On se hyvä että sote kaatui ja nyt keskustalaisien on turha vaaleissa toivoa minkäänlaista menestystä,ovat unohtaneet täysin maanviljelijätkin.
Keskustan alasajo
9
134
Vastaukset
- jumy67
No ei täs ny vassareita aleta sentäs äänestään.
- täältätähän
Pitäiskö sitten äänestää Rinteen porukkaa, joka laittaa lihaankin lisää veroa?
- Tuulipukukansaeitiedä
Tai populistipersuja, tuulipukukansaa. Pistä makkarat torille niin johan lippalakkikansa kokoontuu. "Mulle, heti nyt kaikki"- tyylillä ei vaan menestystä. Ja takki kääntyy kuitenkin.
- OulunMatumiehet
Paras se on vaan äänestää Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Keskustan kannatus 13,8 prosenttia.
Niin siinä käy, kun koko eduskuntaryhmä,alistuu atoritäärisen johtajan hallintaan. Oli yksimielisyyttä, joka oli tekemällä tehtyä. Pahaa mieltä ei purettu, vaikka esimerkiksi Berneri nimettiin ministeriksi.- Anonyymi
Noh, nyt on terapiassa koko keskustapuolue.
- Anonyymi
13,8 prosenttia keskustan historian alhaisin kannatusprosentti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956