suunnilleen koko elämä mennyt jonkin asteisen masennuksen,ahdistuksen, yksinäisyyden, ja ujouden pauloissa. Ja nyt kun on vähän saamassa elämästä otteen niin tuntuu että on jo liian vanha kaikkeen ja kaikki mahdollisuudet on jo mennyt, mutta toivonmukaan ei rakkauteen ainakaan :/
Surullista kun
8
<50
Vastaukset
On se, surullista elämä joskus... toisilla enemmän kuin toisilla.
Olen uskonut ihmisiin, olen uskonut rakkauteen vaan en usko niihin enää. Toki maailmassa on myös ihania ja kauniita asioita! =)- 123d123123f
ainakaa sun elämä ei oo menny vihassa niinku mulla.
- krokoroktok
miks täällä puhutaan näin masentavia asioista. oon kylästynyt tähän jatkuvaan suruun ja alistamiseen.
- nainen35v
Täällä samanlaisia kokemuksia. Yksinäisyyttä, ujoutta ynnä muuta. Tuntuu että aika on mennyt aivan liian nopeasti ja ei tiedä miten tästä eteenpäin. Mutta vielä uskon että joku voisi muakin rakastaa...
- eimenetetätoivoa
Olet lähes samanikäinen kuin minä. Mä oon 32 ja nainen myös. Usko vielä parempaan huomiseen se muakin kannattelee joka ikinen päivä
- Jeesuksenomaksi
Jeesus auttaa. Kysyvälle vastataan. Koputtakaa niin teille avataan. Oikeasti, kokeilkaa vastaako Jumala teille. Itse olin ihan masentunut ja yksin. Nykyisin olen iloinen vaikka yksin, siksi kun Hän on kanssani. Lukekaa Jeesuksesta. Lukekaa mitä Hän opettaa Raamatussa. Kohta olette iloisia vain kun mietittekin Häntä.
- lfgmgn
Ei ihmisten pilkkaaminen Jeesukseen pääty vaan pahenee.
- Jeesuksenomaksi
lfgmgn kirjoitti:
Ei ihmisten pilkkaaminen Jeesukseen pääty vaan pahenee.
Niin Jeesus sanookin että Hänen seuraajansa joutuvat kokemaan kärsimystä Hänen nimensä tähden. Ei se vie pois sitä iloa minkä Häneltä saa eikä sitä onnea mikä odottaa loppuun asti uskollisina pysyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5531811Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 66688
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543