Olen 11v poika. Pituuteni on 162cm ja painan 110kg ja haluaisin laihtua nopeasti. Voiko joku kertoa miten voisin laihtua mahdollisimman nopeasti.
haluan laihtua nopeasti
4
127
Vastaukset
- hopealanka
Pyydä omalta terveyskeskuslääkäriltä tai kouluterveydenhoitajalta juuri sinulle suunniteltu ruokavalio ja liikuntaohjelma. Nopeasti laihtuminen ei tuota pysyviä tuloksia ja voi aiheuttaa lihasmassan menettämistä, joka entisestään pahentaa ylipaino-ongelmia.
Saamaa mieltä! Vaikka kesä on tulossa ja rantakausikin, ei ole oikotietä onneen aikuisillakaan. Parasta mennä ohjatun ohjelman, ruokavalion muutosten ja liikunnan tahdissa.
Itse olen aikuinen akka, muutama kilo täytyis jossain vaiheessa saada pudotettua, mutta ei pakkomielteisesti.
- mehupaasto
Mehupaastolle kuukaudeksi.
- sopivaanpainoon
Onpa hieno homma, että olet herännyt tuohon painoasiaan. Kannatan aiempia ohjeita. Kuka teillä laittaa ruuan-- hänet pitää saada ehdottomasti myös mukaan ohjaukseen. Heti voisit miettiä eka terveydenhoitajankäyntiä varten vähän mitä nyt syöt.Aamupala, syöthän koululounaan, iltaruuan. Mistä voisit heti kärkeen karsia turhat kalorit: mehut, limsat, karkit, pienennä annoksia. Popsi marjoja, hedelmiä, juureksia. Itsekin olen ollut painoni kanssa pahassa pulassa. Painoin 110 kg minäkin v. 2000.Nykyisin 72 kg. Vasta terveydelliset asiat saivat kunnolla havahtumaan, olin toki sitä ennenkin laihduttanut useita kertoja kymmeniä kiloja. Sinä olet vielä nuori ja elämä edessä ja valintasi vaikuttavat tosi paljon. Mieti ajankäyttöäsi. Mistä liikunnasta tykkäät, mitä voisit kokeilla? Jos(=kun) kasvat muutaman seuraavan vuoden aikana reilusti, sekin auttaa painon tasaamisessa. Nykyinen painoindeksisi on n. 42 ja vaikka 175 cm pituisena se olisi 35 . Jos painosi putoaisi 15 kg silloin se olisi 31 eli olisi vain vähän koholla ja 25 kg painonlasku vaikkapa kahden vuoden aikana pituuskasvu- tulos olisi 27 eli normaalirajan 25 lähellä. Oikein paljon onnea ja menestystä sinulle! Siis reippaasti yksin ja jatkossa kotiruuanlaittajan kanssa neuvonpitoon. Yhdessä varmasti löydätte ratkaisuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513515Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1042276Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892241Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192006- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431628KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar711586Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351481- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911390