Yleensä Ladan ostoa harkitsevalla on lähökohtana se, että Ladan TULEE olla muita autoja halvempi, kun se on kerran venäläinen auto ja siten muita autoja huonompi.
Onko se niinkään venäläinen? Valmistetaan kyllä Venäjällä, mutta omistus on Renaulr-Nissan yhtymällä. Miksi ne huonoja autoja antaisivat tehdä?
Ladako muka huono?
6
886
Vastaukset
- 3-6
Vaimolla on 2006 Renault, osti sen ennen kuin tulin kuvioihin. Renault ja Nissan hieroi noihin aikoihin värkkejään yhteen sillä seurauksella, että jälkimmäinenkin sai kaikki edellisen vaivat. Päivänä muutamana hän olisi halunnut vaihtaa Nissaniin... ojasta allikkoon. Nissan teki ja varmaan vieläkin tekee loistavia autoja Japanissa, mutta nämä pikkuihmisten käyttöautot ovat niin sekaisin keskenään, että malleja myydään joko Renaultina tai Nissanina riippuen markkina-alueista. Renaultin perinteisiin kuuluu se, että mittaristosta täytyy loistaa ainakin 3 varoitusvaloa ajon aikana. Alustasta rapisee ABS-antureita, nivelet väljistyvät vuodessa, jarrujen vinkuminen varoittaa jalankulkijoita ym...
Mantrani jälkeen vaimo kysyi viattomasti, että miten olisi Dacia, kun se on niin halpa? Meinasi happi loppua, sehän on 2000-luvun alun Renault Clio eri tavoin venyteltynä... Duster on vähän eri päreistä eli periaatteessa eka Qashqai.
Niin, Lada on nykyään Dacia. Ikävä tulee wanhaa 2101-mallia, eli ennen 1974 valmistettua Lada 1200:sta, joka oli Fiat 124 pikku muutoksilla, mutta niiden valmistusta valvoi Fiatin insinöörit. Fiatin laatu suhteessa oikeisiin autoihin onkin eri juttu... - Anonyymi
autoissa menee kehitys takaperin. ennen niillä ajettiin paikasta toiseen. nyt niitä korjautetaan päivästä toiseen.
digaan ladan malleja 2101-2108 ja nostan mallit 2103 ja 2106 korkealle
- Anonyymi
ei lada ole huono, hinta-laatu suhde oli hyvä. olen omistanut satoja autoja, myös ladoja. huonoimmat omistamistani autoista ovat olleet folkkareita ja audeja.
- Anonyymi
Ne tehdään venäläisille ja halvalla. Ei kelpaa länsimaihin.
- Anonyymi
Uusilaan Lada ei täytä eurooppalaisia turva- ja päästömääräyksiä. Sillä ei ole mitään mahdollisuutta päästä myyntiin EU alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690