On se hyvä että sote kaatui ja nyt keskustalaisien on turha vaaleissa toivoa minkäänlaista menestystä,ovat unohtaneet täysin maanviljelijätkin.
Keskustan alasajo
9
131
Vastaukset
- jumy67
No ei täs ny vassareita aleta sentäs äänestään.
- täältätähän
Pitäiskö sitten äänestää Rinteen porukkaa, joka laittaa lihaankin lisää veroa?
- Tuulipukukansaeitiedä
Tai populistipersuja, tuulipukukansaa. Pistä makkarat torille niin johan lippalakkikansa kokoontuu. "Mulle, heti nyt kaikki"- tyylillä ei vaan menestystä. Ja takki kääntyy kuitenkin.
- OulunMatumiehet
Paras se on vaan äänestää Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Keskustan kannatus 13,8 prosenttia.
Niin siinä käy, kun koko eduskuntaryhmä,alistuu atoritäärisen johtajan hallintaan. Oli yksimielisyyttä, joka oli tekemällä tehtyä. Pahaa mieltä ei purettu, vaikka esimerkiksi Berneri nimettiin ministeriksi.- Anonyymi
Noh, nyt on terapiassa koko keskustapuolue.
- Anonyymi
13,8 prosenttia keskustan historian alhaisin kannatusprosentti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201