SSAB AB kesälomitukset

Joojoomiess

Mites pääsee lomittajaksi tehtaalle pitääkö olla suhteet kunnossa vai arpako ratkaisee?entäs onko tietoo pääseekö sinne vähän varttuneemmat töihin vai pelkästään opiskeliat...

16

1082

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelkkäOpiskelia

Tiettävästi vaativat kirjoitustaitoa.

• Yherranunohtunut

No jos sun isä tai äiti on siellä mut parhaiten jos oot rauhanyhdistys kerhossa

• raahenräpäyttäjät

koita selvittää n.3 tehtävää työpistettä/asemaa missä osaisit työskennellä laita sitten taitosi ja työtapasi hakemukseen lisäksi jos on dokumentteja taidoista todistus ym. valokuva metallityöstä. sitten jos tunnet jonkun laita nimi syy esim. talkoissa tutustunut ja asia minkä osaa kertoa vaikka taitava piirtäjä tekninen piirustus tai muu siitä sitten.

• vieraana

Lestadiolaisuus on enempi bonus mitä miinus, kun paikkoja jaetaan.

• Lestakakka

Ruskeakieli tai L , molemmat on 50-sixty.

• Ounas

Jos käytät streoideja tai hormooneja, niin pääset äkkiä sisälle.

• Anonyymi

Jos pelaat jääkiekkoa tai asut piehingin eteläpuolella niin varmasti pääset kesätöihin.

• Anonyymi

Jos äänesti transu markusta niin pääset masuuneille

• Anonyymi

Jos oot leshta ja puoluekirja oikea, niin melkein väkisin haalavat sinne. EIVÄTKÄ PÄÄSTÄ KOSKAAN ENÄÄ POIS !

• Anonyymi

Lestaus on se tärkein vastaus.

• Anonyymi

Hakemuksen laittamalla niinku muutki tai reittä pitkin jos on tosi hyvät suhteet.

• Anonyymi

minkälainen palkkaus?

• Anonyymi

Nuole tai anna rektaalia.

• Anonyymi

Nuole työhönottajaa, pääset ineen

• Anonyymi

Ei tarvi nykyään enää suhteita, avoimella hakemuksella ja soittamalla työhönottajalle useasti. Nosturikurssin kautta pääsee nätisti vaikka pitkäksikin aikaa

• Anonyymi

Pelaa ruputason jäkistä biitti huules, kyllä sinne joku lätkämaikka sut ottaa räkiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe