Ryhmäseksin vaarat!

Rakastan miestäni ja suostuin kolmen kimppaan mukaan kun hän halusi ja pyysi minut mukaan.
Olemme olleet melko usein kolmistaan sängyssä. Nyt on käynyt niin että rakastuin myös tähän mieheni ystävään. Olemme naineet 2-6 yötä kuukaudessa kimpassa. Lomareissulla ollessamme olen ollut kummankin nainen 1-2 viikkoa.
Mieheni mielestä voimme hyvin jatkaa kimppaa vaikka koko elämämme ajan.
Minulle sopii olla kahden miehen nainen jos se kerran sopii miehillekin. Jos ei oltaisi jatkettu kimppaa olisin ilmeisesti joutunut pettämään miestäni hänen kaverinsa kanssa. Onko muut osanneet pitää vain seksi linjalla tunteet vai onko käynyt kuten minulla?

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaroja

      Olemme mieheni kanssa harrastaneet vuosia kimppa kivaa ja rakastuminen tai ihastuminen on luonnollista. Kuitenkin sinun täytyy tehdä selväksi itsellesi parisuhteen kivijalka eli liiton perimmäinen tarkoitus. Kavereitakin voi "rakastaa" omalla tavallaan, silloin kaveruus on lujalla pohjalla. Ihastunut ja rakastunut nainen tai mies kippa kivassa pystyy aidosti nauttii seksistä sekä sen tuottamasta nautinnosta. Ilmeisesti miehesi tykkää että nautit vieraasta.. T. N 48

      • Hyihelvata

        Sinähän sen tiedät päästäsi vialla oleva jakorasia huora


    • Siinä vaiheessa kun panemiseen tulee tunteet mukaan, seksi muuttuu todella upeaksi. Ja samalla alkavat hankaluudet.

    • BiMies44

      Onko se paha jos on kaksi miestä sekä yksi nainen ja kaikki rakastaa toisiaan? Eikös silloin kimppa ole sitä parasta mitä voi olla? Mitä vikaa siinä jos rakastuu molempiin? Kaunista ennemminkin...

      • Vcgghji

        Ja lopuksi löylykauhaa perseeseen hiivaviiva pershorolle


    • Hyihelevatta

      Ja kunnolla sitä löylykauhaa kalatoosa horolle.

    • Ollaan kaverini kanssa pantu vaimoani melko usein kimpassa.
      Minun vaimo on myös jollain tapaa rakastunut myös kaveriini.
      Meidän suhde on lujalla pohjalla ja kimppaseksi on hienoa sekä vapautunutta ilman alkoholia tapahtuvaa nautintoa kaikkien osalta. Vaimo pystyy nauttimaan kummastakin miehestä ja saa orgasmeja kummankin kanssa.

    • Pähkäilyttää

      Mitä miehet mahtavat toisistaan ajatella???
      Ovatko molemmat rakastuneita vain sinuun?
      Vai ovatko parhaita kavereita myös keskenään?
      Ovatko he kanssasi yhtäaikaakin vai pelkästään erikseen?
      Koskettavatko he muuten toisiaan seksissä tms.?
      Vai onko heillä joskus seksiä ihan keskenäänkin?
      Pähkäilyttää käytännön toteutus pitkän päälle tuollaisessa suhteessa.

      • Miehet ovat hyviä kavereita keskenään jo alakouluajoilta asti.
        Kaikki ollaan heteroja. Miehet keskittyvät vain minuun. Ainakaan tällä hetkellä ei ole kimppa kaverilĺakaan toista naista
        kuvioissa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1553
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1253
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      177
      991
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      978
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe