Kunnianloukkaus rikosilmoitus sosiaalityöntekijästä

Tyllerö32

Hei
Onko kukaan tehnyt sosiaalityöntekijästä kunnianloukkaus ilmoituksen poliisille?
Sain kaikki kirjaukset nähtäville mitä aikojen saatossa on perheestämme kirjoitettu ja yksi kohta ylitse muiden on niin valheellinen ja loukkaava minua ja lasta kohtaan että pistää vihaksi.
"Lapsi vaatii äitiään pesemaan ulosteiset alushousut hänen katsoessaan vieressä"
Siis täh 😈 aivan pyöristyttävää ja todella halveksuttavaa meitä kohtaan.

7

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattikasvattaja

      No MITÄ sitten oikeasti tapahtui?

    • Tyllerö32

      AP.
      Siis ei ole mitään tapahtunut. Koskaan en ole tuollaista missään maininnut tapahtuvaksi.
      Sosiaalityöntekijän itse keksimä väite.
      Lapsi on tuhrinut mutta housut olen nakannut suoraan koneeseen. Se että väitetään että lapsi alistaa äitinsä tuollaiseen on niin halveksittava ja ilkeä valhe.

    • Sossulanhaastaja

      Tein rikosilmoituksen,poliisit tutki ja valhe korjattiin ja palautetekstissä päätös : sosiaalityöntekijän kirjausvirhe

      Kun kaikki muutkin paperit on kasassa,mm HO-sta laittomiksi todetut rajoituspäätökset niin pistän Aviin,Valviiraan,eduskunnan oikeusasiamiehelle.
      Sit haastan käräjille sossulan valheista!

      • Anonyymi

        Meillä kirjattu äiti huorittelee teiniä vaikka asia on juuri toistepäin ja teini myönsi itsekin.


    • eitutkita

      ei perusteita- perätön lausuma tuomioistuimessa
      lapsen olosuhta "viranomais-" menettelyssä - lapsen tarkoitushakuinen "viranomais-" vieraannuttaminen

    • firefall

      En ole kunnian loukkauksesta mut sossun mies meinas ajaa autolla yli ja sossu ei halunnu sisäisesti selvittää, sosiaaliasiamies neuvoi tekemään rikosilmoituksen. Katotaa miten käy. Oon isänä hoitannu asioita eikä oo helppoo, kun äiti on väkivaltainen. Joo ja sossut yrittää nokittaa kun laittaa valitusta menee.

    • Anonyymi

      Aion tehdä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe