Minkä hintainen työ pk-seudulla olisi etujousien vaihto? McPherson -tyyppinen perussetti kyseessä. Kysymällä toki selviää, mutta olisi kiva tietää mitä te muut olette maksaneet.
Etujousien vaihdon hinta
3
419
Vastaukset
- oikeudenpuolustaja
BMW 500 sarjalainen 90 luvulta korkeintaan tunnin homma molemmat puolet eli pimeesti 40 euroa.
Jousipaketin saa helposti alaosan välistä sivulle ja sitten vain yläosan ruuvit irti moottoritilasta, Seuraavaksi penkkiin ja puristimet molemmilta puolin kiinni ja ruuvat jousi kasaan.
kantsii myös samalla tilata muutaman euron ylä- ja alakumit uutta ja jos autoa pitää uusia vaikka halvat iskareiden pölysuojat ja pohjaanlyöntikumit.
Jos autolla jo ikää ja siitä tekee itselleen käyttöautoa 20 30 euron ylälaakeri voisi kantsii vaihtaa mutta jos tarkoitus parin vuoden päästä vaihtaa ei silloin tarvi kun jouset ja ne on äärettömän helppo juuri tässä MCPherson-ratkaisussa. - Nassukakki
Mää vaihdoin ite!
- Nimim.Erkki
Viimeisten 56 vuoden aikana olen vaihtanut aina itse. Korjaan, EN ole siis vaihtanut jousia koska niissä ei ole ollut mitään vikaa, vaan heilahduksenvaimentimia, rasvannut ylälaakereita niissä autoissa joissa sellaiset on olleet. Eikä itse työ ole maksanut mitään. Jossakin merkissä ja mallissa pikku homma, toisessa menee helposi puoli päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446