en tajuu miks koffil maksaa 90 senttii kalja mut 8 pack 11.50 euroo samaa koffia....
aika kusetusta jos multa kysytään
koffin kusetus??
7
132
Vastaukset
- huftuyihbhjvf
Yksittäin myytävän hinta on kyseisen kaupan sisäänheittohinta, ei ole normaalisti noin halpaa. Kauppias toivoo että oluenostaja ostaisi samalla muutakin josta saa kunnon katteen.
- sairauttasekin
Ei saakeli laskeeko joku kaljatölkin senttien eroja?
- Anonyymi
Kun käy töissä, niin ei kaljatölkkien sentit ole niin tarkkaa.
- Anonyymi
Molemmat noista aineista aiheutttaa kuesetusta, mitä enemmän juot, sitä enemmän kuset.
- Anonyymi
Laillista kusestusta. Asiakkaat luulevat, että monipakkauksessa oluet saa samaan hintaan kuin irtotölkit, mutta irtona saa siis halvemmalla.
Esimerkkinä S-Market ja nelos Karhu maksaa irtona 1,54, eli kuusi kappaletta yhteensä 9,24.
Sixpack samaa karhua 11,90, eli kappale hinta 1,98.
Kun sixpacin purkaa ja vie kassalle Karhut irtotölkkeinä, niin säästää 2,74 euroa.
Kun laki kieltää oluen myymisen monipakkauksessa halvemmalla kuin irtotölkkeinä, joten kauppiaat ovat olleet ovelia ja myyvät monipakkaukset kallimmalla hinnalla, eikä asiakkaat sitä edes tajua. - Anonyymi
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815