Evankeliumia julistetaan siksi että ihmiset uskoisivat

MixAnnatPettääItseäsi

Uskoisivat Kristuksen lunastustyön omalle kohdalleen ja pelastuisivat.

Kristinusko on tarkoin dokumentoitu, faktoihin perustuva. Kristinusko kehittyi kirkolliseen muotoon jo hyvin varhain. Näistäkin löytyy dokumentteja pilvin pimein, siis hyvin paljon. Esimerkiksi Timoteus toimi piispana (prespyteros) Kreetan saarella.

Huuto ja mekkala ihmisoppien ympärillä todistaa vain tietämättömyydestä ja harhaan kulkemisesta.

On hyvin houkuttelevaa luopua uskosta Jumalan sanaan, alkaa luottamaan näkymättömien sijasta näkyväisiin. Projisoida synti näkyväisiin. ⁰Syntiähän on kaikki sellainen, mikä ei tule uskosta Kristukseen.

Syntiluettelot pitenevät ja Jumalan sanasta luovutaan. Jäljelle jää muista kristityistä erilleen ajautunut säännöissään räpiköivä sääntökunta. Näiden sääntökuntien sanoma on Kristukden evankeliumin ja pelastuksen torjuminen sääntöluntaan kuulumattomilta. Tällainen ei ole kristinuskoa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

      Satuja kerrotaan viihteeksi ja jopa opetukseksi. Miksi ihmeessä raamatun valitut palat pitäisi olla jotenkin ylevämpää.
      Ei hiekkakansan tarinoista ole aineksia maailmankatsomukseksi.
      Syntikäsite on kehitetty että alamaiset pidetään nöyränä ja halvalla hallittavina.

    • Kristinuskolla ei ole edes savijalkoja.

      Satujen jeesusta ei kukaan tavannut, vaan hänet on keksitty kymmeniä vuosia hänen väitetyn kuolemansa jälkeen.

      Tämä tosiasia kaataa paitsi kristinuskonharhan, myös muhammadanisminharhan, koska heikäläiset pitävät satujen jeesusta profeettana. Tyhmemmät eivät vain tosiasioista huolimatta ymmärrä palvelevansa epäjumalaa.

      • "he-ma"
        -
        Sinä kuulut siihen porukkaan (tyhmät).


      • padasjoenukko kirjoitti:

        "he-ma"
        -
        Sinä kuulut siihen porukkaan (tyhmät).

        Millä perusteella?

        Itse perustelin aikalailla hyvin uskonharhaisten typeryyden - sinä sensijaan vain haukut tyhmäksi.


      • Tottaon
        he-ma kirjoitti:

        Millä perusteella?

        Itse perustelin aikalailla hyvin uskonharhaisten typeryyden - sinä sensijaan vain haukut tyhmäksi.

        Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.
        Psalmit 139:16 FI1776
        https://bible.com/bible/60/psa.139.16.FI1776


      • Tottaon kirjoitti:

        Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.
        Psalmit 139:16 FI1776
        https://bible.com/bible/60/psa.139.16.FI1776

        Kuulostaa ennustamiselta tai ennalta näkemiseltä, joka muistaakseni on tuossa ristiriitoja täynnä olevassa kirjassa toisaalla kielletty.

        Samoin muuten taikauskon ja noituuden laita, vaikka selvästikin pitää olla kovasti taikauskoinen pysyäkseen uskossaan luettuaan ja ymmärrettyään mitä raamatussa oikeasti selostetaan.


    • Sannsaajostarviiilman

      PETOLLISUUS  VALVOMISESSA.
      Jer.17:5-10.  Näin sanoo Herra;  Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta.
      6.  Hän jää alastomatomaksi aroille eikä näe mitään onnea tulevan;  hän asuu poudan polttamissa paikoissa erämaassa, asumattomissa suolamaassa.
      7.  Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan, jonka turvana  Herra on.
      8.  Hän on kuin veden partaalla istutettu puu,  joka ojentaa juurensa puron puoleen;  helteen tuloa se ei pelästy, vaan sen lehvä on vihanta, ei  poutavuonnakaan sillä ole huollta,  eikä se herkeä hedelmää tekenästä.
      9. Petollinen on sydän ylitse kaiken ja  pahanilkinen;  kuka taitaa sen tuntea?
      10.  Minä Herra, tutkin sydämen, koettelen  munaskuut, ja annan jokaiselle hänen tekojensa vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan.
      Jer.17:14-15.  Paranna  minut, Herra,  niin minä parannun,  auta minua,  niin olen autettu.  Sillä sinä  minun ylistykseni.
      15.  Katso, he sanovat  minulle;  "Missä on Herran sana?  Toteutukoon  se!"
      2.Pie.3:4.  ja  sanoivat;  "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa?  Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat  pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut  luomakunnan alusta,"
      Mat.10:20.  Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu  teissä.
      Mat.17:5.  Hänen viellä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi;  ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi; " Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt;  kuulkaa häntä".
      Mat.26:38-45. Silloin  hän sanoi heille;  "Minun  sieluni on syvästi  murheellinen, kuolemaan asti;  olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
      39.  Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen  ja rukoili sanoen;  "Isäni  jos mahdollista on, niin menköön minulta  pois tämä malja; ei kuitenkaan  niinkuin minä  tahdon,  vaan niinkuin  sinä".
      40.  ja hän tuli opetuslasten tykö  ja tapasi heidät nukkumasta ja sanoi Pietarille;  " Niin ette siis jaksaneet yhtä hetkeä valvoa minun kanssani!
      41.  Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen;  henki tosin on altis mutta liha on heikko."
      42.  Taas hän meni pois toisen kerran ja rukoili sanoen;  "Isäni, jos  tämä malja ei voi mennä minun ohitseni, minun sitä joumattani, niin tapahtukoon  sinun tahtosi".
      43.  Ja tullessaan hän taas tapasi heidät nukkumasta, sillä heidän silmänsä olivat käyneet raukeiksi.
      44.  Ja hän jätti heidät, meni taas ja rukoili kolmannen kerran ja sanoi samat sanat uudestaan.
      45.  Sitten hän tuli opetuslasten tykö ja sanoi heille;  "Te  nukutte vielä ja lepäätte!  Katso, hetki on lähellä, ja ihmisen Poika annetaan syntisten käsiin,
      46.  Nouskaa lähtekäämme;  katso, se on lähellä, joka minut kavaltaa."
      Joh. 17:24. Isä  minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun  kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailmaan perustamista.

    • PilkkaajanHyytäväLoppu

      Jumalaton kurnuttaa sitä, mitä hänen pääkopassaan pyörii. Malta nyt odottaa sitä aikaa kun lähtöhetkesi tästa maailmasta koittaa. Käy kun venäläiselle laskuvarjosotilaalle sota aikana, joka seulaksi ammuttuna kuolinhetkellään huusi "PYHÄ JUMALA!". Miehen taskussa oli todistus jossa hän vannoo ettei Jumalaa ole. Näin käy jokaisen joka on täällä Luojansa kieltänyt. Tulee päivä, jolloin tämä tunnustus tulee suusta.

      Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

    • EI sodassakaan , saa ampua laskuvarjolla laskeutuvaa, ennen kuin maassa.
      -

      • Tultamunille

        Heh heh hee. kaikkea saa ampua ja ammutaan.


    • MiksiSotketAsioita

      Teuta älä sotke asiaa.

      Ateistikin joutui tunnustamaan kuolinhetkellään että Jumala on, ja että hän on pyhä.

      Ympärillä oli useampi suomalainen sotilas kuulemassa. Eikä venäläistä desanttia ilmassa ammuttu.

      • Enhän minä sotkenut, vaan se joka kirjoitti,
        että seulaksi ammuttuna .
        -


      • KerrataanVielä
        padasjoenukko kirjoitti:

        Enhän minä sotkenut, vaan se joka kirjoitti,
        että seulaksi ammuttuna .
        -

        Maassa hänet ammuttiin kuoliaaksi. Ei kirjoittanut mitään sellaista, että hänet olisi ilmassa ammuttu.

        Toinen harhaanveto tapahtui hupmion kiinnittäminen itde ampumiseen, kun olisi pitänyt kiinnittää kaikki huomio ateistin tunnustikseen ennen viimeistä hengenvetoa.

        Ateismilla ylpeily on kamalin virhe, minkä ihminen voi koskaan elämässään tehdä.
        Siitä tässä oli kysymys. Jokainen tunnustaa kerran, että Jeesus Kristus on Herra.
        Siitä ei pääse ateistia leikkimällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe