Olen vanhempi nainen.Ihan tavallinen nainen, varattu, seksielämä kotona noin 0. Muuten elämä ok, olen terve ja iloinen.
Olen yrittänyt tällä palstalla ja mm. iskurissa löytää mukavaa kaveria silloin tällöin touhuamaan. En kehtaa huijata, että tarvitsisin seurustelukumppanin.
Eipä päästä maaliin, keskustelut ovat outoja, nälviviä jne. tai poikaset yrittää huijata. Pitääkö juosta kapakoissa, juoda viinaa tai kysellä vastaantulijoilta?
Miten voisin löytää yhden normaalin, terveen, vapaan tai varatun tähän tarkoitukseen alaikäraja 50v.
Onhan tietty niin, että vanhemmiten nais- mies " kanta" kääntyy naisten enemmustöksi, mutta silti......
Oonko toivoton tohelo
6
<50
Vastaukset
- Minavaan2019
Laita viestiä [email protected], mies kohta 60v
Olen mies 180/70/63, siisti ja sporttinen. Otapa yhteyttä.
- Eräsmiesvaan
Kirjoitapas one.man at hotmail.fi
Luultavasti et pety ;) Hei olen 51v mies vapaa 02a sopii seksi aika ajoin luotettava ja terve [email protected]
- kriteerit-tiukat-
Olet toivottoman kranttu, jos et edes täältä löydä ketään, vaikka heti kun naiseen vivahtavakin yksilö laittaa viestin, niin tulee heti tarjouksia vaikka kuinka paljon. Kun vaatimuksena on vain huvittelu, niin miksi siihenkin pitää olla se täydellinen yksilö, joka ei saa sanoa poikkipuoleista sanaa mistään.
- rouvatuikku
Juu, vivahdan naiseen aikalailla. Kranttukin olin.
Nyt hän on löytymässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832072Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4001877- 591828
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691485Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681364Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101360Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751337- 671263
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141133KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011117