Miten on kuluneen talven reissut menneet? Uusia vinkkejä tai kokemuksia? Aurinkomatkat on käyttänyt uutta A350 konetta, onko se selvästi parempi? Ensi talveen pitäisi vielä odotella, mutta mieli jo palaa tutuille rannoille!
Talven 19 reissaajat
2
196
Vastaukset
- Kohchang12
Khao Lak oli taas huippupaikka, marraskuussa 12 yötä Centara Seaview resortissa rantahuoneessa, loistava hotelli, hyvä palvelu, suosittelen.
Marraskuussa taas uudelleen ,tänä vuonna 8 yötä The Sands Khaolak, 7 yötä Chongfah beach resort ja siitä sitten Phukettin jossa 5 yötä Thavorn beach village resort.
Tällä kertaa lennän Qatar airwaysilla kun sain lennon Hki-Doha-Phuket 479 e.
Olen useita kertoja lentänyt Bangkokkiin Finnairin A350 Airbussilla, hyvät istuimet, paljon jalkatilaa, erittäin hyvä sisäilma, onnistunut valaistus ja erittäin hiljainen matkustamo.Mielestäni jopa mukavampi kuin A380 jolla olen lentänyt myös useita kertoja mutta en tietenkään Finnairilla. - Sakki
Kiitos, hyvältä kuullostaa 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073