Nissan Qashqai ei ole maastoauto

aikaherätä

Käy hermoon, kun hakee myynnissä olevia oikeita nelivetomaastoautoja niin sivut ovat täynnä etuvetoista rellun kopiota.
Euvetoinen Nissan Qashqai ei ole maastoauto, sillä ei ole mitään tekemistä sellaisen kanssa.

9

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napsuni

Älä nyt viitti pilata trendipellen päiväunia, hän on ostanut velkarahalla MAASTURIN, "maasturin" joka jää ensimmäiseen kuralätäkköön kiinni... jopa mun vanhassa P12 Primerassa on enemmän maavaraa 16" vanteilla kun jossain X3 BMWssä tahi vastaavassa "luksuspurkissa"...

• Nottahäjyy

Ei varmaan olekaan. Siitähän puuttuu jakolaatikko ja lukot akselilta. Halpaa paskaa, mut tosi paljon noita liikkuu

• napsuni

Kertoo paljon ihmisten älykkyysosamäärästä ja laumakäyttäytymisestä, "Hei kaikilla on maasturit,se on muotia, meilläkin pitää olla!"

• ihanMantavaaMenoa

Isot on murheet pojilla.

• vaggineet-veks

Nettiauton haussa voi jättää tietyt automerkit pois. Tarkan haun puolella on valinta "Merkki & Malli > Poista nämä hakutuloksista". Sitä kannattaa käyttää.

• MikaOjantaus

Ei kyllä heti tulis mieleen hakee nettiautosta jotain muovikippo Nissania.

• Captivated

Tosi outoa, että etsii Nissan Qashqain myyntisivuilta maasturia, vaikka itsekin tietää, että sieltä ei sellaista löydy.

• sattuman-satoa-

Ei varmaankaan maastoauto, mutta kyllä siitä näyttää olevan jossakin tilanteissa hyötyä. Yhtenä päivänä sattui kohdalle tapaus, kun tiekarhu oli ajanut omakotitaloalueella polanteita pois, ja siitä omakotitieltä ei ollut varmaan koko talvena tehty lumitöitä kunnolla, niin karhun jälkeen oli jäänyt melko korkea nousu sinne pihatielle. No, Qashqai tuli juuri pihaan, ja kiipesi kovin helpon näköisesti pihaan. Ajattelin että tuosta ei kyllä tavallisella henkiöautolla olisi voinut edes yrittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe