Olen vanhempi nainen.Ihan tavallinen nainen, varattu, seksielämä kotona noin 0. Muuten elämä ok, olen terve ja iloinen.
Olen yrittänyt tällä palstalla ja mm. iskurissa löytää mukavaa kaveria silloin tällöin touhuamaan. En kehtaa huijata, että tarvitsisin seurustelukumppanin.
Eipä päästä maaliin, keskustelut ovat outoja, nälviviä jne. tai poikaset yrittää huijata. Pitääkö juosta kapakoissa, juoda viinaa tai kysellä vastaantulijoilta?
Miten voisin löytää yhden normaalin, terveen, vapaan tai varatun tähän tarkoitukseen alaikäraja 50v.
Onhan tietty niin, että vanhemmiten nais- mies " kanta" kääntyy naisten enemmustöksi, mutta silti......
Oonko toivoton tohelo
6
<50
Vastaukset
- Minavaan2019
Laita viestiä [email protected], mies kohta 60v
Olen mies 180/70/63, siisti ja sporttinen. Otapa yhteyttä.
- Eräsmiesvaan
Kirjoitapas one.man at hotmail.fi
Luultavasti et pety ;) Hei olen 51v mies vapaa 02a sopii seksi aika ajoin luotettava ja terve [email protected]
- kriteerit-tiukat-
Olet toivottoman kranttu, jos et edes täältä löydä ketään, vaikka heti kun naiseen vivahtavakin yksilö laittaa viestin, niin tulee heti tarjouksia vaikka kuinka paljon. Kun vaatimuksena on vain huvittelu, niin miksi siihenkin pitää olla se täydellinen yksilö, joka ei saa sanoa poikkipuoleista sanaa mistään.
- rouvatuikku
Juu, vivahdan naiseen aikalailla. Kranttukin olin.
Nyt hän on löytymässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102338
- 661445
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111128
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928