hiukset Sulla on nykyään?
Ennen brune. Ihanalle naiselle joka asui naapurissa. Mietin että nähtiinkö?
Ihana Miani minkä väriset
23
84
Vastaukset
- SöpöOlet
Olitko se Sinä ihana Mia?
- SöpöOlet
Tunnistaisinpa Sinut aina heti kun nähdään
- Punaset
Yhtä sekasi kuin ennenkin, hiukset.
- SöpöinOlet
Ihana olet ❤️
Minä taas olen sekaisin Susta ❤️
Kun nähdään niin jos uskallat niin tuu pliis sanomaan ihan mitä vaan jos huomaat että en tunnista Sua 😘 - Punaset
SöpöinOlet kirjoitti:
Ihana olet ❤️
Minä taas olen sekaisin Susta ❤️
Kun nähdään niin jos uskallat niin tuu pliis sanomaan ihan mitä vaan jos huomaat että en tunnista Sua 😘Helllo🤣
- SöpölleIhanalle
Punaset kirjoitti:
Helllo🤣
Tahdon koko aika lähellesi ihana!
Miten Sut saa omaksi? ❤️❤️ - SöpöinOlet
Punaset kirjoitti:
Helllo🤣
Hyvää naistenpäivää, mulla on Sulle lahja jonka saat sitten joskus
- TahdonLähellesiSöpö
Tahtoisin silittää hiuksiasi ja halata niin etten päästä irti
- Ihankotosi
Vai niin onko se Mia mistäpäin Suomessa?
- SöpöOlet
Ihana Miani Sua ajattelen nyt keskellä yötä. Olisinpa lähelläsi ❤️
- MiaNukkumassa
:) 😴
- Idiooteille
Te jotka kirjoitatte ilkeykdiä, niin tiedoksi että IP-osoitteenne voidaan jäljittää ja Poliisi voi tutkia asiaa kunnianloukkauksena
- matonallemenee
Poliisilla on paaaaljon parempaakin tekemistä kuin liehitellä mielipahaa pienistä
En välitä noista kommenteista, koska
- nimeni ei ole Mia,
- olen pian elänyt tässä parisuhteessa pian 20 vuotta,
koska uskon uskollisuuteen ja pitkäjänteisyyteen myös ihmissuhteissa
-paksua, luonnonkiharaa tukkaani on ihaillut ja kehunut yli 15 kampaajaa
elämäni aikana, joten mitäpä sitä värjäilemään tai kihartamaan
- myös Jennifer Lopezilla, Cindy Crawfordilla ja Kate Moss´illa on vahva leuka
- vyötäröni ja lantioni ympärysmitoilla on yhä yli 25 cm eroa,
- elämäni päätehtävä ei ole pyrkiä muiden objektina olevaksi "seksi-Barbieksi", hiuksia värjäten, tai leukaa tai takamusta kauneuskirurgisesti muokaten.
Sitä paitsi ihminen viihtyy kaltaistensa seurassa, ja minulle ihmisessä tärkeintä ei ole ulkonäkö, vaan se mitä löytyy pään sisältä. Luoja varjelkoon minua tyhjäpäisiltä ja pinnallisilta "seksiobjekteilta", joiden pää huolenaiheina ovat omien kestoripsien ja tekokynsien pysyvyys, botox-pistosten huuliin tuottaman turvotuksen pitkäikäisyys ja muut pinnalliset asiat tai miltä näyttää märät vaatteet yllään.
Jos joku nainen haluaa alentaa itsensä pelkäksi miesten tarpeita ja toiveita tyydyttäväksi objektiksi, jolla ei ole ihmisarvoa itsessään, siitä vain. Minä en halua
.- kirjoitithyvin
Amen tälle.
- väärinmeni
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En välitä noista kommenteista, koska
- nimeni ei ole Mia,
- olen pian elänyt tässä parisuhteessa pian 20 vuotta,
koska uskon uskollisuuteen ja pitkäjänteisyyteen myös ihmissuhteissa
-paksua, luonnonkiharaa tukkaani on ihaillut ja kehunut yli 15 kampaajaa
elämäni aikana, joten mitäpä sitä värjäilemään tai kihartamaan
- myös Jennifer Lopezilla, Cindy Crawfordilla ja Kate Moss´illa on vahva leuka
- vyötäröni ja lantioni ympärysmitoilla on yhä yli 25 cm eroa,
- elämäni päätehtävä ei ole pyrkiä muiden objektina olevaksi "seksi-Barbieksi", hiuksia värjäten, tai leukaa tai takamusta kauneuskirurgisesti muokaten.
Sitä paitsi ihminen viihtyy kaltaistensa seurassa, ja minulle ihmisessä tärkeintä ei ole ulkonäkö, vaan se mitä löytyy pään sisältä. Luoja varjelkoon minua tyhjäpäisiltä ja pinnallisilta "seksiobjekteilta", joiden pää huolenaiheina ovat omien kestoripsien ja tekokynsien pysyvyys, botox-pistosten huuliin tuottaman turvotuksen pitkäikäisyys ja muut pinnalliset asiat tai miltä näyttää märät vaatteet yllään.
Jos joku nainen haluaa alentaa itsensä pelkäksi miesten tarpeita ja toiveita tyydyttäväksi objektiksi, jolla ei ole ihmisarvoa itsessään, siitä vain. Minä en halua
.Olet ymmärtänyt kaiken väärin. Se, että naiset sortuvat ulkonäkökeskeisyyteen ei ole heidän vikansa, vaan miestä suosivien ja naista alistavien rakenteiden. Nämä naiset ovat UHREJA ja vika on miehissä.
väärinmeni kirjoitti:
Olet ymmärtänyt kaiken väärin. Se, että naiset sortuvat ulkonäkökeskeisyyteen ei ole heidän vikansa, vaan miestä suosivien ja naista alistavien rakenteiden. Nämä naiset ovat UHREJA ja vika on miehissä.
En ole ymmärtänyt paljoakaan väärin.
Miksi liikut ja yrität seurustella, naisia alistavien, sovinististen,
ja huonolla itsetunnolla varustettujen miesten seurassa?
Jos pääsi sisältä löytyy muutakin kuin ajatus miesten ulkonäöllisestä viehättämisestä
elämän ohjenuorana, hakeudut sellaisten miessukupuolen edustajien seuraan,
joille sinussa on tärkeää muukin kuin pelkkä ulkonäkösi.- Villakehräämö
Ookko Ridge Forresterin näköinen kun sulla on wahva leuka ja kihara paksu tukka?
- Ystävyydellä_ÄO136.lle
Toivoin, että olisin saanut sinut nähdä,
mutta se tuskin onnistuu. (Saatat olla yhtä hyvin Helsingissä,
Oulussa, Houstonissa tai missä muualla maailman äärissä tahansa.)
Kirjoitan nyt sinulle, joka et koskaan ole ollut naapurini,
mutta olet kyllä asunut kanssani saman katon alla, ja ollut kihlattuni.
Olimme yhdessä miltei 6 vuotta. - SöpöinIhaninOot
Milloinkohan nähdään ihana Miani? ❤️
Olisitpa, älykäs ja älyllisesti utelias mies
vihreänharmain pyörein silmin,
jonka järeän kuoren alta löytyy,
lämmin ja oikeudenmukainen sydän.
Kunpa sinulla olisi kaikki hyvin
ja terveytesi kunnossa mies, jonka suku
on Itä-Lapista!
- Agentti_005lle
Vieläkö hän elää,
vai onko päätynyt sinne Aulangon kupeeseen(?)
(Oikea mies tietää, kenestä puhun.)
Tämä viesti saatetaan poistaa you.tube-linkkinsä
vuoksi. Ehkä ehdit nähdä tämän ystävä ehkä et:
https://www.youtube.com/watch?v=2WjDz6lahB4
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971