Oonko toivoton tohelo

Olen vanhempi nainen.Ihan tavallinen nainen, varattu, seksielämä kotona noin 0. Muuten elämä ok, olen terve ja iloinen.
Olen yrittänyt tällä palstalla ja mm. iskurissa löytää mukavaa kaveria silloin tällöin touhuamaan. En kehtaa huijata, että tarvitsisin seurustelukumppanin.
Eipä päästä maaliin, keskustelut ovat outoja, nälviviä jne. tai poikaset yrittää huijata. Pitääkö juosta kapakoissa, juoda viinaa tai kysellä vastaantulijoilta?
Miten voisin löytää yhden normaalin, terveen, vapaan tai varatun tähän tarkoitukseen alaikäraja 50v.
Onhan tietty niin, että vanhemmiten nais- mies " kanta" kääntyy naisten enemmustöksi, mutta silti......

6

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minavaan2019
    • Olen mies 180/70/63, siisti ja sporttinen. Otapa yhteyttä.

• Eräsmiesvaan

Kirjoitapas one.man at hotmail.fi
      Luultavasti et pety ;)

• kriteerit-tiukat-

Olet toivottoman kranttu, jos et edes täältä löydä ketään, vaikka heti kun naiseen vivahtavakin yksilö laittaa viestin, niin tulee heti tarjouksia vaikka kuinka paljon. Kun vaatimuksena on vain huvittelu, niin miksi siihenkin pitää olla se täydellinen yksilö, joka ei saa sanoa poikkipuoleista sanaa mistään.

• rouvatuikku

Juu, vivahdan naiseen aikalailla. Kranttukin olin.
        Nyt hän on löytymässä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      118
      1193
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      752
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      566
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      71
      523
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      520
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      512
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    9. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      42
      485
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      477
    Aihe