Juha Sipilän hallituksen kaatuminen nauratti ihan ihkuna, kun aamulla luin nettilehteä.
Tulin hyvin onnelliseksi ja tästä tämä onni varmaankin jatkuu vaan!!
En äänestä entisiä hallituspuolueita kevään vaaleissa. Typeryksiä!
Kyllä nauratti hallituksen kaatuminen
9
<50
Vastaukset
- sirpiiiiii
Sipilä on raukka, löi hanskat tiskiin ja lähti
- aom_
Ei lähteny mihinkään,on vieläki pääminister niin kauan kun uusi hallitus nimiteään.
Itse olen persujen äänestäjä,mutta sain kyllä nauruni pidettyä hallinnassa hyvin uutisen kuultuani hallituksen erosta.Sillä minä sen ymmärrän,että juhlat ei ala suomalaisilla olkoon päämonisteri kuka hyvänsä. Paitsi sitte, jos taas alkaa jumalaton velamotto niin silloin voidaan jotenki juhlia mutta ei kauan.- Iloistakevättä
Kyllä on vappuna tungosta Helsingissä kun 140 000 uutta työn orja tallaa Rinteen letkassa
- oikealiike
Oikea peliliike, joutui Rinnekin kertomaan miten sotu jatkuu vai jatkuuko, ja samanlaisena etenee paria muutosta lukuunottamatta. Sipilä tajusi, ettei demareilla ole mitään rakentavaa esitettävänä ja siirsi pallon eteenpäin. Haavisto osoittautui suomen 1. poliitikoksi, vaikken vihreitä kannata.
On taas aika vaihtaa hallitusvastuuta.
Sipilän aikana olemme saaneet juuri sitä mistä kansa äänesti. Eduskunta on aina äänestäjiensä näköinen ja niin tulee olemaan tuleva hallituskin.
Omasta puolestani olisi taas aika ottaa huomioon kansalaiset suuryhtiöiden sijasta.
Se ei ole mitään vasemistolaisuutta, se on tervettä pohjoismaalaista järkeä - sitä, mistä meitä kadehditaan maailmalla.- inhimillisyyttä
Jospa se todellinen demokratia palaisi päätöksentekoon.
Velanoton "jumalaton lisääminen" ei ole välttämätöntä tulevassa hallituksessa, on muitakin keinoja epäkohtien korjaamiseksi.
Kaikki riippuu taitavasta taloudenhoidosta ja kansalaisten tarpeiden tärkeysjärjestyksen huomioimisesta.- parempaanpäin
Se olisi toivottavaa että pakkopolitikalle tulisi piste ja kansandemokraatinen päätöksenteko jossa kansan tahto jälleen näkyisi selkeästi poliittisissa päätöksissä nousisi kunniaan. Tämä hallitus oli heikoin 30 vuoteen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paaministerin-katkerat-sanat-kuultiin-myos-vuonna-1982-kun-kalevi-sorsa-hajotti-hallituksen-skdl-n-venkoilun-takia-hallitus-kaatui-kalkkiviivoille/7315878#gs.06sdli
- Suomi.vuonna.2019
Ei jaksais kuunnella noita SOTE asiantuntijoita
https://twitter.com/snellman_helena/status/1104035429320404992 - turhanmyöhään
Tämä oli tollosipilän ainoa oikea ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734