Etujousien vaihdon hinta

jouset.vaihtoon

Minkä hintainen työ pk-seudulla olisi etujousien vaihto? McPherson -tyyppinen perussetti kyseessä. Kysymällä toki selviää, mutta olisi kiva tietää mitä te muut olette maksaneet.

3

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeudenpuolustaja

      BMW 500 sarjalainen 90 luvulta korkeintaan tunnin homma molemmat puolet eli pimeesti 40 euroa.

      Jousipaketin saa helposti alaosan välistä sivulle ja sitten vain yläosan ruuvit irti moottoritilasta, Seuraavaksi penkkiin ja puristimet molemmilta puolin kiinni ja ruuvat jousi kasaan.

      kantsii myös samalla tilata muutaman euron ylä- ja alakumit uutta ja jos autoa pitää uusia vaikka halvat iskareiden pölysuojat ja pohjaanlyöntikumit.

      Jos autolla jo ikää ja siitä tekee itselleen käyttöautoa 20 30 euron ylälaakeri voisi kantsii vaihtaa mutta jos tarkoitus parin vuoden päästä vaihtaa ei silloin tarvi kun jouset ja ne on äärettömän helppo juuri tässä MCPherson-ratkaisussa.

    • Nassukakki

      Mää vaihdoin ite!

    • Nimim.Erkki

      Viimeisten 56 vuoden aikana olen vaihtanut aina itse. Korjaan, EN ole siis vaihtanut jousia koska niissä ei ole ollut mitään vikaa, vaan heilahduksenvaimentimia, rasvannut ylälaakereita niissä autoissa joissa sellaiset on olleet. Eikä itse työ ole maksanut mitään. Jossakin merkissä ja mallissa pikku homma, toisessa menee helposi puoli päivää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe