasti uudessa.
- ARwerw
Kiitos kaikiille vastanneille ja tuli tosiaan eilen ostettua käytettynä tosin liikkeestä! Siihen paloi rahaa 3500€, mutta on vain pari vuotta vanha,1200€ arvosta varusteita kuten akrapovic kokoputkisto, kilsoja vain 16tkm ja huolto tehty syksyllä eikä ajettu sen jälkeen.
- Motonomi1
Hyvä valinta. Tervetuloa moottoripyöräilyn maailmaan. Liikkeestä saat myös jonkunlaisen takuun. Varovaisesti sitten sielllä liikenteessä. Autoilijat ovat puusilmiä erityisesti keväisin. Moottoripyörät yllättävät autoilijat kuten joka syksyiset liukkaat kelit. Hiekkaa on asfaltilla keväisin monessa paikassa. Seuraa myös tienpintaa niin vältyt lipoilta.
Hyviä ajokilometrejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253760
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402732Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621251Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204