Hei
Onko kukaan tehnyt sosiaalityöntekijästä kunnianloukkaus ilmoituksen poliisille?
Sain kaikki kirjaukset nähtäville mitä aikojen saatossa on perheestämme kirjoitettu ja yksi kohta ylitse muiden on niin valheellinen ja loukkaava minua ja lasta kohtaan että pistää vihaksi.
"Lapsi vaatii äitiään pesemaan ulosteiset alushousut hänen katsoessaan vieressä"
Siis täh 😈 aivan pyöristyttävää ja todella halveksuttavaa meitä kohtaan.
Kunnianloukkaus rikosilmoitus sosiaalityöntekijästä
7
1274
Vastaukset
- Ammattikasvattaja
No MITÄ sitten oikeasti tapahtui?
- Tyllerö32
AP.
Siis ei ole mitään tapahtunut. Koskaan en ole tuollaista missään maininnut tapahtuvaksi.
Sosiaalityöntekijän itse keksimä väite.
Lapsi on tuhrinut mutta housut olen nakannut suoraan koneeseen. Se että väitetään että lapsi alistaa äitinsä tuollaiseen on niin halveksittava ja ilkeä valhe. - Sossulanhaastaja
Tein rikosilmoituksen,poliisit tutki ja valhe korjattiin ja palautetekstissä päätös : sosiaalityöntekijän kirjausvirhe
Kun kaikki muutkin paperit on kasassa,mm HO-sta laittomiksi todetut rajoituspäätökset niin pistän Aviin,Valviiraan,eduskunnan oikeusasiamiehelle.
Sit haastan käräjille sossulan valheista!- Anonyymi
Meillä kirjattu äiti huorittelee teiniä vaikka asia on juuri toistepäin ja teini myönsi itsekin.
- eitutkita
ei perusteita- perätön lausuma tuomioistuimessa
lapsen olosuhta "viranomais-" menettelyssä - lapsen tarkoitushakuinen "viranomais-" vieraannuttaminen - firefall
En ole kunnian loukkauksesta mut sossun mies meinas ajaa autolla yli ja sossu ei halunnu sisäisesti selvittää, sosiaaliasiamies neuvoi tekemään rikosilmoituksen. Katotaa miten käy. Oon isänä hoitannu asioita eikä oo helppoo, kun äiti on väkivaltainen. Joo ja sossut yrittää nokittaa kun laittaa valitusta menee.
- Anonyymi
Aion tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658