Saahan keskusta 51% äänistä saahan ?

Keskustaa

Keskusta tarvitsee nuo äänet. Niillä puhdistetaan yritteliään ja tuottelijaan Sipilän maine ja palautetaan kunnia. Valtioita menee konkurssiin ja uusia syntyy, onko tuolla niin väliä...

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika.sinä.alat.oppia

      Ai, aika lähellä osasit veikata, 51 paikkaa vain 26 %.

    • sdpsydänkeskusta

      Jos keskusta saa kerran 51% ja sdp loput.
      Sitten olis asiat reilassa.

      • Miten.nyt.nousisi

        SDP laskenut 90-luvulta saakka jokaisessa vaalissa.
        Alaspäin yhä trendi 16,5 %:ista. 14 % :in hujakoille jos vaalissa pääsee saatte demarit kiittää jumalaa ja Stalinia siitä.


      • kysynpähän_vaan
        Miten.nyt.nousisi kirjoitti:

        SDP laskenut 90-luvulta saakka jokaisessa vaalissa.
        Alaspäin yhä trendi 16,5 %:ista. 14 % :in hujakoille jos vaalissa pääsee saatte demarit kiittää jumalaa ja Stalinia siitä.

        Miksi yrität valheellisesti kääntää tilannetta, missä Kepu sukeltaa, demarien kohtaloksi? Kepun gallupennustekannatus pyörii nyt 14,1 %:ssa ja SDP:n 21,3 %:ssa. Ero 9,2 %-yksikköä. Miten tuo nyt kuukaudessa kääntyisi ylösalaisin? Varsinkin kun "Sipilän seikkailut" rassaavat Kepua ja sen kannatusta pikemminkin heikommaksi. Demareiden kannatuksen katsotaan pikemminkin saavan lisää pontta sitä mukaa, mitä enemmän Sipilä venkoilee ja suhmuroi. Tällaisellako Kepun kannatus mielestäsi nousee?

        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/274217-juha-sipilan-menettely-perustuslakivaliokunnan-tutkittavaksi-siihen-tarvitaan-10?ref=valinnat


      • kysynpähän_vaan
        kysynpähän_vaan kirjoitti:

        Miksi yrität valheellisesti kääntää tilannetta, missä Kepu sukeltaa, demarien kohtaloksi? Kepun gallupennustekannatus pyörii nyt 14,1 %:ssa ja SDP:n 21,3 %:ssa. Ero 9,2 %-yksikköä. Miten tuo nyt kuukaudessa kääntyisi ylösalaisin? Varsinkin kun "Sipilän seikkailut" rassaavat Kepua ja sen kannatusta pikemminkin heikommaksi. Demareiden kannatuksen katsotaan pikemminkin saavan lisää pontta sitä mukaa, mitä enemmän Sipilä venkoilee ja suhmuroi. Tällaisellako Kepun kannatus mielestäsi nousee?

        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/274217-juha-sipilan-menettely-perustuslakivaliokunnan-tutkittavaksi-siihen-tarvitaan-10?ref=valinnat

        Hups! Korjaus edelliseen. Kannatusero on siis 7,2 %-yksikköä.


    • holvihanti

      Ei tule saamaan, senhän kansa takaa heh heheeeeee

    • "Saahan keskusta 51% äänistä saahan ?"

      Valitettavasti kaikki Sipilän maahantuottamat mamut eivät äänestä iloista setämiestä

      • niinniinniin

        Eikä kuukauteen kerkii heitä niin paljon majataloihinsa asuttaa että sais edes 1% kepulaiset lisää ääniä.


    • onko.lipetit.loppu

      Kyllä keskusta nousee toiseksi suurimmaksi puolueeksi! Koska äänestäjien muisti on yhtäpitkä kuin kanalla. Kolminkertainen hurraa hurraa hurraa keskustan vaikeuksien kautta voitolle!!

      • Kim-Jong-Kepu

        Älä sinä yhtään siinä vähättele. Keskusta oli suurin, on suurin ja tulee aina olemaan suurin.


    • Sipilän.mies

      Kyllä näin on. Kunnia kuuluu Sipilälle. Hänen aktiivimallinsa poisti työttömyyden Suomesta.

      • Uusivalo

        Luin viime vuoden lopulla erään kunnan lehdestä,että yli 50-vuotiaita oli kunnassa työttömänä lähes 100henkeä ja heistä työllistyi ihan 1 henki eli 1%.Kaiketi tukityöllistämisellä vai olisiko ollut ihan kuntouttavan työtalkoon kautta.Jotta se siitä työttömyyden poistosta.Se missä onnistuttiin oli varmaan näiden perheellisten toimeentulon leikkaaminen aktiivimallin kautta ja muiden maaseutuun kohdistuneiden heikennysten avulla.Samalla osto ja elinvoimaa saatiin leikattua tästä keskusta enemmistöisestä kunnasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe