en tajuu miks koffil maksaa 90 senttii kalja mut 8 pack 11.50 euroo samaa koffia....
aika kusetusta jos multa kysytään
koffin kusetus??
7
183
Vastaukset
- huftuyihbhjvf
Yksittäin myytävän hinta on kyseisen kaupan sisäänheittohinta, ei ole normaalisti noin halpaa. Kauppias toivoo että oluenostaja ostaisi samalla muutakin josta saa kunnon katteen.
- sairauttasekin
Ei saakeli laskeeko joku kaljatölkin senttien eroja?
- Anonyymi
Kun käy töissä, niin ei kaljatölkkien sentit ole niin tarkkaa.
- Anonyymi
Molemmat noista aineista aiheutttaa kuesetusta, mitä enemmän juot, sitä enemmän kuset.
- Anonyymi
Laillista kusestusta. Asiakkaat luulevat, että monipakkauksessa oluet saa samaan hintaan kuin irtotölkit, mutta irtona saa siis halvemmalla.
Esimerkkinä S-Market ja nelos Karhu maksaa irtona 1,54, eli kuusi kappaletta yhteensä 9,24.
Sixpack samaa karhua 11,90, eli kappale hinta 1,98.
Kun sixpacin purkaa ja vie kassalle Karhut irtotölkkeinä, niin säästää 2,74 euroa.
Kun laki kieltää oluen myymisen monipakkauksessa halvemmalla kuin irtotölkkeinä, joten kauppiaat ovat olleet ovelia ja myyvät monipakkaukset kallimmalla hinnalla, eikä asiakkaat sitä edes tajua. - Anonyymi
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521