Kanna vastuusi loppuun saakka kuin mies. Anna kansan päättää jatkosta. Älä selitä.
Kanna vastuusi loppuun saakka
4
68
Vastaukset
- Galenpanna
Ei ole Sipilästä vastuun kantajaksi,ei etenkään taloudellisen vastuun.Kyllä politikoilla pitää olla myös joku taloudellisen vastuun kanto jos valtion tai yhteiskunnan varoja voidaan "mättää"satoja miljoonia täysin kankkulan kaivoon.Tuolla rahalla olisi ollut parempaakin tekemistä ,kuin valua selvityksiin tai konsulttien ylisuuriin palkkioihin.Ei voi olla niin,että vastuu on vain ilmoitusasia presidentille, heippa vaan eroon nyt ja jään nauttimaan palkkaa toimitusministerinä.Vastuu voisi olla sellaista kuin oli pankkikriisin jälkimainingeissa,missä muutamat politikot joutuivat myös taloudelliseen vastuuseen teoistaan.
On se Sipilän vastuunkantoa jos luopuu tehtävästään koettuaan epäonnistuneensa. Onnistuihan Sipilä 75%:STI, vain sote puutui.
Presidentin pyynnöstä Sipilä jatkaa toimitusministeristönä.
Olisiko, muka, pitänyt koko uusi hallitus valita?- Kepuliii
Uskokaa jo nyt Kepu pettää aina. Vai tarviiko rautalangasta vääntää
- kuulakalloon
Sipilä voisi kantaa vastuunsa Suomen tuhoamisesta ja ampua itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912