Hei
Onko kukaan tehnyt sosiaalityöntekijästä kunnianloukkaus ilmoituksen poliisille?
Sain kaikki kirjaukset nähtäville mitä aikojen saatossa on perheestämme kirjoitettu ja yksi kohta ylitse muiden on niin valheellinen ja loukkaava minua ja lasta kohtaan että pistää vihaksi.
"Lapsi vaatii äitiään pesemaan ulosteiset alushousut hänen katsoessaan vieressä"
Siis täh 😈 aivan pyöristyttävää ja todella halveksuttavaa meitä kohtaan.
Kunnianloukkaus rikosilmoitus sosiaalityöntekijästä
7
1325
Vastaukset 7
- Ammattikasvattaja
No MITÄ sitten oikeasti tapahtui?
- Tyllerö32
AP.
Siis ei ole mitään tapahtunut. Koskaan en ole tuollaista missään maininnut tapahtuvaksi.
Sosiaalityöntekijän itse keksimä väite.
Lapsi on tuhrinut mutta housut olen nakannut suoraan koneeseen. Se että väitetään että lapsi alistaa äitinsä tuollaiseen on niin halveksittava ja ilkeä valhe. - Sossulanhaastaja
Tein rikosilmoituksen,poliisit tutki ja valhe korjattiin ja palautetekstissä päätös : sosiaalityöntekijän kirjausvirhe
Kun kaikki muutkin paperit on kasassa,mm HO-sta laittomiksi todetut rajoituspäätökset niin pistän Aviin,Valviiraan,eduskunnan oikeusasiamiehelle.
Sit haastan käräjille sossulan valheista!- Anonyymi
Meillä kirjattu äiti huorittelee teiniä vaikka asia on juuri toistepäin ja teini myönsi itsekin.
- eitutkita
ei perusteita- perätön lausuma tuomioistuimessa
lapsen olosuhta "viranomais-" menettelyssä - lapsen tarkoitushakuinen "viranomais-" vieraannuttaminen - firefall
En ole kunnian loukkauksesta mut sossun mies meinas ajaa autolla yli ja sossu ei halunnu sisäisesti selvittää, sosiaaliasiamies neuvoi tekemään rikosilmoituksen. Katotaa miten käy. Oon isänä hoitannu asioita eikä oo helppoo, kun äiti on väkivaltainen. Joo ja sossut yrittää nokittaa kun laittaa valitusta menee.
- Anonyymi
Aion tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73863
- 113789
- 140725
- 37722
- 70627
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu161511- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47480Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 63465
- 69455
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30424- 45423
- 35418
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405